ՀՀ կառավարության այսօրվա նիստում ԿԳՄՍ նախարարությանը 2024 թվականի պետական բյուջեով կապիտալ ծրագրերի իրականացման համար նախատեսված և օբյեկտներով չբաշխված գումարներից կատարվել է վերաբաշխում՝ 638 մլն 444 հազար դրամ գումարի չափով:
Նախագիծը ներկայացրել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը՝ ընդգծելով, որ այն ուղղված է Կառավարության երկու ռազմավարական ծրագրերի իրականացմանը՝ «Կրթության զարգացման՝ մինչև 2030 թվականը պետական ծրագրի» և Ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի 2023-2030 թվականների զարգացման ռազմավարությանը:
Ըստ նախարարի՝ գումարը կուղղվի 5 մանկապարտեզի և 2 մարզադպրոցի, ինչպես նաև 10 «Վորքաութ» տեսակի մարզահրապարակների նախագծման, կառուցման և վերակառուցման աշխատանքներին:
Ժաննա Անդրեասյանը հիշեցրել է՝ ՀՀ կառավարության «500 մանկապարտեզի կառուցում/վերակառուցում/հիմնանորոգում» ծրագրի շրջանակում ընտրվել է 450 հաստատություն, որոնցից 139–ում արդեն ավարտվել են շինարարական աշխատանքները։ Ընտրված մանկապարտեզներից 12-ի շինարարությունը նախատեսված է իրականացնել Հայաստանի տարածքային զարգացման հիմնադրամի պատվիրատվությամբ՝ Համաշխարհային Բանկի աջակցությամբ իրականացվող «Սոցիալական ներդրումների և տեղական զարգացման» վարկային ծրագրի շրջանակում։
«Հաշվի առնելով վերջին տարիներին ֆինանսական շուկայում տեղի ունեցող փոփոխությունները՝ 5 մանկապարտեզի մասով վարկային միջոցները լրացնելու կարիք կա, և պետական բյուջեից հավելյալ հատկացումներ են արվում, այդ թվում՝ 2 մարզադպրոցի կառուցման ուղղությամբ»,- նշել է նախարարը:
Ըստ այդմ՝ 461.4 մլն դրամ կհատկացվի Խոյ համայնքի Ծաղկունք բնակավայրի, Անի համայնքի Քարաբերդ և Մարալիկ բնակավայրերի մանկապարտեզների նախագծման, Արաքս համայնքի Ակնաշեն բնակավայրի մանկապարտեզի կառուցման և Աշտարակ համայնքի Ուշի բնակավայրի մանկապարտեզի վերակառուցման աշխատանքներին:
173.6 մլն դրամ կհատկացվի Արմավիր համայնքի Մյասնիկյան բնակավայրի մարզադպրոցի նախագծման և Փարաքար համայնքի Փարաքար բնակավայրի մարզադպրոցի շինարարության համար:
4,6 մլն դրամ կուղղվի Գեղարքունիքի մարզի Ճամբարակ, Տավուշի մարզի Բերդ, Վայոց ձորի մարզի Ջերմուկ և Սյունիքի մարզի Կապան քաղաքներում 10 «Վորքաութ» տեսակի մարզահրապարակների նախագծման աշխատանքներին:
Որոշմամբ Հայաստանի տարածքային զարգացման հիմնադրամին են փոխանցվել 23 դպրոցի և 11 կրթահամալիրի կառուցման աշխատանքների պատվիրատու մարմնի լիազորությունները: Ավելացվել են նաև 7 դպրոցի կառուցման համար նախատեսված 1–ին եռամսյակի գումարները՝ հաշվի առնելով կնքված և կնքվող պայմանագրերով նախատեսված կանխավճարների չափերը։
ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը, անդրադառնալով «Վորքաութ» տեսակի մարզահրապարակների նախագծման աշխատանքներին, նշել է, որ աշխարհում մեծ թափով զարգանում և տարածվում է Սթրիթ վորքաութ տեսակի մարզաձևը. «Սա, ըստ էության, մարզումային համակարգ է, որը գործում է ոչ թե ֆիթնես կենտրոններում և մարզասրահներում, այլ ուղղակի փողոցներում: Մեր վերլուծությունները ցույց են տալիս, որ նաև փողոցում նման ենթակառուցվածքների գոյությունը լավ միջոց է պատանիներին և երիտասարդներին քրեածին դրսևորումներից հետ պահելու և նրանց էներգիան այլ ուղղությամբ զարգացնելու տեսանկյունից»,- նշել է ՀՀ վարչապետը՝ ընդգծելով, որ հստակ մեխանիզմներ և պրոֆեսիոնալ աջակցություն է պետք, որպեսզի մարդիկ օգտագործեն այդ ենթակառուցվածքները: Նիկոլ Փաշինյանը նաև կարևորել է ՏԻՄ-երի կողմից այդ ենթակառուցվածքների հետագա սպասարկման անհրաժեշտությունը:
ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը տեղեկացրել է, որ «Սթրիթ վորքաութ» ֆեդերացիայի հետ իրականացվել են քննարկումներ՝ մարզումներին աջակցելու և համատեղ աշխատելու տեսանկյունից: Ըստ նախարարի՝ տարածքներն ընտրվել են այն տրամաբանությամբ, որ դրանք գտնվեն կամ շենքերի բակային տարածքներում, որը կարևոր է պատանիների ֆիզիկական ակտիվության և առողջ ապրելակերպի խթանման տեսանկյունից, կամ դպրոցամերձ տարածքներում՝ ֆիզկուլտուրայի դասերի ընթացքում օգտագործվելու նպատակով: Ժաննա Անդրեասյանը շեշտել է՝ մարզահրապարակները լինելու են ներառական և հնարավորություն են ընձեռելու այնտեղ մարզվելու նաև կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող անձանց:
Նախարարն ընդգծել է նաև խաղահրապարակների՝ ըստ մարզերի տարածքային բաշխվածության հարցը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան