ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ապահով Համացանց 2017 «Լավագույն բաց դասի և ծնողական ժողովների մրցույթ» 

Մարտի 13, 2017

«Մեդիակրթության կենտրոն» և«Ինտերնետ hանրություն»  հասարակական     կազմակերպությունները «Ապահով Համացանց 2017» ծրագրի շրջանակներում  հայտարարում են լավագույն բաց դասի և  ծնողական ժողովի մրցույթ:  

«Ապահով Համացանց 2017» ծրագրին աջակցում է !UCOM ընկերությունը:
Մրցույթի տեղեկատվական աջակցությունն ապահովում է Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնը` Հայկական կրթական միջավայր պորտալում:   

Ծրագրի նպատակն է խթանել Հայաստանում համացանցի արդյունավետ օգտագործմանը և ստեղծել հիմքեր կրթական էլեկտրոնային բովանդակության զարգացման համար:

Մրցույթի անվանակարգերը

  1. «Ապահով համացանց»  լավագույն բաց դաս  – դասավանդողների մրցույթ, 
  2. «Ապահով համացանց»  լավագույն   ծնողական ժողով- դասավանդողների մրցույթ:

Յուրաքանչյուր անվանակարգում մրցութային հանձնաժողովի կողմից ընտրված 5  հաղթողները կստանան մրցանակներ:

Մրցույթին  մասնակցելու հայտերի ընդունման գործընթացը.

 Մրցույթին  մասնակցությունը և անվանակարգերին առաջադրումը բաց է բոլորի համար:

 Մրցույթի  անվանակարգերում առաջադրվելու համար պետք է.

  1. Լրացնել   կից տրված դիմում – հայտը հետևյալ հղումով՝ http://bit.ly/2mZyDJW
  2. Բաց դասի և/կամ ծնողական ժողովի ձեր սցենարը և  2 լուսանկար ուղարկել  safearmenia@gmail.com  հասցեով, նշելով նամակում Ձեր անունը, դպրոցը, քաղաքը:

Դիմում - հայտերի ընդունման վերջնաժամկետը ս.թ. մայիսի 5-ի ժամը 18:00-ն է:
Արդյունքների ամփոփման վերջնաժամկետը  2017թ մայիսի 12-ի ժամը 11 00-ն է:

Ձեզ նախօրոք տրամադրված ապահով համացանցի բաց դասի պլանում (բաց դասի՝   http://safe.am/presentations/SAFE.AM_Open_Lesson_Plan.pdf կամ ծնողական ժողովի http://safe.am/presentations/SAFE.AM_Parental_Meeting_Plan.pdf ) կարող եք կատարել փոփոխություններ, սակայն խնդրում ենք պահպանել համացանցի հնարավորությունների բացահայտման և վտանգների ներկայացման համամասնությունը. 15-20 րոպե հատկացրեք հնարավորությունների և 5 րոպե վտանգների ներկայացմանը:

  • Հեռուստադասեր, տեսադասեր

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ամեն օր աշակերտների համար եթերում կազմակերպվում են հեռավար դասեր: Նախագծերը համարվում են հեռավար կրթության միջոցով դպրոցականներին ուումնական գործընթացին մոտ պահելու, կրթության

  • Նոր մրցույթ մաթեմատիկայից IV - V դասարանի աշակերտների համար

    Թեմայի հեղինակ՝ davidnik

    Mathematics համակարգում Գարուն - 2020 մրցույթը (http://mathematics.am/contests.php) կկայանա ապրիլի 4-ին, ժամը 12:00: Մրցույթը տևելու է 1 ժամ, ունենալու է 10 խնդիր: Մրցույթը նախատեսված է IV - V դասարանի աշակերտների

  • Դասի արդյունավետությունը բարձրացնող մեթոդներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարի Գասպարյան

    Հարգելի Ա․ Բարսեղյան Նախ թույլ տվեք շնորհակալություն հայտնել ֆորումին Ձեր մասնակցության և ցուցաբերած ակտիվության վերաբերյալ: Ձեր կողմից ներկայացված թեման <<Դասի արդյունավետÕ

  • Գարուն - 2020 մրցույթը կկայանա մարտի 28-ին:

    Թեմայի հեղինակ՝ davidnik

    Mathematics (http://mathematics.am) համակարգում Գարուն - 2020 մրցույթը կկայանա մարտի 28-ին, ժամը 12:00: Մրցույթը տևելու է 1 ժամ, ունենալու է 10 խնդիր: Մրցույթը նախատեսված է III - IV դասարանի աշակերտների համար,

  • Ուսուցիչների արձագանքը

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Տեղադրում եմ մեր նամակագրությունը, Էմմա Կիրակոսյանի հետ նախապես համաձայնեցնելուց հետո: Էմմա Կիրակոսյան, 17.03.2020թ․

  • Թվային արգումենտի եռանկյունաչափական ֆունկցիաներ և եռանկյունաչափական հավասարումներ

    Այս դասընթացի շրջանակներում մենք կծանոթանանք եռանկյունաչափական ֆունկցիաների հետ:Եռանկյունաչափական ֆունկցիաները,  որոնք պատմականորեն առաջացել են ուղղանկյուն եռանկյունների ուսումնասիրման ժամանակ և արտահայտել են եռանկյան էջերի կախվածությունը սուր անկյուններից և ներքնաձիգից։ Այս ֆունկցիաները լայն տարածում են գտել գիտության ամենատարբեր բնագավառներում, ինչի արդյունքում ընդլայնվել է եռանկյունաչափական ֆունկցիաների սահմանումը։Դասընթացում կուսումնասիրենքփոխհակադարձ ֆունկցիաները, թվի արկսինուսը և արկկոսինուսը,թվի արկտանգեսը և արկկոտանգեսը,պարզագույն եռանկյունաչափական հավասարումների լուծման բանաձևերը:

  • Շարահյուսություն: Բարդ ստորադասական նախադասություն

    Այս դասընթացը 9-րդ դասարանի 2-րդ կիսամյակի համար է նախատեսված և նպատակ ունի կրկնության միջոցով աշակերտներին նախապատրաստել տարեվերջյան ավարտական քննություններին:

  • Շարահյուսություն: Բարդ ստորադասական նախադասություն

    Այս դասընթացը 9-րդ դասարանի 2-րդ կիսամյակի համար է նախատեսված և նպատակ ունի կրկնության միջոցով աշակերտներին նախապատրաստել տարեվերջյան ավարտական քննություններին:

  • Ատոմի կառուցվածքը

  • հֆյըյտըւյ

  • Ծրագրավորման C++ լեզվի հիմունքները

    Դասընթացը նախատեսված է 11-րդ դասարանի բնագիտամաթեմատիկական հոսքի համար

  • Բարեկրթություն և խոսքի վարպետություն

    Մարդկային գործունեության արդյունքում աշխարհը շարունակ փոփոխվում է: Արդի աշխարհը հետևանքն է երեկվա մեր գործելակերպի, իսկ մեր այսօրվա գործողությունները պայմանավորում են մեր ապագան: Այս գիտակցությամբ կարող ենք այսօր օգնել մեր սաներին` հետազոտելու և վերլուծելու այն գործընթացները, որոնք ներգործություն ունեն ապագայի ձևավորման վրա: Հարկավոր է ուղղորդել նրանց, որպեսզի կարողանան գիտակցված և պատասխանատվությամբ գործել` նպաստելով ավելի բարվոք ապագայի կերտմանը: Ծրագրի իրականացման գաղափարը թելադրվել է հենց այս անհրաժեշտության գիտակցմամբ՝ հիմք ընդունելով այն հիմնական հմտությունները, որոնք անհրաժեշտ են համակողմանիորեն անձի ձևավորման համար: Դրանք ապահովում են մարդու հարմարունակ, դրական վարքը, որը նրան հնարավորություն է տալիս արդյունավետ կերպով հաղթահարելու առօրյա կյանքի պահանջներն ու դժվարությունները՝ օգնելով տեղեկացված որոշումներ կայացնել, խնդիրներ լուծել, քննադատաբար և ստեղծագործաբար մտածել, արդյունավետ հաղորդակցվել, առողջ փոխհարաբերություններ կերտել, ապրումակցել այլ մարդկանց, սեփական կյանքը կազմակերպել այնպես, որ այն առողջ և արդյունավետ լինի: Կյանքի հմտությունները կարող են դրսևորվել ինչպես սեփական անձին, այնպես և ուրիշներին ուղղված գործողություններում: Դրանք կարող են դրսևորվել նաև այն գործողություններում, որոնք ներգործում են շրջակա միջավայրի վրա՝ այն առավել բարենպաստ դարձնելու միտումով:Խոսքի վարպետության շնորհիվ մարդը կարողանում է ճիշտ հաղորդակցվել, կառուցել գրագետ, համոզիչ գրավոր և բանավոր խոսք։

  • Օրգանիզմների կենսագործունեությունը

  • Անուղղակի խնդիրներ

    Անուղղակի խնդիրներ

  • Պայմանական նախադասությունները անգլերենում

    Պայմանական նախադասությունների առանձնահատկությունները հայերենում և անգլերենում, դրանց տիպերը և կազմությունները: