ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Սթրեսային վիճակում գտնվող երեխաների հետ աշխատանքն այլ առանձնահատկություն ունի». Արաքսիա Սվաջյան

Ապրիլի 23, 2024
Լուրեր կազմակերպություններից

Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնում մեկնարկել է Տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնների մասնագետների վերապատրաստման եռօրյա դասընթաց՝ ուղղված արտթերապիայի միջոցով Լեռնային Ղարաբաղից բռնի տեղահանված երեխաների, փախստականների հոգեբանական աջակցությանը:

Ծրագիրն իրականացվում է Հայաստանում ԱՄՆ դեսպանատան աջակցությամբ:

Մեկնարկի միջոցառմանը ներկա են եղել և ողջույնի խոսքով հանդես եկել ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը և Հայաստանում ԱՄՆ դեսպան Քրիստինա Քվինը:

Արաքսիա Սվաջյանը ողջունել է ներկաներին՝ ընդգծելով, որ Հայաստանի համար բարդ ժամանակաշրջան է` հաշվի առնելով Լեռնային Ղարաբաղից շուրջ 120000 մեր հայրենակիցների բռնի տեղահանումը:

«Բարդ ժամանակաշրջան է նաև կրթական համակարգի համար՝ հաշվի առնելով, որ բռնի տեղահանված երեխաներն ամենախոցելի խմբերից մեկն են: Կառավարության կողմից իրականացվում են տարբեր ծրագրեր՝ դպրոցականներին և ուսանողներին առավել սահուն ներգրավելու կրթական համակարգ: Սակայն որակյալ ակադեմիական կրթություն ապահովելուն զուգահեռ՝ կարևոր է նաև հաշվի առնել, թե հոգեհուզական ինչպիսի իրավիճակում են գտնվում մեր սովորողները և ապահովել նրանց համար համապատասխան հոգեբանական աջակցություն»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը և հայտնել, որ այս տարվա սեպտեմբերից բոլոր դպրոցներում ներդրվել է հոգեբանի հաստիքը, ինչը ենթադրում է որոշակի աջակցություն դպրոցում սովորողներին:

«Սակայն հաշվի առնելով, որ սթրեսային վիճակում գտնվող երեխաների հետ աշխատանքն այլ առանձնահատկություն ունի, վստահ եմ՝ այս դասընթացի շրջանակում մասնագետների ձեռք բերած գիտելիքները նպաստելու են երեխաների հետ աշխատանքի բարձր արդյունավետությանը»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը և շնորհակալություն հայտնել ԱՄՆ դեսպանատանն այս ծրագրին աջակցելու համար:

Նա նշել է, որ թիրախային միջամտությանն ուղղված ծրագրերը շատ կարևոր են և հավաստում են համագործակցության շարունակականության մասին:

Հայաստանում ԱՄՆ դեսպան Քրիստինա Քվինը վերահաստատել է ԱՄՆ կառավարության հանձնառությունը՝ սատարելու Հայաստանի Հանրապետությանն ավելի կայուն և ամուր հասարակություն ձևավորելու գործում, ինչին ուղղված ևս մեկ քայլ է այս ծրագիրը:

«Տեղահանությունը սթրես է թե՛ մեծահասակների, թե՛ երեխաների համար: ԱՄՆ փորձագիտական կարողությամբ մենք ցանկանում ենք օգնել Հայաստանին՝ նպաստելով մասնագետների շրջանում կարողությունների ձևավորմանը և սատարելով տեղահանված բնակչության կարիքներին»,- ասել է դեսպանը:

Դասընթացի շրջանակում արտթերապիայի և էքսպրեսիվ թերապիայի նոր հմտություններ կփոխանցվեն ոլորտի մասնագետներին՝ հարստացնելով կարողությունների գործիքակազմը։ Վերապատրաստումները լինելու են կարիքի վրա հիմնված, ուսումնասիրվելու են արտթերապիայի մոտեցումները, ձևերը, նպատակները: Մասնակիցները գիտելիքներ կստանան տարբեր միջամտությունների մասին, որոնք համահունչ են փախստականներին և տեղահանվածներին հոգեբանական աջակցության ցուցաբերելու հիմնարար սկզբունքներին։ Դասընթացը ներառում է նաև արտթերապիայի տարատեսակ միջամտությունների գործնական կիրառման առանձնահատկությունների վերաբերյալ բաղադրիչ։ Դասընթացավարը 25 տարվա մասնագիտական փորձառություն ունեցող Դեյվիդ Միտչելն է:

Դասընթացի ավարտին մասնակիցները կստանան վկայականներ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: