Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանում հանդիսավորությամբ բացվել է Դիզայնի և կերպարվեստի ամբիոնի նոր կրթական տարածքը: Վերանորոգման և կահավորման նախագիծն ամբողջությամբ իրականացրել են ամբիոնի դասախոսները և ուսանողները:
Բացման արարողությանը մասնակցել են ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, ՀԱՊՀ հոգաբարձուների խորհրդի նախագահ, Երևանի քաղաքապետ Տիգրան Ավինյանը, ռեկտոր Գոռ Վարդանյանը, Պոլիտեխնիկի բարերարներ, ուսանողներ, դասախոսներ:
Տարածքում ստեղծված են նպաստավոր պայմաններ նախագծման պրոցեսում ստեղծագործական հմտությունների զարգացման և կիրառման համար: Միջավայրը պայմանականորեն կարելի է բաժանել երեք մասի՝ մտքերի գեներացման, նախագծային և տեխնոլոգիական, որի համալրումը նախատեսված է հաջորդ փուլում:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանի խոսքով՝ Հայաստանում վերջին տարիներին իրականացվող կրթական բարեփոխումներն անհրաժեշտ է տեսնել ամբողջության մեջ: Ըստ փոխնախարարի՝ մասնագետների պատրաստման, միջազգային շարժունության, բուհերի միջազգայանացման ցուցանիշներին հասնելու գործում կարևորագույն բաղադրիչ է նաև կրթական միջավայրի առկայությունը: Այդ առումով Արթուր Մարտիրոսյանը շնորհավորել է Պոլիտեխնիկին՝ հույս հայտնելով, որ առաջիկայում ևս նման միջավայրերի ստեղծման ականատեսը կլինենք: Նախարարի տեղակալը շնորհակալություն է հայտնել մասնավոր հատվածի ներկայացուցիչներին՝ ընդգծելով, որ նրանք ներդրում են անում հանրային բարիքի ստեղծման և կրթության համար:
Հոգաբարձուների խորհրդի նախագահ, Երևանի քաղաքապետ Տիգրան Ավինյանը նշել է, որ Պոլիտեխնիկի մեծ փոփոխությունների խորհրդանշական սկիզբը եղել է հենց այդ մասնաշենքի բարեկարգումը. «Համալսարանում փուլ առ փուլ տեղի ունեցող փոփոխությունները վկայում են, որ գտնվել է աշխատանքի շատ գրագետ բանաձև, որում կա բոլորի դերը՝ հոգաբարձուների խորհրդի, ռեկտորի ու նրա թիմի, բարերարների, ուսանողների, դասախոսների»: Տիգրան Ավինյանը շնորհավորել է ուսանողներին ու դասախոսներին և շնորհակալություն հայտնել ծրագրի իրականացմանն աջակցած կազմակերպություններին:
Պոլիտեխնիկի ռեկտոր Գոռ Վարդանյանի խոսքով՝ խնդիրը դրվել էր ամիսներ առաջ. «Դիզայնի և կերպարվեստի ամբիոնի համար ստեղծել այնպիսի կրթական միջավայր, որտեղ ուսանողները կկարողանան ստանալ լավագույն կրթություն և դրա արդյունքը ցուցադրելու հնարավորություն: Տարածքի վերանորոգումն ու բարեկարգումը շատ արագ իրականություն է դարձել բարերարների շնորհիվ»: Ռեկտորը հավելել է, որ գործընթացը շարունակական է լինելու. համալսարանի այլ կրթական տարածքներ ևս բարեկարգվելու են:
Նշենք, որ կրթական տարածքը վերանորոգվել ու կահավորվել է Պոլիտեխնիկի բարերարների՝ «Յունիբանկի», «Ռենշին» և «Նորք դեվելոփմենթ» ընկերությունների աջակցությամբ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան