ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Թուրքմեն բանաստեղծ Մահթումկուլի Ֆրագիի 300-ամյակին նվիրված միջոցառում Երևանում

Մարտի 13, 2024
Մշակութային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը «Առնո Բաբաջանյան» համերգասրահում ներկա է եղել թուրքմեն բանաստեղծ Մահթումկուլի Ֆրագիի 300-ամյակին նվիրված միջոցառմանը, որը կազմակերպվել է ԿԳՄՍ նախարարության և Հայաստանի Հանրապետությունում Թուրքմենստանի դեսպանատան համագործակցությամբ:

Միջոցառմանը ներկա են եղել ՀՀ-ում Թուրքմենստանի դեսպան Մուհամետգելդի Այազովը, տարբեր երկրների դեսպաններ ու դիվանագետներ, պաշտոնատար անձինք:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ողջունել է ներկաներին թուրքմեն ժողովրդի մեծ բանաստեղծ Մահթումկուլի Ֆրագիի 300-ամյակին նվիրված միջոցառմանը:

«Ֆրագիի պոեզիան ասես թուրքմեն ժողովրդի փորձությունների, երազանքների ու հաղթանակների մանիֆեստը լինի: Մենք դեռևս Խորհրդային Միության տարիներից՝ 1950-ականներից ենք քաջածանոթ նրա տեքստերին և հասցրել ենք բազում զուգահեռներ տանել երկու ժողովուրդների պոեզիաների միջև, որոնք ստեղծվել են գրապատմական նույն ընթացքում: Այստեղ արժանիորեն կհիշատակեմ Սայաթ-Նովայի ժառանգությունը, որը մեզ համար երաժշտական-պոետիկ կանոնագիրք է հայալեզու և ոչ միայն հայալեզու հարթությունում, ինչպես Ֆրագիի ստեղծագործությունները՝ Թուրքմենստանում: Ֆրագին ընդլայնեց ազգային գրականության՝ իբրև համաշխարհային տեքստի հեռանկարը և ընդգծեց մարդասիրությունը, որը միավորում է բոլորիս: Նա խոսեց մարդկանց խնդիրներից և այն նմանություններից, որոնք միավորում են մեզ»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը:

Փոխնախարարը շնորհակալություն է հայտնել Հայաստանում Թուրքմենստանի դեսպանությանը համագործակցության համար՝ նշելով, որ անցյալ տարի Հայաստանում անցկացվել են «Թուրքմենստանի մշակութային օրերը», իսկ այս տարի աշնանը Թուրքմենստանում կանցկացվի «Հայաստանի մշակութային օրեր» միջոցառումը:

«Ուրախ եմ, որ անկախությունից ի վեր երկու երկրների միջև կապերը ընդլայնվում են նաև կրթամշակութային համագործակցությամբ»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը:

Մահթումկուլի Ֆրագիի գրական ժառանգությունը համարվում է թուրքմենական գրական լեզվի վերարժևորում: Նա անդրադառնում է համընդհանուր թեմաների, ինչպիսիք են՝ սերը, կորուստը և ինքնությունը` բացահայտելով մարդկային փորձառությունների հարստությունն ու բազմազանությունը: Նա թուրքմենական բանաստեղծական լեզուն մոտեցրել է ժողովրդին՝ դարձնելով ընթերցողին ավելի հասկանալի՝ ժամանակին ավանդական համարվող չափագրությունը փոխարինելով վանկային համակարգով։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…