Ապրիլի 27-28-ին Հ․ Հայրապետյանի անվան ձիասպորտի կենտրոնում Հայաստանի ձիասպորտի ֆեդերացիայի նախաձեռնությամբ և ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ անցկացվել է Հայաստանի ձիասպորտի առաջնությունը, որին մասնակցել են մարզիկներ Հ․Հայրապետյանի անվան ձիասպորտի կենտրոնից, «Սիլ», «Նաիրի» և «Մուլտի Գրուպ» ակումբներից։
Մրցումներն անցկացվել են արգելքների հաղթահարում մրցաձևում, 3 դասում՝
B դաս (արգելքների բարձրությունը՝ 125 սմ),
C դաս (արգելքների բարձրությունը՝110 սմ),
D դաս (արգելքների բարձրությունը՝ 90 սմ):
Մրցութային առաջին օրը D դասում 3-րդ հորիզոնականը զբաղեցրել է Ալբերտ Սուքիասյանը՝ «Աժուռ» նժույգով («Սիլ» ակումբ), 2-րդ հորիզոնականը՝ դարձյալ Ալբերտ Սուքիասյանը՝ «Սուպեր Ալիանս» նժույգով («Սիլ» ակումբ), իսկ 1-ին հորիզոնականը զբաղեցրել է Անյա Ռոգովան՝ «Հենեսի» նժույգով («Նաիրի» ակումբ)։
C դասում 3-րդ հորիզոնականը զբաղեցրել է Դավիթ Խալաթյանը՝ «Գանձ» նժույգով (Հ․Հայրապետյանի անվան Ձիասպորտի կենտրոն), 2-րդ հորիզոնականը՝ Գեորգի Ղազարյանը՝ «Սպրուտ» նժույգով («Մուլտի Գրուպ» ակումբ), իսկ առաջին հորիզոնականը գրավել է Անյա Ռոգովան՝ «Միլտոն» նժույգով («Նաիրի» ակումբ)։
B դասում 2-րդ հորիզոնականում հայտնվել է «Սիլ» ակումբը ներկայացնող Ռոբերտ Խաչատրյանը՝ «Պենտելի» նժույգով, իսկ 1-ին հորիզոնականում՝ Ալբերտ Սուքիասյանը՝ «Սպեկտրալ» նժույգով։
Մրցութային երկրորդ օրը D դասում 2-րդ հորիզոնականը զբաղեցրել է Ալբերտ Սուքիասյանը՝ «Աժուռ» նժույգով («Սիլ» ակումբ), 1-ին հորիզոնականը ևս զբաղեցրել է Ալբերտ Սուքիասյանը՝ արդեն «Սուպեր Ալիանս» նժույգով («Սիլ» ակումբ)։
C դասում 3-րդ հորիզոնականը զբաղեցրել է Գեորգի Ղազարյանը՝ «Սպրուտ» նժույգով («Մուլտի Գրուպ» ակումբ), 2-րդ հորիզոնականը՝ Դավիթ Խալաթյանը՝ «Գանձ» նժույգով (Հ․ Հայրապետյանի անվան Ձիասպորտի կենտրոն), իսկ առաջին հորիզոնականը զբաղեցրել է Դավիթ Խաչատրյանը՝ «Պենտելի» նժույգով («Սիլ» ակումբ)։
B դասում 2-րդ հորիզոնականում հայտնվել է «Սիլ» ակումբը ներկայացնող Ալբերտ Սուքիասյանը՝ «Սպեկտրալ» նժույգով, 1-ին հորիզոնականում՝ «Նաիրի» ակումբը ներկայացնող Անյա Ռոգովան՝ «Միլտոն» նժույգով։
Մրցանակակիրներին պարգևատրել են Հայաստանի ձիասպորտի ֆեդերացիայի գլխավոր քարտուղար Նորայր Ստեփանյանը և առաջնության գլխավոր մրցավար Միքայել Ղազարյանը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան