Այսօր տրվել է Երվանդ Քոչարի 125-ամյակին նվիրված հոբելյանական միջոցառումների մեկնարկը՝ Երևանի Պուշկինի 62 հասցեում գտնվող բարձրահարկ շենքի կողային ճակատին վերարտադրված Քոչարի «Ընդվզում» (1933թ.) ստեղծագործության մուրալի և ցուցատախտակի բացման արարողությամբ:
Այն տեղի է ունեցել Երվանդ Քոչարի թանգարանի և City of the Future Yerevan Street Art Fest–ի հիմնադիր Դավիթ Խաչատրյանի հետ համագործակցությամբ իրականացվող «Արվեստն ապագայի քաղաքում» նախագծի շրջանակում:
Միջոցառմանը ներկա են եղել ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը, Հայաստանում Իտալիայի դեսպան Ալֆոնսո դի Ռիզոն, պաշտոնատար այլ անձինք, արվեստասերներ:
Նկարազարդումն իրականացրել է մուրալ ուղղության միջազգային ճանաչում ունեցող իտալացի հրավիրյալ նկարիչ Ֆաբիո Մարիա Ֆեդելեն:
Նախագիծն իրագործվել է Հայաստանում Իտալիայի դեսպանության և Երևանի քաղաքապետարանի, բարերարների հովանավորությամբ:
Բացման արարողությունից հետո հյուրերն այցելել են Երվանդ Քոչարի թանգարան, հանդես եկել ելույթներով:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը ողջունել է ներկաներին և շնորհակալություն հայտնել գործընկերներին հաջողված նախագծի համար:
«Նախագիծը հնարավորություն է տալիս այս ձևաչափով ևս հանրահռչակելու մեծանուն արվեստագետին՝ Երվանդ Քոչարին, որի 125-ամյակի կապակցությամբ ՀՀ կառավարությունը մի շարք միջոցառումներ է նախատեսել: Պետք է ընդգծել, որ Քոչարի «Ընդվզում» ստեղծագործության մուրալը յուրահատուկ գույն և նոր շունչ է հաղորդում մեր մայրաքաղաքին»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը: ԿԳՄՍ փոխնախարարը նշել է, որ Իտալիայի դեսպանատան հետ կա համագործակցության ամուր հիմք, և բազմաթիվ կարևոր ծրագրեր են իրականացվում:
Հայաստանում Իտալիայի դեսպան Ալֆոնսո դի Ռիզոն ևս բարձր է գնահատել Հայաստանի և Իտալիայի միջև համագործակցությունը:
Ըստ դեսպանի՝ գեղեցիկ աշխատանք է իրականացվել, որը պետք է վայելել առանց խոսքերի, քանի որ առանցքում Քոչարի արվեստն է: Նա նշել է, որ մուրալում օգտագործված է Մուրադ-Ռաֆայելյան վարժարանի շենքի ճակատից վերցված կամարը՝ ի նշանավորումն այն հանգամանքի, որ Քոչարը դասավանդել է վարժարանում:
Երվանդ Քոչարի թանգարանի տնօրեն Կարինե Քոչարը ևս շնորհակալություն է հայտնել համագործակցության համար և նշել. «Լիահույս ենք, որ այս նախագծի շնորհիվ Երվանդ Քոչարի արվեստը հանրությանը հասանելի կդառնա ոչ միայն թանգարան այցելելու կամ նրա մոնումենտալ արձաններին ծանոթանալու միջոցով, այլև մեր քաղաքը նրա արվեստով առավել ժամանակակից, տպավորիչ և գրավիչ ներկայացնելու արդյունքում»:
Կարինե Քոչարը թանգարանի անունից շնորհակալագրեր և նվերներ է հանձնել գործընկերներին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: