«ՀՀ վարչապետի գավաթ» խորագիրը կրող սիրողական մրցաշարերի անցկացման կարգում, ինչպես ավելի վաղ հայտնել էինք, տեղի են ունեցել փոփոխություններ. սեղանի թենիսի և խճուղային հեծանվավազքի մրցաշարերը կանցկացվեն միայն դպրոցականների համար:
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանի խոսքով՝ փոփոխությունները պայմանավորված են մրցաշարերի արդյունավետության բարձրացման, մասսայականացման, ինչպես նաև դպրոցականների՝ զանգվածային մարզական միջոցառումներին հետագա մասնակցության ապահովման նպատակով:
«Ի սկզբանե «ՀՀ վարչապետի գավաթ» 5 մրցաշարերից միայն մեկն էր անցկացվում բացառապես դպրոցականների համար՝ թիմային խճուղավազքը: Վերջինս ցույց տվեց, թե որքան արդյունավետ է, երբ հանրապետության տարբեր մարզերից բարձր դասարանների աշակերտները հավաքվում են, ճամբարային տարբերակով մեկ օր անցկացնում միասին, իսկ հաջորդ օրը մասնակցում են մրցմանը: Հաշվի առնելով այս ձևաչափի արդյունավետությունն ու նաև դպրոցների կողմից բավականին մեծ հետաքրքրությունն ու ակտիվությունը՝ «ՀՀ վարչապետի գավաթ» սեղանի թենիսի և խճուղային հեծանվավազքի մրցաշարերի ձևաչափերը ևս փոխվել են ու նախատեսված կլինեն միայն դպրոցականների համար»,- ներկայացնում է Կարեն Գիլոյանը:
Սեղանի թենիսի մրցաշարը կանցկացվի 2 տարիքային խմբերով: Մրցաշարին կմասնակցեն ՀՀ հանրակրթական դպրոցների 5-9-րդ և 10-12-րդ դասարանների աշակերտներից կազմված հավաքական թիմերը՝ յուրաքանչյուր դպրոցի թիմերի կազմում՝ 5-9-րդ և 10-12-րդ դասարանների 2-ական տղա և 2-ական աղջիկ, ֆիզկուլտուրայի 1-ական ուսուցիչ:
«ՀՀ վարչապետի գավաթ» սեղանի թենիսի սիրողական մրցաշարի նախընտրական փուլերը կմեկնարկեն ապրիլի 1-ից ՀՀ համայնքներում և Երևան քաղաքի վարչական շրջաններում: Մրցաշարի եզրափակիչ փուլը կանցկացվի ապրիլի 27-28-ը: Մասնակիցները կգիշերեն Հանքավանում, իսկ հաջորդ օրը եզրափակիչ փուլի շրջանակում կմրցեն Չարենցավանում:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի խոսքով՝ արմատական փոփոխություններ են եղել նաև «ՀՀ վարչապետի գավաթ» խճուղային հեծանվավազքի անցկացման կարգում:
«Այն ևս անցկացվելու է ճամբարային տարբերակով, ընդ որում՝ դպրոցականների թիմային ձևաչափով: Սա, վստահ ենք, իսկական մասսայական միջոցառում կդառնա: Նախևառաջ գնելու ենք 6500 հեծանիվներ և տրամադրելու հանրապետության բոլոր դպրոցներին՝ մարզվելու և հետո մրցումներին մասնակցելու համար: Խմբային փուլի արդյունքներով ուժեղագույնները կմասնակցեն եզրափակիչ փուլին, որը դարձյալ կանցկացվի Սևանա լճին հարող տարածքում: Բավականին լուրջ մրցատարածություն ենք սահմանել՝ 20 կմ: Հեծանիվները մնալու են դպրոցներում, որպեսզի բնակավայրերում երեխաներն ավելի շատ վարեն հեծանիվներ»,- ասել է Կարեն Գիլոյանն ու տեղեկացրել՝ հեծանիվների գնման տենդերը հայտարարված է, իսկ հեծանիվների համար բավականին բարձր բնութագիր է տրվել:
Նախարարի տեղակալի խոսքով՝ մրցաշարերը շարունակելու են մրցանակային լուրջ ֆոնդ ունենալ. պարգևատրվելու են թե՛ անհատ մասնակիցները, թե՛ դպրոցները, թե՛ ֆիզկուլտուրայի մարզիչ-ուսուցիչները: Սա, Կարեն Գիլոյանի փոխանցմամբ, լրացուցիչ խթան կլինի՝ ավելի եռանդով մասնակցելու և արդյունավետ ելույթներ ունենալու համար:
Հիշեցնենք՝ ՀՀ կառավարությունն ավելի վաղ հավելյալ 64 մլն դրամ էր հատկացրել «ՀՀ վարչապետի գավաթ» սեղանի թենիսի, խճուղավազքի, խճուղային հեծանվավազքի սիրողական մրցաշարերի և ՀՀ վարչապետի հովանու ներքո ուժային կառույցների միջև ռազմամարզական խաղերի անցկացման նպատակով:
Կարեն Գիլոյանի խոսքով՝ ուժային կառույցների միջև ռազմամարզական խաղերին նախկին 8 թիմի փոխարեն կմասնակցի 18-ը. «Մրցաշարը շատ ավելի բազմաքանակ է լինելու, ընդգրկվելու են ավելի մեծ թվով կառույցների ներկայացուցիչներ: Այստեղ նույնպես հետաքրքիր նորություններ կլինեն, մրցաձևերը փոփոխության կենթարկվեն, ինչպես նաև նախատեսում ենք ավելի մեծ թվով կանանց ներգրավում: Վստահ եմ՝ շատ հետաքրքիր կանցնեն նաև ռազմամարզական խաղերը»:
Ակնկալվում է, որ մրցաշարերի անցկացման համար նախատեսվող հավելյալ գումարի տրամադրումը հնարավորություն կտա խթանելու զանգվածային մարզական միջոցառումներին աշակերտների, սիրողական մարզիկների, ուժային կառույցների ներկայացուցիչների հետագա մասնակցության ապահովումը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան