ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դրամաշնորհի հատկացման մրցույթի հայտարարություն

Մարտի 08, 2017

Մրցույթի ծածկագիր. ԿԳՆ ԴՇ 09.06.01.01/1-17

Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարությունը պետական միջոցների հաշվին «Սփյուռքի հայկական դպրոցների ուսուցիչների վերապատրաստում» ծրագիրն իրականացնելու նպատակով հայտարարում է դրամաշնորհի հատկացման մրցույթ:

Դրամաշնորհի մրցույթն անցկացվելու է Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 24.12.2003 թվականի թիվ 1937-Ն որոշմամբ հաստատված «Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեից իրավաբանական անձանց սուբսիդիաների և դրամաշնորհների հատկացման» կարգին համապատասխան:

Մրցույթին կարող են մասնակցել իրավաբանական անձի կարգավիճակ ունեցող կազմակերպություններ:

Մրցույթի հրավերն ստանալու համար անհրաժեշտ է դիմել ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն՝ սույն հայտարարությունը հրապարակվելու օրվան հաջորդող օրվանից հաշված 28 օրվա ընթացքում՝ մինչև ժամը 15:00-ը (Երևան, 0010, Վ.Սարգսյանի 3, ՀՀ կառավարության 2-րդ տուն, 3-րդ հարկ, 315 սենյակ): Նախարարությունը պարտավորվում է դիմումն ստանալուց հետո երկու աշխատանքային օրվա ընթացքում մրցույթի հրավերը տրամադրել մրցույթի հրավեր ստանալու գրավոր պահանջ ներկայացրած լիազորված անձին:

Մրցույթի հայտերը (ներառյալ բոլոր փաստաթղթերը) անհրաժեշտ է ներկայացնել Երևան, 0010, Վ.Սարգսյանի 3, ՀՀ կառավարության 2-րդ տուն հասցեով սույն հայտարարությունը հրապարակվելու օրվան հաջորդող օրվանից հաշված 30 օրվա ընթացքում՝ ժամը 10.00-ից 15:00-ը:

Մրցույթին մասնակցելու անհրաժեշտ փաստաթղթերի ցանկը, ինչպես նաև  հայտերը բացելու և ամփոփելու նիստերի օրվա և ժամի մասին տեղեկությունները, վճարելու կարգը և ժամկետները կտրամադրվեն մրցույթի հրավերի հետ միասին:

Մրցույթի ձևը և անցկացնելու կարգը, հաղթողին որոշելու կարգը սահմանվում են Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 24.12.2003 թվականի թիվ 1937-Ն որոշմամբ:

  • Падежи имен существительных

  • 21-ից 100 թվերը։ Տասնյակներ

    Սովորեցնել 20-ից 100 թվերի անվանումները, գրառումները, հաջորդականությունը։Թվերն օգտագործել խմբերում տասնյակների և միավորների քանակը հաշվելու համար։

  • ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ 1

  • Հայոց լեզու և խոսքի մշակույթի հիմունքներ

    Առարկայի  անվան մեջ արդեն իսկ կա որոշակի տարաբաժանում՝ հայոց լեղու և խոսքի մշակույթի հիմունքներ: Հայոց  լեզուն շատ տարողունակ բնագավառ է, և նրա յուրաքանչյուր բաժին հնարավորություն է ընձեռում նյութի խորացված ուսումնասիրման համար:Խոսքի մշակույթի գերխնդիրն է ապահովել հասարակության յուրաքանչյուր անդամի խոսքի համապատասխանությունը գրական լեզվի գործուն օրինաչափություններին:

  • Ինքնուրույն ընթերցանության դասերի կազմակերպման առանձնահատկությունները տարրական դասարաններում

    Դասընթացի թիրախ խումբը տարրական դասարանների ուսուցիչներն են։ Ներկայացված նյութերը ոչ միայն տեղեկատվական արժեք ունեն, այլև ուղղորդում են ուսուցիչների աշխատանքը, խթանում նրանց քննադատական վերաբերմունքը և առիթ են ստեղծում վիճելի հարցերի կապակցությամբ քննարկումներ և հետազոտական աշխատանքներ կազմակերպելու համար։

  • Համաշխարհային պատմություն:9-րդ դասարան:Արդի աշխարհի հիմնախնդիրները:

  • Понятие об имени существительном. Морфологические признаки и разряды имен существительных.

    Имя существительное - самостоятельная часть речи,которая  обозначает предмет и отвечает на вопросы КТО? ЧТО?Постоянные признаки : род, склонение, собственные / нарицательные, одушевленные / неодушевленные.Непостоянные признаки : число, падеж.

  • Հոլովներ

    Սեռական հոլովը ցույց է տալիս պատկանելություն,ծագում, սերում։Պատասխանում է ու՞մ,ինչի՞( ինչերի՞) հարցերին։Ունի 6 արտաքին և 2 ներքին թեքում։

  • Հայրենագիտություն, 5-րդ դասարան, Մեր երկրի մշակույթը

                                                                  Այս դասընթացի միջոցով աշակերտները կծանոթանան հայ                                                                 մեծանուն գործիչների կյանքին ու գործունեությանը,                                                                             կկարևորեն հայ մշակութային նշանավոր գործիչների դերը                                                                 հայոց պատմության մեջ:

  • Հայրենագիտություն, 5-րդ դասարան, Մեր երկրի մշակույթը

                                                                  Այս դասընթացի միջոցով աշակերտները կծանոթանան հայ                                                                 մեծանուն գործիչների կյանքին ու գործունեությանը,                                                                             կկարևորեն հայ մշակութային նշանավոր գործիչների դերը                                                                 հայոց պատմության մեջ: