ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունում մեկնարկել են 2025 թ. բյուջետային և 2025-2027 թթ. միջնաժամկետ ծախսային ծրագրի հայտի հանրային քննարկումները։ Արդեն անցկացվել է սպորտի և երիտասարդության ոլորտների հայտի քննարկումը:
Սպորտի ոլորտում ֆինանսավորումը կավելանա
Սպորտի ոլորտային գործունեություն իրականացնող հասարակական կազմակերպությունների՝ մարզական ֆեդերացիաների ներկայացուցիչների համար քննարկումը վարել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը կարևորել է բյուջետային և միջնաժամկետ ծախսային ծրագրի հայտի հանրային քննարկումն ու ոլորտում գործունեություն ծավալող մասնագետների դիտարկումները:
Սպորտի ոլորտում ընթացիկ տարվա 7,5 մլրդ դրամ բյուջետային հատկացումներն առաջիկա երկու տարում կավելանան ևս 1,5 մլրդ դրամով, որոնք կուղղվեն գործող ծրագրերի ընդլայնմանը՝ մրցաշարերի անցկացում, անվանական թոշակ ստացողների թվի աճ, գույքի ձեռքբերում, մասսայական սպորտ, մասնավորապես՝ «Վարչապետի գավաթ» մրցաշարերի մասնակցության խրախուսում և այլն:
Նոր նախաձեռնությունների համար նախատեսվում է 5 մլրդ դրամի ֆինանսավորում:
Կարեն Գիլոյանը տեղեկացրել է, որ բյուջետային հայտում ՀՀ ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի ոլորտների 2024-2030 թվականների ռազմավարությունից բխող նոր ծրագիր է ավելացվել՝ միջազգային ֆեդերացիաների տարբեր կոմիտեներում՝ մրցավարական, մարզչական, տեխնիկական, Հայաստանի ներկայացուցչությունը մեծացնելու նպատակով: Ծրագրով նախատեսվում է ապահովել ՀՀ մարզական ֆեդերացիաների ներկայացուցիչների՝ միջազգային կոնֆերանսներին և վերապատրաստումներին մասնակցությունը:
Բյուջետային և միջնաժամկետ ծախսային ծրագրի հայտում ներառված են առաջիկա տարիներին Հայաստանում նախատեսվող միջազգային մրցաշարերի անցկացման և գույքի ձեռքբերման ծրագրերը: Մասնավորապես՝ 2025 թվականին նախատեսվում է Երևանում անցկացնել կարատեի Եվրոպայի առաջնությունը, վոեյբոլի մինչև 20 տարեկանների Եվրոպայի առաջնության եզրափակիչ փուլը, բասկետբոլի Մ20 տարեկանների Բ դիվիզիոնի Եվրոպայի առաջնության եզրափակիչ փուլը, սպորտային պարերի աշխարհի գավաթի խաղարկությունը: 2026 թվականին ծրագրավորված են հրաձգության Եվրոպայի առաջնությունը, սուսերամարտի Եվրոպայի առաջնությունը, դարձյալ սպորտային պարերի աշխարհի գավաթի խաղարկությունը և մի շարք այլ միջոցառումներ: 2027 թվականին նախատեսվում են սպորտային մարմնամարզության Եվրոպայի առաջնությունը, Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային խաղերը, ծանրամարտի աշխարհի առաջնությունը և Համահայկական խաղերը:
Արձագանքելով ձմեռային մարզաձևերի զարգացմանն ուղղված ծրագրերին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը տեղեկացրել է, որ 2028 թվականի ձմեռային Օլիմպիական խաղերին նախապատրաստվելու և մասնակցելու համար նախաօլիմպիական երկու տարիներին՝ 2025-26 թվականներին, ձմեռային երեք մարզաձևերի՝ դահուկային սպորտի, հոկեյի և գեղասահքի համար պետությունը ֆեդերացիաների համար նախատեսում է լրացուցիչ ֆինանսական հատկացումներ: Հայաստանի դահուկասպորտի ֆեդերացիայի նախագահ Գագիկ Սարգսյանն առաջարկել է բյուջետային հայտի՝ ադապտիվ սպորտին առնչվող ծառայություններին վերաբերող կետում ներառել նաև ձմեռային բաղադրիչը:
Ադապտիվ սպորտին առնչվող առաջարկներ է ներկայացրել նաև Հայաստանի պարալիմպիկ ֆեդերացիայի նախագահ Հակոբ Աբրահամյանը:
Ոլորտային գործունեություն իրականացնող հասարակական կազմակերպությունների և ֆեդերացիայի ներկայացուցիչները փոխնախարարին ուղղել են մի շարք հարցեր, որոնց շուրջ ծավալվել է քննարկում:
Կստեղծվեն երիտասարդական կենտրոններ, կշարունակվի երիտասարդ ընտանիքների աջակցությունը
Երիտասարդության ոլորտում գործունեություն իրականացնող հասարակական կազմակերպությունների ներկայացուցիչների համար 2025 թ. բյուջետային և 2027թթ. միջնաժամկետ ծախսային ծրագրի հայտի քննարկումը վարել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը: Նա տեղեկացրել է երիտասարդության պետական քաղաքականության շրջանակում իրականացվող միջոցառումների և ծրագրերի մասին` անդրադառնալով երիտասարդական մայրաքաղաք միջոցառմանը, երիտասարդ ընտանիքներին աջակցության և երիտասարդական կենտրոնների ստեղծման ծրագրերին։
Երիտասարդական ոլորտում այս տարվա 2,3 մլրդ դրամի հատկացումներն առաջիկա տարիներին նախատեսվում է 387 մլն դրամով ավելացնել, որը հիմնականում կուղղվի 8 երիտասարդական կենտրոնների ստեղծմանը և երիտասարդ ընտանիքների աջակցությանը։
Քննարկման ընթացքում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալն անդրադարձել է նաև «Երիտասարդական քաղաքականության մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի մշակմանը, որը ՀՀ կառավարության ծրագրի իրականացման պահանջ է: Շեշտելով, որ մեր երկիրը երբեք չի ունեցել երիտասարդության ոլորտը կարգավորող օրենք, նախարարի տեղակալը նշել է, որ օրենքի հիմնական նպատակը երիտասարդության ոլորտում պետության կողմից վարվող քաղաքականության իրավական հենքի ստեղծումն է, ֆինանսավորման բաշխման հիմնական սկզբունքների ու պետական մարմինների և ոչ պետական կազմակերպությունների լիազորությունների և գործառույթների սահմանումը:
Քննարկմանը մասնակցող հասարակական կազմակերպությունների ներկայացուցիչները փոխնախարարին ուղղել են մի շարք հարցեր, ներկայացրել իրենց առաջարկները:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան