ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Եռակողմ հուշագիր՝ Կապանում երաժշտարվեստի և փառատոնային մշակույթի զարգացման նպատակով

Ապրիլի 1, 2024
Մշակութային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության, «Հայաստանի պետական ֆիլհարմոնիա» ՊՈԱԿ-ի և «Կապանի երաժշտական փառատոն» հասարակական կազմակերպության միջև այսօր ստորագրվել է համագործակցության հուշագիր:

Փաստաթուղթը ստորագրել են ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը, «Հայաստանի պետական ֆիլհարմոնիա» ՊՈԱԿ-ի տնօրեն Արտյոմ Նաղդյանը և «Կապանի երաժշտական փառատոն» ՀԿ-ի նախագահ Սևակ Ավանեսյանը։

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը նշել է, որ հուշագրի ստորագրումը մշակույթի ոլորտում պետություն-մասնավոր գործընկերային կապերի խորացմանն ուղղված դրական օրինակներից է: Այն միտված է Հայաստանի մարզերում, մասնավորապես՝ Կապան քաղաքում, երաժշտարվեստի և փառատոնային մշակույթի զարգացմանը, համապատասխան ենթակառուցվածքների և նյութատեխնիկական բազայի ձևավորմանը:

«Կապանում անցած տարվանից Սևակ Ավանեսյանի նախաձեռնությամբ իրականացվում է «Կապանի միջազգային երաժշտական փառատոնը», որն իր շուրջ է համախմբել արտերկրի և Հայաստանի երաժիշտներին: Այս ծրագրի շրջանակում վերանորոգվել է Կապանի արվեստի պետական քոլեջի Վ․ Ստամբոլցյանի անվան երգեհոնային դահլիճը: Սա հայաստանյան լավագույն դահլիճներից է՝ հրաշալի ակուստիկայով և երգեհոնով: Սևակ Ավանեսյանը նախաձեռնել է նաև այդ երգեհոնի վերականգնման աշխատանքները, որոնք շուտով կավարտվեն: Վերանորոգված դահլիճն ինչպես այս փառատոնի, այնպես էլ այլ ծրագրերի շրջանակում կարող է ընդունել հայաստանյան, արտերկրի միջազգային համբավ ունեցող երաժիշտների՝ աշխարհի տարբեր երկրներից: Ի դեպ, պայմանավորվածություն ունենք «Կապանի միջազգային երաժշտական փառատոնն» անցկացնել ոչ միայն ամառային ամիսներին, այլև ողջ տարվա ընթացքում: Եվ այս նախաձեռնությունը պատշաճ կատարելու համար «Հայաստանի պետական ֆիլհարմոնիա» ՊՈԱԿ-ը ստանձնում է կազմակերպական աշխատանքները: ԿԳՄՍ նախարարությունը կարևորում է մեր երկրում երաժշտարվեստի և փառատոնային մշակույթի զարգացումը, և հուշագրի միջոցով կողմերը պարտավորվում են համատեղ ջանքեր գործադրել երաժշտարվեստի և փառատոնային մշակույթի կայացման և զարգացման համար: Հիմնական բեմահարթակ կծառայի Կապանի արվեստի պետական քոլեջի Վ․ Ստամբոլցյանի անվան երգեհոնային դահլիճը: Մենք ցանկանում ենք այս աշխատանքներն ու համագործակցությունը դնել ինստիտուցիոնալ հիմքերի վրա, որպեսզի այն լինի ամուր և շարունակական»,- նշել է Դանիել Դանիելյանը և հավելել, որ կողմերը նաև պարտավորվում են իրականացնել համատեղ ստեղծագործական, կրթական և մշակութային նախագծեր:

«Կապանի երաժշտական փառատոն» ՀԿ-ի նախագահ Սևակ Ավանեսյանի դիտարկմամբ՝ անցյալ տարի փառատոնն առանցքային իրադարձություն էր ոչ միայն Կապանի և Սյունիքի, այլև հայաստանյան մշակութային դաշտում: Նրա տեղեկացմամբ՝ նախատեսում են ծրագիրը լավագույնս իրականացնել նաև այս և հաջորդ տարիներին:

«Այս տարի «Կապանի երաժշտական փառատոնի» շրջանակում սպասվում են բազմաթիվ անակնկալներ: Տեղի կունենան մեծ պրեմիերաներ՝ արտերկրի արտիստների մասնակցությամբ, որոնք առաջին անգամ կայցելեն Հայաստան: Վերանորոգումից հետո ամռանը նախատեսվում է երգեհոնի բացումը: Վստահաբար, այն կունենա շատ լավ հնչողություն, ինչը մեզ հնարավորություն կտա հպարտորեն ասելու, որ ունենք լավագույն երգեհոնը ոչ միայն տարածաշրջանում, այլև միջազգային մակարդակով: Փառատոնի շրջանակում Խուստուփ սարի լանջին տեղի կունենա Տիգրան Համասյանի համերգը, հաջորդ օրը՝ համերգ Շվանիձորում»:

«Հայաստանի պետական ֆիլհարմոնիա» ՊՈԱԿ-ի տնօրեն Արտյոմ Նաղդյանն ընդգծել է հուշագրով սահմանված համագործակցության կարևորությունը և հավելել, որ իրենց կազմակերպությունը, որը զբաղվում է հանրապետության մասշտաբով կրթական ծրագրերով և համերգային գործունեությամբ, շատ կարևոր է համարում ունենալ նաև տարածաշրջանային ներկայացուցչություններ. «Կապանի արվեստի պետական քոլեջի Վ․ Ստամբոլցյանի անվան երգեհոնային դահլիճում արդեն արվել են հսկայական աշխատանքներ, կան երգեհոն և ռոյալ, մեծ հնարավորություն կա ընդունելու լավագույն երաժիշտներին Սյունիքի մարզում: Համագործակցությունը կարևորվում է նաև միջազգային և տեղի արտիստների մասնակցությամբ համերգների, վարպետության դասերի, ինչպես նաև «Դպրոցականի ֆիլհարմոնիա» կրթամշակութային ծրագրի շրջանակում միջոցառումների իրականացման համատեքստում»:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: