Այսօր տրվել է Երվանդ Քոչարի 125-ամյակին նվիրված հոբելյանական միջոցառումների մեկնարկը՝ Երևանի Պուշկինի 62 հասցեում գտնվող բարձրահարկ շենքի կողային ճակատին վերարտադրված Քոչարի «Ընդվզում» (1933թ.) ստեղծագործության մուրալի և ցուցատախտակի բացման արարողությամբ:
Այն տեղի է ունեցել Երվանդ Քոչարի թանգարանի և City of the Future Yerevan Street Art Fest–ի հիմնադիր Դավիթ Խաչատրյանի հետ համագործակցությամբ իրականացվող «Արվեստն ապագայի քաղաքում» նախագծի շրջանակում:
Միջոցառմանը ներկա են եղել ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը, Հայաստանում Իտալիայի դեսպան Ալֆոնսո դի Ռիզոն, պաշտոնատար այլ անձինք, արվեստասերներ:
Նկարազարդումն իրականացրել է մուրալ ուղղության միջազգային ճանաչում ունեցող իտալացի հրավիրյալ նկարիչ Ֆաբիո Մարիա Ֆեդելեն:
Նախագիծն իրագործվել է Հայաստանում Իտալիայի դեսպանության և Երևանի քաղաքապետարանի, բարերարների հովանավորությամբ:
Բացման արարողությունից հետո հյուրերն այցելել են Երվանդ Քոչարի թանգարան, հանդես եկել ելույթներով:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը ողջունել է ներկաներին և շնորհակալություն հայտնել գործընկերներին հաջողված նախագծի համար:
«Նախագիծը հնարավորություն է տալիս այս ձևաչափով ևս հանրահռչակելու մեծանուն արվեստագետին՝ Երվանդ Քոչարին, որի 125-ամյակի կապակցությամբ ՀՀ կառավարությունը մի շարք միջոցառումներ է նախատեսել: Պետք է ընդգծել, որ Քոչարի «Ընդվզում» ստեղծագործության մուրալը յուրահատուկ գույն և նոր շունչ է հաղորդում մեր մայրաքաղաքին»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը: ԿԳՄՍ փոխնախարարը նշել է, որ Իտալիայի դեսպանատան հետ կա համագործակցության ամուր հիմք, և բազմաթիվ կարևոր ծրագրեր են իրականացվում:
Հայաստանում Իտալիայի դեսպան Ալֆոնսո դի Ռիզոն ևս բարձր է գնահատել Հայաստանի և Իտալիայի միջև համագործակցությունը:
Ըստ դեսպանի՝ գեղեցիկ աշխատանք է իրականացվել, որը պետք է վայելել առանց խոսքերի, քանի որ առանցքում Քոչարի արվեստն է: Նա նշել է, որ մուրալում օգտագործված է Մուրադ-Ռաֆայելյան վարժարանի շենքի ճակատից վերցված կամարը՝ ի նշանավորումն այն հանգամանքի, որ Քոչարը դասավանդել է վարժարանում:
Երվանդ Քոչարի թանգարանի տնօրեն Կարինե Քոչարը ևս շնորհակալություն է հայտնել համագործակցության համար և նշել. «Լիահույս ենք, որ այս նախագծի շնորհիվ Երվանդ Քոչարի արվեստը հանրությանը հասանելի կդառնա ոչ միայն թանգարան այցելելու կամ նրա մոնումենտալ արձաններին ծանոթանալու միջոցով, այլև մեր քաղաքը նրա արվեստով առավել ժամանակակից, տպավորիչ և գրավիչ ներկայացնելու արդյունքում»:
Կարինե Քոչարը թանգարանի անունից շնորհակալագրեր և նվերներ է հանձնել գործընկերներին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան