ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի համար ձեռք է բերվել բալետային նոր հատակ

Մարտի 25, 2024
Մշակութային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության պետական ֆինանսավորմամբ Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնին տրամադրվել է շուրջ 80 մլն դրամ՝ միջազգային չափանիշներին համապատասխանող բալետային փորձասենյակների և բեմահարթակի նոր հատակածածկույթի ձեռքբերման նպատակով:

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանն այսօր այցելել է Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոն, շրջայց է կատարել և ներկա եղել բալետի պարողների փորձին՝ նոր հատակածածկույթով փորձասենյակում:

Նախարարի տեղակալի նշմամբ՝ պետության կողմից հատկացված գումարի տրամադրումը բխում է ոլորտում իրականացվող ռազմավարական ծրագրերի ապահովման անհրաժեշտությունից. «Պրոֆեսիոնալ բալետային հատակի ձեռքբերումը կնպաստի բալետային թատերախմբի բնականոն գործունեության ապահովմանը, ազգային, դասական պարարվեստի բնագավառում նոր բեմադրությունների և ծրագրերի իրականացմանը, օպերայի և բալետի ազգային ավանդույթների պահպանմանն ու զարգացմանը: Պետությունը բոլոր հնարավոր միջոցները ներդնում է, որպեսզի ապահովվի օպերային և բալետի թատրոնի ներկայացումների բարձր որակը: Նոր ենթակառուցվածքների ապահովումը կարևոր է՝ արտերկրում մեր բալետային բեմադրությունների ներկայացման բարելավման, ինչպես նաև արտերկրից հյուրախաղերի եկած արտիստների և բալետային խմբերի անխոչընդոտ և բարձր մակարդակով ելույթների իրականացման առումով։ Բոլոր ջանքերը պետք է ներդնենք Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնը Հայաստանի այցեքարտը դարձնելու ուղղությամբ: Այս ամենի համատեքստում անչափ կարևորում եմ նաև կադրային ճիշտ քաղաքականությունը, Երևանի պարարվեստի պետական քոլեջի երիտասարդ պարողների մասնագիտական գործունեության խթանման, մասնագիտական զարգացման, դեպի մեծ բեմ նրանց մուտքի ապահովման տեսանկյունից»:

Նախարարի տեղակալը շնորհավորել է բալետային խմբի անդամներին այս կարևոր իրադարձության կապակցությամբ՝ մաղթելով ստեղծագործական հաջողություններ և մասնագիտական նորանոր ձեռքբերումներ:

Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի տնօրեն Կարեն Դուրգարյանի տեղեկացմամբ՝ հատակածածկույթը ձեռք է բերվել բալետային 2 փորձասենյակների և բեմահարթակի համար. «Եվրոպական «Harlequin Liberty» ապրանքանիշի այս հատակածածկույթը համապատասխանում է միջազգային չափանիշներին:

«Հատակը, որ մենք արդեն ունենք, հնարավորություն կտա նաև բալետային ներկայացումներով ճամփորդել ՀՀ տարածքում: Կավելանան մեր մարզային շրջագայությունները և այժմ կկարողանանք մարզերի մեր հանդիսատեսին հնարավորություն ընձեռել վայելելու բալետային ներկայացումներ»,- նշել է Կարեն Դուրգարյանը:

Թատրոնի գլխավոր բալետմայստերի պարտականությունները կատարող Ռուբեն Մուրադյանի խոսքով բալետային հատակի ձեռքբերումը կարևոր է դերասանների անվտանգ մասնագիտական գործունեության ապահովման առումով, այն նաև կնպաստի նրանց կատարողական տեխնիկայի արդյունավետության բարձրացմանը և լիարժեք հնարավորություն կտա անկաշկանդ կատարել տեխնիկապես բարդ վարժություններ՝ հանդիսատեսին ներկայանալով բարձր պատրաստվածությամբ։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: