Վալենտին Պոդպոմոգովի 100-ամյակի կապակցությամբ ստեղծված հոբելյանական հանձնախմբի նախաձեռնությամբ և ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ ապրիլի 29-ին Հայաստանի կինոգործիչների միության կինոյի տան մեծ դահլիճում տեղի է ունեցել հոբելյանական երեկո՝ նվիրված ՀԽՍՀ վաստակավոր նկարիչ Վալենտին Պոդպոմոգովի ծննդյան 100-ամյակին:
Միջոցառմանը ներկա էին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը, մտավորականներ, արվեստագետներ, Վալենտին Պոդպոմոգովի ընտանիքի անդամները, նրա արվեստի երկրպագուները:
Նախարար Ժաննա Անդրեասյանը շրջել է Կինոյի տան ճեմասրահում բացված Վալենտին Պոդպոմոգովին նվիրված ցուցահանդեսում, առավել հանգամանալից ծանոթացել տաղանդավոր արվեստագետի ստեղծագործական բացառիկ նմուշներին։ Ցուցադրության մեջ ներկայացված էին Վալենտին Պոդպոմոգովի լուսանկարները, նրա ստեղծած ֆիլմերի և ներկայացումների դեկորացիաների էսքիզները, ինչպես նաև նրա պատրաստած մեխանիկական սարքերը:
Երեկոյի առանցքում Վալենտին Պոդպոմոգովի «Խորհրդավոր ընթրիք կամ «Sors» հայտնի կտավն էր։ Միջոցառման ընթացքում ցուցադրվել է ֆիլմ, որտեղ ներառված էին Վալենտին Պոդպոմոգովի մասնակցությամբ արխիվային տեսանյութեր, հատվածներ նրա կյանքից և ստեղծագործական ուղուց: Ֆիլմում և բեմում մշակույթի հայտնի գործիչներն ու մտավորականները, նրա ընկերներն ու գործընկերներն էին, որոնք հետաքրքրաշարժ դեպքեր, զվարճալի դրվագներ էին պատմում բազմատաղանդ արվեստագետի մասին:
ՀՀ ԳԱԱ-ի արվեստի ինստիտուտի գիտական ղեկավար Արարատ Աղասյանը ներկայացրել է Վալենտին Պոդպոմոգովի գեղանկարչական ժառանգությունը, կինոգետ Դավիթ Մուրադյանը խոսել է նրա ֆիլմերի բացառիկության մասին, կոմպոզիտոր Ռոբերտ Ամիրխանյանը ներկայացրել է համատեղ ստեղծագործական աշխատանքները, իսկ ռեժիսոր, դրամատուրգ Արա Երնջակյանը հիշել է Երևանի Կամերային թատրոնի հետ անվանի արվեստագետի մեծ կապի և ստեղծագործական անգնահատելի ներդրման մասին։ Ֆիլմում ճարտարապետ Հրաչ Պողոսյանը, արվեստաբան Հենրիկ Իգիթյանը, մուլտիպլիկատոր Ռոբերտ Սահակյանցը, Երևանի երկար տարիների Երքաղխորհրդի գործկոմի նախագահ Գրիգոր Հասրաթյանը պատմել են Վարպետի հետ իրենց անցած ուղու, ընկերության, ստեղծագործական համատեղ աշխատանքի և Վալենտին Պոդպոմոգով ֆենոմենի մասին։
Մշակույթի հայտնի գործիչներն ու մտավորականները յուրովի են ներկայացրել Վալենտին Պոդպոմոգովին, սակայն յուրաքանչյուրի խոսքի առանցքում տաղանդավոր դերասան, գրաֆիկ նկարիչ, գեղանկարիչ, հայկական մուլտիպլիկացիայի վերածնության առանցքային դեմք, բեմանկարիչ, քանդակագործ, ազդագրերի և գրքերի ձևավորող, շուրջ 20 սիրված գեղարվեստական ֆիլմերի հեղինակ, Երևան քաղաքի առաջին գլխավոր նկարիչ Վալենտին Պոդպոմոգովի անուրանալի տաղանդն էր և բացառիկ, անկրկնելի կերպարը։
Նշենք, որ հոբելյանական երեկոյի սցենարի հեղինակը և հաղորդավարն է հեռուստամեկնաբան Կարեն Քոչարյանը, բեմադրող ռեժիսորը՝ Նիկոլայ Դավթյանը, նկարիչը՝ Շամիր Շահիրյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: