ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ապահով Համացանց 2017 «Լավագույն բաց դասի և ծնողական ժողովների մրցույթ» 

Մարտի 13, 2017

«Մեդիակրթության կենտրոն» և«Ինտերնետ hանրություն»  հասարակական     կազմակերպությունները «Ապահով Համացանց 2017» ծրագրի շրջանակներում  հայտարարում են լավագույն բաց դասի և  ծնողական ժողովի մրցույթ:  

«Ապահով Համացանց 2017» ծրագրին աջակցում է !UCOM ընկերությունը:
Մրցույթի տեղեկատվական աջակցությունն ապահովում է Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնը` Հայկական կրթական միջավայր պորտալում:   

Ծրագրի նպատակն է խթանել Հայաստանում համացանցի արդյունավետ օգտագործմանը և ստեղծել հիմքեր կրթական էլեկտրոնային բովանդակության զարգացման համար:

Մրցույթի անվանակարգերը

  1. «Ապահով համացանց»  լավագույն բաց դաս  – դասավանդողների մրցույթ, 
  2. «Ապահով համացանց»  լավագույն   ծնողական ժողով- դասավանդողների մրցույթ:

Յուրաքանչյուր անվանակարգում մրցութային հանձնաժողովի կողմից ընտրված 5  հաղթողները կստանան մրցանակներ:

Մրցույթին  մասնակցելու հայտերի ընդունման գործընթացը.

 Մրցույթին  մասնակցությունը և անվանակարգերին առաջադրումը բաց է բոլորի համար:

 Մրցույթի  անվանակարգերում առաջադրվելու համար պետք է.

  1. Լրացնել   կից տրված դիմում – հայտը հետևյալ հղումով՝ http://bit.ly/2mZyDJW
  2. Բաց դասի և/կամ ծնողական ժողովի ձեր սցենարը և  2 լուսանկար ուղարկել  safearmenia@gmail.com  հասցեով, նշելով նամակում Ձեր անունը, դպրոցը, քաղաքը:

Դիմում - հայտերի ընդունման վերջնաժամկետը ս.թ. մայիսի 5-ի ժամը 18:00-ն է:
Արդյունքների ամփոփման վերջնաժամկետը  2017թ մայիսի 12-ի ժամը 11 00-ն է:

Ձեզ նախօրոք տրամադրված ապահով համացանցի բաց դասի պլանում (բաց դասի՝   http://safe.am/presentations/SAFE.AM_Open_Lesson_Plan.pdf կամ ծնողական ժողովի http://safe.am/presentations/SAFE.AM_Parental_Meeting_Plan.pdf ) կարող եք կատարել փոփոխություններ, սակայն խնդրում ենք պահպանել համացանցի հնարավորությունների բացահայտման և վտանգների ներկայացման համամասնությունը. 15-20 րոպե հատկացրեք հնարավորությունների և 5 րոպե վտանգների ներկայացմանը:

  • Թեմատիկ միավորի ստեղծում

    Թեմայի հեղինակ՝ Ռուզաննա Ներսիսյան

    Հայոց լեզվի հարգելի ուսուցիչներ, առաջարկում եմ ստեղծել հայոց լեզվի և գրականության թեմատիկ միավոր: Այն շատ կարևոր միջոց է , որը զարգացնում է ուսուցիչների ստեղծագործական կարողությունները, զարգացնում է նրանց տեսական և…

  • Игры и игровые упражнения для развития речи.

    Թեմայի հեղինակ՝ Nelli Antonyan

    Слово - основная единица языка, и совершенствование речевого общения невозможно без расширения словарного запаса. Словарная работа тесно связана с ознакомлением ребенка с миром вещей, явлений, их свойствами, качествами. От объекта…

  • Урок развивает и воспитывает.

    Թեմայի հեղինակ՝ Nelli Antonyan

    Ведущей задачей обучения школьников является их всестороннее развитие: умственное, психическое, нравственное, физическое. Существенными показателями являются речь, понимание учебной задачи, умение сформулировать вопрос, высказать мысль, положительное отношение к знаниям и процессу…

  • Армения глазами русских поэтов.

    Թեմայի հեղինակ՝ Nelli Antonyan

    Нет сомнения, что любая страна имеет своих почитателей из числа иностранцев – тех, кто сохранил самые теплые воспоминания, и тех, кто влюбился в нее навсегда. Армения – не исключение.

  • Ուսուցիչը՝ որպես հետազոտող

    Թեմայի հեղինակ՝ Նելլի Գալստյան

    Դասարանը լաբորատորիա է, իսկ ուսուցիչը գիտական համայնքի անդամ, ով ցանկացած առաջարկ պետք է փորձարկի և հարմարեցնի իր իսկ դասարանին:Եթե նա ունի դասարանում աշխատելու կարողության, երեխաներին հասկանալու, նրանց հետ հաղորդակցվելու բարձր…

  • Տարածաչափության մի թեորեմի ձևակերպման մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ Raya

  • ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱՅԻ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑԱՅԻՆ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ Լուսինե Քառյան

    Աշխարհը փոխվում է արագընթաց տեմպերով և անկանխատեսելիորեն: Տեղեկատվությունն ու գիտելիքները ձևավորում են մեր աշխարհայացքը: Այն, ինչ մի ժամանակ թվում էր հավերժական ու անփոփոխ, այսօր միայն հարաբերական է կամ նույնիսկ ամբողջությամբ՝…

  • Проблемы духовно-нравственного воспитания на уроках русского языка.

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիամ Սարգսյան.

    Основной и самой важной задачей нравственного воспитания, является воспитание творческой личности ,способной к самоопределению и адоптации в 21веке- глобализации и информационных изменений. Духовное воспитание в школе умелые педагоги должны развивать…

  • ԲԱՂԱՁԱՅՆՆԵՐԻ ՈՒՂՂԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄՆ ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ Ներսեսյան

    Ավագ դպրոցի 10-րդ դասարանում արդի մեթոդներով բաց դասի պլան Թեման՝ Բաղաձայնների ուղղագրության ուսուցումը Հարգելի՛ գործընկերներ, ի՞նչ հետաքրքիր և ժամանակակից մեթոդներ կառաջարկեք դասն արդյունավետ կազմակերպելու համար:

  • Развивать личность каждого школьника.

    Թեմայի հեղինակ՝ Nelli Antonyan

    Особенности обучения в современной школе во многом определяются все нарастающим объемом информации, интенсификацией прохождения материала, постоянной модернизацией и усложнением учебных программ.Безусловно, подобные условия обучения предъявляют организму младшего школьника самые высокие…

  • Գոյականի, նրա տեսակի և թվի ուսուցումը

  • Excel ծրագրի ֆինանսական ֆունկցիաները

    Հարգելի ուսուցիչներ ես Գայանե Կոստանդյանն եմ։ Աշխատում եմ Կոտայքի մարզի Ֆանտանի միջնակարգ դպրոցում որպես ինֆորմատիկայի ուսուցիչ և համակարգչային օպերատոր։ Ուրախ եմ ձեզ հետ այս դասընթացն անցկացնելու։ Թեմայի ընտրությունը պատահական չի։ Այն կապված է «Ֆինանսական կրթությունը դպրոցում» ծրագրի ներդրման հետ, որի  «նպատակը ՀՀ կրթական համակարգին և համընդհանուր մոտեցումներին համահունչ արդյունավետ ֆինանսական կրթության ծրագրի իրականացման միջոցով սովորողների անձնական ֆինանսների կառավարման  կարողությունների զարգացումն է» (ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՄԵԹՈԴԱԿԱՆ ՁԵՌՆԱՐԿ «Մաթեմատիկա» և «Հանրահաշիվ» առարկաների ուսուցիչների համար):Մեր կյանքն առանց ֆինանսների անհնար է պատկերացնել։ Ուստի ծրագիրը տեղին է ու ժամանակին։ Հուսով եմ, որ այս դասընթացը կօգնի հատկապես մաթեմատիկայի ուսուցիչներին իրենց ստացած գիտելիքները կիրառել նաև համակարգչի օգնությամբ։E-mail` gayane0803@rambler.ru, gayanekostandyan6@gmail.com,   fantan@schools.am Հարգանքներով` Գայանե Կոստանդյան Կոտայքի մարզի Ֆանտանի միջնակարգ դպրոց

  • Հ. Թումանյանի կենսագրությունը և ստեղծագործական ուղին

        Դասընթացը նախատեսված է 8-րդ, 9-րդ դասարանների, ավագ դպրոցի աշակերտների և ուսուցիչների համար։

  • Հայրենիք սփյուռք համագործակցությունը 1920ականթթ-1990ականթթ.

    Դասընթացը ներկայացնում է սփյուռք -հայրենիք հարաբերությունները սփյուռքի ձևավորման շրջանից մինչև 1990ական թվականները:Կատարվել է անդրադարձ ներգաղթի կազմակերպմանը 1920-ական թթ,հետպատերազմյան շրջանում,ցույց տալով դրական և բացասական կողմերը:Դասընթացը բաղկացած է 4 ենթաթեմաներից:

  • Մաթեմատիկա և տեխնոլոգիա առարկաների միջառարկայական կապերի իրագործման մեթոդիկան

    Ողջույն, հարգելի մասնակիցներ: Այս դասընթացը տարրական դասարաններում միջառարկայական կապերի կիրառման արդյունավետության մասին է, մասնավորապես`տեխնոլոգիա և մաթեմատիկա առարկաների դասավանդման ընթացքում:

  • Ֆուտբոլը դպրոցում

    Հարգելի՛մասնակիցներ, ողջունում եմ Ձեզ, մաղթում եմ հետաքրքիր և բովանդակալից դասընթաց: Այս դասընթացում կներկայացվի ֆուտբոլ մարզաձևի դերն ու նշանակությունը ֆիզիկական դաստիարակության գործընթացում: Կպարզաբանվեն ֆուտբոլի ծագման,տեխնիկայի,տակտիկայի,դպրոցական տարիքի երեխաների շարժողական ընդունակությունների մշակման, բարոյահոգեբանական մթնոլորտի ձևավորման,աճող սերնդի առողջության պահպանման,դրական միջավայրի ստեղծման,ֆուտբոլ մարզաձևը զանգվածային դարձնելու հետ կապված բազմաթիվ հարցեր:Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ:Յուրաքանչյուր շաբաթ ձեզ համար հասանելի կլինի տվյալ շաբաթվա համար նախատեսած նյութերը:Մաղթում եմ Ձեզ հաջողություն և արդյունավետ աշխատանք:Դասընթաց ստեղծող,  դասընթացավար՝ Վալերիկ Կակոսյան:

  • Типология и структура уроков

    Курс предусматривает рассмотрение вопросов, освещающих требования к современному уроку .Также изучается порядок создания технологической карты урока как инструмента методического обеспечения  и критерии эффективности современного урока. Вопрос имеет немаловажное значение не только в теоретическом, но и в практическом плане. Нельзя четко организовать учебный процесс, не выделив типы уроков по тому или иному признаку, не выделив, какой из них наиболее подходит для решения поставленных педагогических задач.Побудить интерес к предмету - одна из важных задач каждого учителя. Экспериментально доказано, что применение разнообразных форм работы поддерживает активность внимания и снижает утомляемость. Различные формы обучения при изложении нового материала и обобщении знаний учащихся на любой ступени обучения приобретают все большее значение. Так при обобщении знаний учащихся, активизируются, формируются умения применять знания, самостоятельно мыслить. Проведение различных форм на уроках повышает интерес учащихся к предмету, помогает ученикам обобщить и закрепить знания по темам, способствует формированию умений, работать коллективно и повышает ответственность за качество учебы.Всякий урок имеет своеобразие, отличается от другого по своим целям, содержанию, методам, структуре, поведению учителя и учащихся и по многим другим параметрам. Уже давно в педагогике появилась потребность выделить среди методически разнообразных уроков уроки, характеризующиеся определенными общими признаками. Этот вопрос имеет немаловажное значение не только в теоретическом, но и в практическом плане. Нельзя четко организовать учебный процесс, не выделив типы уроков по тому или иному признаку, не выделив, какой из них наиболее подходит для решения поставленных педагогических задач.Урок издавна был объектом классификации, но, к сожалению, до сих пор эта достаточно сложная проблема не разрешена, и в педагогике единая типология уроков отсутствует. До сих пор наблюдаются различные подходы к классификации уроков.

  • Թեմա 1 Գարեգին Նժդեհի կյանքն ու գործունեությունը

    Թեման ընդգրկում է 1 ենթաթեմա Գարեգին Նժդեհի կյանքն ու գործունեությունը Հարատևում է այն ժողովուրդը , ով ունի պատմություն և ազգային հերոսներ,ովքեր ամեն ինչ արել են այն կերտելու համար:Հարգելի մասնակիցներ թեման  նվիրված է  անձնվեր հայորդիներց մեկին՝ Գարեգին Նժդեհին, ում հոգիընկալմամբ`Հայրենիքն է , հավատամքը՝ հայրանապաշտությունը,որի գիտակցումը յուրաքանչյուր ազգանվեր հայի տրվում է անմնացորդ՝ մինչև արյան վերջին կաթիլը հոգևոր նվիրումով՝ անցյալի, ներկայի և ապագայի ոգեղեն ընկալումով Հայրենիքի պաշտպանությանը:Նպատակս է՝ Գարեգին Նժդեհի գործունեության շնորհիվ ազատաբաղձություն և հայրենասիրություն դաստիարակել մատաղ սերնդին, ում համար Հայրենիքի պաշտպանությունը պետք է լինի ամենասրբազանը:Այսօր էլ մեր կողքին ապրում են նժդեհներ, ովքեր իրենց ամենաթանկը` կյանքը ի սպաս են դրել հայրենիքի փրկության վեհ գործին:Գարեգին Նժդեհ- հայոց պատմության ամենանվիրական անուններից,պետական, քաղաքական և ռազմական գործիչ,փիլիսոփա, ազգային- ազատագրական շարԺման գաղափարախոս: Գարեգին Տեր- Հարությունյանը ծնվել է 1886թ հունվարի 1-ին Նախիջևան գավառի Կզնուտ գյուղում: Մանուկ հասակում կորցրել է հորը՝ Եղիշեին, ով գյուղի քահանան էր: Սկզբնական կրթություն ստացել է  Նախիջևան քաղաքի ռուսական գպրոցում,ապա ուսումը շարունակել է Թիֆլիսի ռուսական գիմնազիայում: 17 տարեկանից միացել է հայ ազատագրական շարժմանը: Այնուհետև անցել է Պետերբուրգ, 2 տարի սովորել է տեղի համալսարանի իրավաբանական բաժնում, հետո լքել  է համալսարանը և նվիրվել հայ հեղափոխական գործին՝ ցարիզմի ու սուլթանության դեմ: 1906թ անցնում է Բուլղարիա, որտեղ մակեդոնական շարժման ղեկավարների միջնորդությամբ ընդունվում է Սոֆիայի  սպայական դպրոցը և հաջողությամբ ավարտելով 1907թ. վերադառնում է Կովկաս: 1907-08 թթ. Նժդեհը մտնում է Հայ Հեղափոխական Դաշնակցության շարքերը: Մասնակցել է պարսկական հեղափոխությանը:1909թ.զենք ու զինամթերք տեղափոխելու համար ձերբակալվում է ցարական կառավարության կողմից: Երեք տարի մնացել է բանտում,այնուհետև տեղափոխվել Բուլղարիա:1912թ. սկսվում է Բալկանյան առաջին պատերազմը : Նժդեհն ու Անդրանիկը ստեղծում  են կամավորական վաշտ,որն աչքի է ընկնում իր հաղթական կռրվներով: Պատերազմում Նժդեհը վիրավորվում է: 1913թ. վաշտը զորացրվում է՝ հրաժարվելով մասնակցել Բալկանյան ժողովուրդների ներքին կռիվներին:  Առաջին աշխարհամարտի նախօրյակին Գարեգին Նժդեհը արժանանում է ներման ցարական կառավարության կողմից: Գալիս է Կովկաս՝ Թուրքիայի դեմ մղվելիք  պատերազմին մասնակցելու: Եղել է կամավորական երկրորդ  գնդի փոխհրամանատար, ղեկավարել է եզդիական առանձին զորամաս:1917թ.Նժդեհը կարողացել է իր փոքրաթիվ ուժերով օգնության հասնել Կողբի հայությանը և փրկել նրանց կտորածից:Մոտենում էր 1918թ. մայիսը, վճռվում էր հայոց ճակատագիրը:Պատմականորեն այնպես է ստացվել,որ մայիսը հայոց պատմության ամենավճռական և ամենահաղթական ամիսն է:Դեռևս 5- րդ դարում մեր ժողովուրդը կանգնել է հավատի ու ազգային ինքնության կորստի վտանգի առջև և մայիսի 26- ին  մեր պատմության մեջ դրոշմվեց փառավոր Ավարայրը, իսկ 1918թ. մայիսին կուլ էինք գնում մեր ամենադաժան թշնամուն և թվում էր  փրկվելու  և մեր մեծ Հայրենիքի վերջին պատառիկը պահելու այլևս ոչ մի հույս չկա:Բայց նույն ամսի նույն 26-ից թուրք հորդանները բախվեցին բռնցկված հայկական գնդերին: Մայիսյան հաղթանակը ծնեց հայկական նոր պետականությունը: Պետականության ստեղծման գործում մեծ ներդրում է ունեցել Գարեգին Նժդեհը:Ալեքսանդրապոլում կռվի բռնվելով թուրքական զորքերի դեմ, Նժդեհը իր խմբով նահանջում է Ղարաքիլիսա: Օրհասական պահին , երբ տիրում էր համատարած հուսալքում , լսվում է Նժդեհի ռազմահունչ ձայնը.-Դեպի ճակա՜տ,այնտեղ է փրկությունը:Ղարաքիլիսայի եռօրյա հերոսականով՝ հայությունը հաստատեց իր հարատևելու կամքը և այդ հավաքական կամքի զորացման գործում անուրանալի է Նժդեհի դերը: Այդ ընթացքում  էլ վիրավորվել և արժանացել է ամենաբարձր քաջության շքանշանի: ՀՀ հռչակումից հետո 1918թ. Նժդեհը  կառավարության կողմից նշանակվում է Նախիջևանի գավառապետ, 1919թ.-ից ՝ Կապանի, Արևելքի  և Գողթանի  ընդհանուր հրամանատար: Նժդեհի ղեկավարությանբ Սյունիքի հայությունը ապավինում է հայրենի լեռներին, վարում իր հաղթական դյուցազնամարտը:Շուտով Ալ. Խատիսյանը հրամայում է գաղթեցնել պաշարված Գողթանի հայությանը, սակայն Նժդեհը մերժում է և ավելին, տեղահանում է գավառում թուրքական բնակավայրերը:1920թ. օգոստոսին ՀՀ զինվորական նախարար Ռուբեն Տեր- Մինասյանը բոլշևիկների հետ պայմանագիր էր կնքել , որի համաձայն կարմիր բանակը պետք է մտներ Զանգեզուր , Ղարաբաղ և Նախիջևան:Դրոյի միջոցով հեռագրում են Նժդեհին թողնել Կապանն ու անցնել Երևան բուժվելու: Այդ ժամանակ Նժդեհը վիրավոր էր , վիրավորվել էր Գորիսի ձորում մարտի ժամանակ: Սակայն Նժդեհը մերժում է և նախընտրում է մնալ Սյունիքում:1920թ. օգ. 25-ին Նժդեհի զինվորները ուխտում են Դավիթ Բեկի անունով հավատարիմ մնալ հայրենի երկրի ազատությանը և կռվել մինչև վերջին շունչ: Ծնունդ առան Դավիթբեկյան Ուխտերը , որոնց նշանաբանն էր <<Հանուն հայրենիքի՝ Դավիթ Բեկաբար>>:Նժդեհը Սյունիքում ձեռք բերված իր ռազմական հաջողությունների պատճառների թվում առանձնացնում է իր մշակած  և կիրառած ՝ << գրոհող ժայռեր >>, <<պայթուցիկ տակառներ >>, <<մուրճ և ոստայն>>, <<ուժանակային հրավառություն>>, << գայլի ռազմավարություն>>, որոնք արդյունավետորեն կիրառում էին նրա  դավիթբեկյան ուխտերը և գայլավաշտերը:<<գայլի ռազմավարության >> հիմնական էությունը այն էր ,որ գիշերային հարձակումների միջոցով Նժդեհի ժողովրդական վաշտերը նախ հակառակորդին անակնկալի բերելով՝ ստանում էին բարոյական առավելություն, ապա նոր անցնում հարձակման:<<Գրոհող ժայռեր>> մարտավարական հնարը հետևյալն էր ՝ կանխատեսելով հակառակորդի գրոհի   ուղղությունները , իր և թշնամու միջև գտնվող բարձունքներում ՝ ժայռերի տակ, մարտիկներին հրամայում էր թաքցնել մեծ քանակությամբ դինամիտ: Հակառակորդի գրոհը դեռ չսկսած,այդ ականները պայթեցվում էին՝ առաջ բերելով <<քարե կարկուտ>>, որը խուճապ էր տարածում:<<Մուրճ և ոստայն>> կոչված մարտավարական հնարի էությունը հետևյալն էր՝ նժդեհը իր ուժերի չնչին մասը տեղաբաշխում էր ռազմաճակատի ոչ էական կետերում, իսկ մեծ մասը թաքցնում էր ՝ վճռական պահին որպես կենդանի << մուրճ>>կիրառելու համար, այդպիսով թուլացնում էր թշնամու զգոնությունը:Ահա այսպիսինն էր Նժդեհը իր  հայրենասիրությամբ , ազգի նվիրվածությամբ:Մհեր Հարությունյանը այսպես է գնահատել Նժդեհի գործունեությունը- << Նժդեհականությունը , որպես ռազմաշունչ , ուժասպառ , երիցս հայկական տեսականորեն և գործնականորեն   փորձարկնած , ամբողջական գաղափարախոսության , զինանձնակազմի գիտակցությանը պետք է հասցվի ոչ թե մասնակիորեն , այլ լիակատար կերպով՝ իբրև մի կուռ աշխարհայացք:Բացահայտված էր թուրք- բոլշևիկյան միացյալ դավադրությունը:Նախաքայլ էր արված Զանգեզուրը հանձնել Ադրբեջանին:Սակայն Սյունիքը շարունակվում է կռիվը  և 1920թ.դեկտեմբերին Դրոն  Բաքվից հեռագիր է ուղարկում Նժդեհին՝ առաջարկելով  թույլ չտալ Զանգեզուրի խորհրդայնացումը: Նժդեհը իբրև հեռատես քաղաքագետ , չի հեռանում Սյունիքից և շարունակում է պայքարը:1920թ. բոլշևիկները գրավում են Զանգեզուրը, ուժերն անհավասար էին, բորորը հուսալքված էին, բացի Նժդեհից, որն իր փոքրաթիվ ուժերով ապաստանում է Խուստուփի լանջերին:1920թ Նժդեհը դիմում է ժողովրդին: Նա հավատում էր իր հրաշքներ գործող խոսքի ուժին, նա վստահ էր իր խոսքի կախարդանքին:<< Ժողովու՛րդ, քեզ հետ խոսողը քո հրամանատարն է, քո վիրավոր սրտից զարկվածը: Լսի՛ր ինձ , գուցե վերջին անգամ, դու լքու՞մ ես քո հրամանատարին, ասա՛,մնաց մի բան , որ խնայե՛ի, չզոհաբերե՛ի քո ազատության, փրկության համար, քո հողի վրա իմ արյունն է թափվել: Վարպետներիդ չուղարկեցիր , որ կուրացնեին ինձ, որ չտեսնեմ քո գլխին գալիք զուլումը: Բայց ես ներում եմ քեզ և խնդրում , երբ ինձ սպանված տեսնես , դիակս թաղիր Խուստուփի լանջին: Աստված և իմ սերը քեզ հետ>>:1921թ ապրիլի 27-ին հռչակվում է Լեռնահայաստանի հանրապետությունը՝ սպարապետի գլխավորությամբ: Նժդեհը պարգևատրվել է <<Խուստուփյան արծիվ>> շքանշանով:Շնորհիվ Լեռնահայաստանի հերոսամարտի հնարավոր եղավ ՝1.Փրկել Լեռնահայաստանը կոտորածից2.Սյունիքը կցել մայր հայրենիքին ՝մահացու անդամահատումից  զերծ պահելով Հայաստանը3.Հոգեբանորեն և ռազմագիտորեն հնարավոր դարձնել փետրվարյան ապստամբությունը4.Ապահովել հայ մտավորականության և մարտական ուժերի նահանջն ու անցումը Պարսկաստան1920թ Կապանի ժողովրդական  ռազմական ուժերի արտակարգ ժողովը որոշում է իր հերոսին նվիրել <<Պատվո սուր>> հետևյալ մակագրությամբ.<<Գարեգին Նժդեհին, որին Կապանն անվանեց 2-րդ Դավիթ Բեկ , իսկ թշնամին ՝ <<Աժդահա  փաշա>>:Թող այս սուրը միշտ հիշեցնի հերոսին, որ Նժդեհն ու Կապանը անբաժան են ոգով>>:Մեծ փիլիսոփա Հայկ Ասատրյանը ասում էր.<< Բոլոր հաղթանակների բանալին մեռնելու կամքն է, մեր հաղթանակները ոգու հաղթանակներ են եղել, որոնք հիմք են հանդիսացել գալիք հաղթանակների համար>>:

  • New York City

    New York is the  largest  city of the USA.  It is situated  on the  Hudson  River . Population  is  over  8, 5  million  people.  It is an industrial  and cultural  center  of  the country.Manhattan is the heart of the city. It is  a rocky  island, 13 miles  long and 2 miles  wide. Manhattan ,is one  of the  Indian   languages  meant  “They cheated  us”. Manhattan is linked with  the  other  parts of New York by numerous bridges such as Brooklyn  Bridge…Wall  street is in Manhattan,  it is the financial centre   of  the  USA , the most  important  banking  centre in the worldTHE STATUE  OF LIBERTYNew York is one of the largest ports in the world. Not far away, the Liberty Statue, the  symbol  of  America, is  seen. It was presented  to the  US by  France  to commemorate  the 100th anniversary  of American IndependenceNew York is very dynamic and exciting  city. New York is the cultural capital of the US. Broadway is the symbol of American theatre, opera, ballet and concerts are performed at Lincoln Centre.World famous  museums are Metropolitan Museum of Art, The Museum of Modern Art, Guggenheim Museum 

  • Նման եռանկյուններ

    Ողջույն,սիրելի   մասնակիցներ:Ներկայացնում   եմ    <<Նման  եռանկյուններ>   դասընթացս:Այն   բաղկացած   է    չորս     բաժնից, տևելու   է   չորս   շաբաթ: 1-ին, 2-րդ, 3-րդ,   բաժիններում  կներկայացնեմ  նման եռանկյունների  սահմանումը, եռանկյունների նմանության հայտանիշները, նման եռանկյունների հատկությունները, նմանության կիրառությունները։ 4-րդ  բաժնում  ամփոփում  կանցկացնենք,իսկ   <<Զրուցարանում>>  կփոխանակենք   կարծիքներ,  խորհրդատվություն, մտքեր   կգրենք։Դասընթացի նպատակը    ՏՀՏ  մեթոդներով   դասի   կազմակերպում, այս    միջավայրը   հնարավորություն   է   ընձեռում   դասն   հագեցած   դարձնել    տեքստերով, նկարներով, անիմացիաներով, ցուցադրական  նյութերով,ընդլայնել  և  խորացնել հատվածների համեմատականության,եռանկյունների նմանության, մեկական հավասար անկյուն ունեցող եռանկյունների մակերեսների հարաբերության մասին՝ արդեն ունեցած գիտելիքները,դիտարկել եռանկյունների նմանության երեք հայտանիշները,ձևավորել խնդիրներ լուծելիս այդ հայտանիշները կիրառելու հմտություններ,մեծացնել հետաքրքրությունն առարկայի նկատմամբ