ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանի գլխավորած պատվիրակությունը մասնակցել է Ուզբեկստանի հանրապետության Տաշքենդ քաղաքում կայացած ԱՊՀ մասնակից պետությունների երիտասարդության հարցերով խորհրդի հերթական նիստին, ինչպես նաև Տաշքենդի՝ որպես ԱՊՀ առաջին երիտասարդական մայրաքաղաքի հռչակման պաշտոնական բացման արարողությանը։
Տաշքենդն ԱՊՀ երիտասարդական մայրաքաղաք է հռչակվել՝ համաձայն ԱՊՀ կառավարությունների ղեկավարների խորհրդի 2023 թվականի հունիսի 8-ի որոշման։
Պաշտոնական բացման արարողությունը տեղի է ունեցել Տաշքենդի երիտասարդների ստեղծագործական պալատում, որին մասնակցել են նաև ԱՊՀ մասնակից պետությունների երիտասարդության հարցերով խորհրդի լիիրավ անդամները՝ ԱՊՀ 8 երկրից, ԱՊՀ գլխավոր քարտուղարը, Ուզբեկստանի Հանրապետության երիտասարդության հարցերով գործակալության տնօրեն Ալիշեր Սադուլաևը և Տաշքենդի փոխքաղաքապետ Դուրդոնա Շատուլաևան։
Միջոցառման շրջանակում ԿԳՄՍ նախարարի Արթուր Մարտիրոսյանը ներկա է եղել «Տաշքենդը՝ 2024 թվականի ԱՊՀ երիտասարդական մայրաքաղաք» հուշարձանի բացման արարողությանը և հանդես եկել ողջույնի խոսքով:
Շնորհավորելով մասնակիցներին Տաշքենդի՝ որպես ԱՊՀ առաջին երիտասարդական մայրաքաղաք ճանաչվելու կապակցությամբ, փոխնախարարը կարևորել է համագործակցությունը ԱՊՀ շրջանակում երիտասարդական ոլորտում փորձի համադրման, ինչպես նաև Հայաստան-Ուզբեկստան երկկողմ ձևաչափով կապերի զարգացման առումով: Նա, մասնավորապես, շեշտել է երիտասարդական քաղաքականության և, ընդհանրապես, ԿԳՄՍ նախարարության համակարգման այլ ոլորտներում համագործակցության ընդլայնումը։ Արթուր Մարտիրոսյանի խոսքով՝ այս միջոցառումներին ՀՀ ներկայացուցիչների մասնակցությունը շատ կարևոր է՝ 2026 թվականի ԱՊՀ երիտասարդական մայրաքաղաք Կապանում իրականացվելիք միջոցառումներին պատշաճ նախապատրաստվելու համար։
Միջոցառման շրջանակում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը մասնակցել է նաև խորհրդանշական ծառատունկի, այցելել «Նոր Ուզբեկստան» հուշարձան, մանկական գրադարան, տեխնոպարկ և երիտասարդների ներուժի բացահայտմանն ու զարգացմանը միտված այլ հաստատություններ։
Միջոցառումները կշարունակվեն նաև վաղը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան