ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայաստանի սամբոյի հավաքականների կազմերը՝ Երևանում կայանալիք Աշխարհի գավաթի խաղարկությանը

Ապրիլի 2, 2024
Սպորտային լուրեր

Հայաստանի սամբոյի հավաքականները ներկայացրել են ապրիլի 4-5-ը Երևանում կայանալիք Աշխարհի գավաթի խաղարկության մասնակից մարզիկների անունները:

Մարզական սամբոյի տղամարդկանց պայքարում ելույթ կունենան Կարեն Սարգսյանը, Տիգրան Կիրակոսյանը (58 կգ), Նարեկ Դալլաքյանը, Արթուր Մանուկյանը (64 կգ), Դավիթ Աբրահամյանը, Կառլեն Մահինյանը (71 կգ), Բորիս Շատվերյանը, Արթուր Ակոպյանը (79 կգ), Վահագն Չալյանը, Գոռ Հարությունյանը (88 կգ), Արսեն Խանջյանը, Արման Եսայանը (98 կգ), Արման Մանուկյանը, Դավիթ Հարությունյանը (+98 կգ): Կանանց պայքարում հանդես կգան Արփինե Ամիրյանը, Աննա Այվազյանը (50 կգ), Մելինե Մամիկոնյանը, Անի Մարտիրոսյանը (54 կգ), Նանե Հակոբյանը (65 կգ), Նելլի Ավետիսյանը և Աննա Մկրտչյանը (+80 կգ):

Մարտական սամբոյի տղամարդկանց մրցումներում հանդես կգան Համլետ Սուքիասյանը, Նարեկ Գոգինյանը (58 կգ), Մայիս Ներսեսյանը, Սուրեն Թամրազյանը (64 կգ), Վաչիկ Վարդանյանը, Վազգեն Մարգարյանը (71 կգ), Ալբերտ Կարհանյանը, Սարգիս Վարդանյանը (79 կգ), Ավետիք Պողոսյանը (88 կգ), Արման Ավանեսյանը, Ժորա Թումանյանը (98 կգ), Էրիկ-Գոռ Համզոյանը, Նորիկ Խուրշուդյանը (+98 կգ): Կանանց պայքարում՝ Արփինե Մնացականյանը, Իրինա Պետրոսյանը (54 կգ), Սրբուհի Հովակիմյանը (59 կգ) և Ագապի Հարությունյանը (80 կգ):

Լեռնային Ղարաբաղից բռնի տեղահանված 4 սամբիստ էլ՝ Դավիթ Հովսեփյանը (58 կգ), Յուրի Ահարոնյանը (64 կգ), Դավիթ Գրիգորյանը (88 կգ) և Վասակ Բարսեղյանը (71 կգ), հանդես կգան միջազգային ֆեդերացիայի դրոշի ներքո՝ փախստականների հավաքականի կազմում:

Երևանում կայանալիք Աշխարհի գավաթ խաղարկությանը, ընդհանուր առմամբ, կմասնակցի 17 երկրի շուրջ 300 մարզիկ: Մրցումները կկայանան «Գազպրոմ Արենա»-ում. մուտքն ազատ է:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: