ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կանադայի գործարար առաքելության ներկայացուցիչների հետ քննարկվել են կրթության ու գիտության ոլորտում համագործակցության հեռանկարները

Ապրիլի 10, 2024
Միջազգային լուրեր

 ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն այսօր ընդունել է աշխատանքային այցով Հայաստանում գտնվող կանադական գործարար առաքելության ներկայացուցիչներին:

Կանադայի Եվրասիական առևտրի պալատի տարածաշրջանային տնօրեն, «Edusie Learning Inc.» Յորքի համալսարանի ներկայացուցիչ Տատյանա Դոմիլովսկայայի գլխավորած պատվիրակությունը Հայաստանում է գտնվում գործարար կապերի զարգացման նպատակով և այս համատեքստում հետաքրքրված է նաև կրթության և գիտության ոլորտի ծրագրերով:

Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև ՀՀ-ում Կանադայի դեսպան Էնդրյու Թերները, ներկայացուցիչներ ԿԳՄՍՆ բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեից, Երևանի պետական համալսարանից, Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանից, կանադական գործարար առաքելության այլ անդամներ, մասնավորապես՝ Saskatchewan Polytechnic և CyberPatient ընկերություններից:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, ողջունելով հյուրերին, ընդգծել է Կանադայի հետ տարբեր ոլորտներում համագործակցության մեծ ներուժը:

«Կարևորում ենք Կանադայի դեսպանության հետ անմիջական կապն ու Կանադայի հետ շփումների հաճախականության մեծացումը: Վստահ ենք՝ ունենք համագործակցության մեծ դաշտ՝ հատկապես գիտակրթական ոլորտում փոխգործակցությունը խորացնելու առումով»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը տեղեկացրել է ՀՀ կրթության ոլորտում իրականացվող բարեփոխումների մասին՝ մասնավորապես ներկայացնելով ՀՀ կրթության՝ մինչև 2030 թվականի զարգացման պետական ծրագրով բարձրագույն կրթության ոլորտում սահմանված նպատակներն ու թիրախները:

«Հավակնոտ նպատակներ ու խնդիրներ ունենք ձևակերպված հատկապես բուհերի միջազգայնացման, բարձրագույն կրթության և գիտության կապի առավել սերտացման առումով: Պետությունն էլ իր հերթին ակտիվ քայլեր է ձեռնարկում համակարգի զարգացման ուղղությամբ»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանն ու այս համատեքստում կարևորել «Ակադեմիական քաղաք» ծրագիրը, որի նախագծային աշխատանքներն արդեն սկսված են:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը ներկայացրել է ծրագրի հայեցակարգը, համաձայն որի՝ մինչև 2030թ. նախատեսվում է խոշորացված բուհերի և միավորված գիտահետազոտական կազմակերպությունների համար ստեղծել նոր և ժամանակակից, լավագույն չափանիշներին համապատասխանող ֆիզիկական ենթակառուցվածքներ և միջավայր, որտեղ կլաստերների տեսքով կտեղակայվի և կգործի հաստատությունների մեծ մասը:

Նրա խոսքով՝ նախատեսվում են նաև պրոֆեսորադասախոսական կազմի և գիտաշխատողների կարողությունների զարգացման ծրագրեր, ինչպես նաև միջազգային համագործակցային կապերի ընդլայնում աշխարհի առաջատար բուհերի հետ՝ բարձրագույն կրթության ոլորտում լավագույն փորձի փոխանակման և ակադեմիական քաղաքի հայեցակարգի իրագործմանն աջակցելու նպատակով: Այս համատեքստում Արթուր Մարտիրոսյանն առաջարկել է դիտարկել Կանադայի բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների հետ համագործակցության հեռանկարները:

ՀՀ-ում Կանադայի դեսպան Էնդրյու Թերները շնորհակալություն է հայտնել ընդունելության համար և կարևորել տարբեր ոլորտներում Հայաստանի հետ համագործակցության ընդլայնումն ու կանադական գործարար առաքելության առաջին այցը մեր երկիր: Դեսպանն ընդգծել է կրթության և գիտության ոլորտում ՀՀ կառավարության կողմից իրականացվող բարեփոխումների կարևորությունը՝ նշելով, որ կանադական կողմը պատրաստակամ է դիտարկելու այս ոլորտներում Հայաստանի հետ համագործակցության հեռանկարները:

Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են նաև միջբուհական համագործակցությունների հաստատման, վերապատրաստումների ու կրթական այլ ծրագրերի իրականացման հնարավորությունները, ինչպես նաև ՏՏ ոլորտում կապերի զարգացմանն ուղղված հարցեր:

Կանադական գործարար առաքելության ներկայացուցիչներն այցի շրջանակում հանդիպումներ են ունենալու նաև բուհերի պատասխանատուների հետ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: