ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նախարար Ժաննա Անդրեասյանն ընդունել է Ֆրանկոֆոնիայի խաղերի միջազգային կոմիտեի պատվիրակությանը

Ապրիլի 11, 2024
Միջազգային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր ընդունել է Ֆրանկոֆոնիայի խաղերի միջազգային կոմիտեի (ՖԽՄԿ) տնօրեն Զեյնա Մինայի գլխավորած պատվիրակությանը:

Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև նախարարի տեղակալներ Արթուր Մարտիրոսյանն ու Դանիել Դանիելյանը:

Ողջունելով հյուրերին՝ ԿԳՄՍ նախարարը շնորհակալություն է հայտնել Հայաստանի հայտը հաստատելու և Ֆրանկոֆոնիայի հոբելյանական՝ 10-րդ խաղերի անցկացումը մեր երկրին վստահելու համար:

«Մեծ պատասխանատվությամբ ենք վերաբերվում խաղերի անցկացման այս կարևոր հանձնառությանը. կանենք հնարավորը, որպեսզի Հայաստանում 2027 թվականին կայանալիք խաղերը դառնան լավագույնը մրցաշարի անցկացման պատմության մեջ՝ կազմակերպման և որակի առումով: Այս գործում շատ կարևոր են նաև Ձեր աջակցությունը և ուղղորդումը»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը:

Հանդիպմանը քննարկվել են Ֆրանկոֆոնիայի խաղերի անցկացման նախապատրաստական աշխատանքներին առնչվող մի շարք հարցեր, որոնք, մասնավորապես, վերաբերել են խաղերի կազմակերպման նպատակով ազգային և տեխնիկական կոմիտեների ստեղծմանը, ինչպես նաև անհրաժեշտ ենթակառուցվածքներին: Ֆրանկոֆոնիայի խաղերի միջազգային կոմիտեի ներկայացուցիչները տեղեկացրել են, որ 5-օրյա այցի շրջանակում այցելել են մարզական ու մշակութային մի շարք հաստատություններ, հանդիպել տարբեր մարզական ֆեդերացիաների ներկայացուցիչների հետ, քննարկել մարզաձևերի անցկացման կազմակերպչական հարցերը։

ՖԽՄԿ տնօրեն Զեյնա Մինան վստահություն է հայտնել, որ Հայաստանը պատվով կհյուրընկալի Ֆրանկոֆոնիայի հոբելյանական 10-րդ խաղերը: Քննարկվել են մասնակիցների կեցությունը, տեղաշարժն ու անվտանգությունն ապահովելու, լրատվամիջոցների աշխատանքը կազմակերպելու համար անհրաժեշտ պայմանները, ինչպես նաև խաղերի հեռարձակմանը վերաբերող հարցեր։

Անդրադառնալով խաղերի նախապատրաստական աշխատանքներին՝ անդրադարձ է կատարվել նաև կամավորների ներգրավմանը` նշելով, որ այդ աշխատանքներում կընդգրկվեն բուհերի և ավագ դպրոցների ֆրանսախոս սովորողները: Այս համատեքստում կարևորվել է Հայաստանում ֆրանսերենի տարածումը խթանելու անհրաժեշտությունը, ինչպես նաև ֆրանսերենով ուսուցում իրականացնող կրթական հաստատությունների հետ սերտ համագործակցությունը:

Նշենք՝ հունիսի վերջին Փարիզում տեղի կունենա Ֆրանկոֆոնիայի 2027 թվականի մարզամշակութային խաղերի անցկացման վերաբերյալ համաձայնագրի ստորագրման արարողությունը:

Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են նաև կազմակերպչական մի շարք այլ հարցեր:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…