ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մրցույթ՝ Վրաստանի ուսումնական հաստատություններում սովորելու համար - 2017թ.

Փետրվարի 24, 2017

Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարությունը հայտարարում է մրցույթ՝ 2017-2018 ուսումնական տարում Վրաստանի բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում մագիստրոսական /10 կրթաթոշակ/ կրթություն ստանալու համար: 
Մրցույթին կարող են մասնակցել անգլերեն լեզվին տիրապետող բակալավրի կրթական աստիճան ունեցող կամ ավարտական կուրսում սովորող Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիները: Ուսուցումն իրականացվելու է անգլերեն լեզվով:
 Կրթաթոշակներին հավակնող դիմորդները պետք է ներկայացնեն՝
•դիմում՝ մրցույթին մասնակցելու համար, որում պետք է նշվի նախընտրած մասնագիտությունը,
•դիմում-հարցաթերթիկ,
•վրացական կողմից ներկայացված հարցաթերթիկը,
•ինքնակենսագրություն (CV) /անգլերեն/,
•դիպլոմի և միջուկի պատճենները, իսկ ավարտական կուրսում սովորողները՝ առաջադիմության թերթիկ /ակադեմիական տեղեկանք/ նոտարի կողմից անգլերեն թարգմանված:
•անձնագրի պատճենը,
•բժշկական տեղեկանք /հավելված/ անգլերեն լեզվով, 
•3x4 չափի 4 լուսանկար,
•արական սեռի անձինք՝ զինգրքույկի պատճենը, դրան փոխարինող կցագրման վկայականը կամ զորակոչային տեղամասից համապատասխան տեղեկանք:
Մրցույթն անցկացվում է.
•Մագիստրոսի կրթական ծրագրով՝ համաձայն Հայաստանի Հանրապետության բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում մագիստրատուրայի ընդունելության և ուսուցման կարգի:
Փաստաթղթերի ընդունման վերջնաժամկետն է` 07.03.2017թ. ներառյալ, երկուշաբթի-ուրբաթ, ժամը 10:00-ից  17:00-ը, ընդմիջում 13:00-14:00 փաստաթղթերի հանձնումը տեղի կունենա Երևանի Ջոն Կիրակոսյանի անվան թիվ 20 միջնակարգ դպրոցում (Այգեստան 9/4) :

 Մրցույթին մասնակցել ցանկացողները լրացուցիչ տեղեկությունների համար կարող են դիմել ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության աշխատակազմի արտաքին կապերի և սփյուռքի վարչութուն  (ք. Երևան, Վազգեն Սարգսյան 3, III հարկ, 313 սենյակ, հեռ. 58-04-03,  055-43-23-68):
Պարտադիր զինվորական ծառայության զորակոչից ուսումը շարունակելու համար տարկետում տալու դեպքերը կարգավորվելու են Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2015թ. փետրվարի 5-ի N 117 որոշմամբ հաստատված կարգով:
* Առաջնահերթությունը կտրվի կրթության և գիտության զարգացման համար գերակա հանդիսացող մասնագիտություններին:
** Փաստաթղթերի փաթեթները պետք է ներկայացվեն 3 օրինակից /2-ը՝ պատճեններով/:

Դիմելու համար անհրաժեշտ տեղեկատվությունը՝ առդիրում:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Падежи имен существительных

  • 21-ից 100 թվերը։ Տասնյակներ

    Սովորեցնել 20-ից 100 թվերի անվանումները, գրառումները, հաջորդականությունը։Թվերն օգտագործել խմբերում տասնյակների և միավորների քանակը հաշվելու համար։

  • ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ 1

  • Հայոց լեզու և խոսքի մշակույթի հիմունքներ

    Առարկայի  անվան մեջ արդեն իսկ կա որոշակի տարաբաժանում՝ հայոց լեղու և խոսքի մշակույթի հիմունքներ: Հայոց  լեզուն շատ տարողունակ բնագավառ է, և նրա յուրաքանչյուր բաժին հնարավորություն է ընձեռում նյութի խորացված ուսումնասիրման համար:Խոսքի մշակույթի գերխնդիրն է ապահովել հասարակության յուրաքանչյուր անդամի խոսքի համապատասխանությունը գրական լեզվի գործուն օրինաչափություններին:

  • Ինքնուրույն ընթերցանության դասերի կազմակերպման առանձնահատկությունները տարրական դասարաններում

    Դասընթացի թիրախ խումբը տարրական դասարանների ուսուցիչներն են։ Ներկայացված նյութերը ոչ միայն տեղեկատվական արժեք ունեն, այլև ուղղորդում են ուսուցիչների աշխատանքը, խթանում նրանց քննադատական վերաբերմունքը և առիթ են ստեղծում վիճելի հարցերի կապակցությամբ քննարկումներ և հետազոտական աշխատանքներ կազմակերպելու համար։

  • Համաշխարհային պատմություն:9-րդ դասարան:Արդի աշխարհի հիմնախնդիրները:

  • Понятие об имени существительном. Морфологические признаки и разряды имен существительных.

    Имя существительное - самостоятельная часть речи,которая  обозначает предмет и отвечает на вопросы КТО? ЧТО?Постоянные признаки : род, склонение, собственные / нарицательные, одушевленные / неодушевленные.Непостоянные признаки : число, падеж.

  • Հոլովներ

    Սեռական հոլովը ցույց է տալիս պատկանելություն,ծագում, սերում։Պատասխանում է ու՞մ,ինչի՞( ինչերի՞) հարցերին։Ունի 6 արտաքին և 2 ներքին թեքում։

  • Հայրենագիտություն, 5-րդ դասարան, Մեր երկրի մշակույթը

                                                                  Այս դասընթացի միջոցով աշակերտները կծանոթանան հայ                                                                 մեծանուն գործիչների կյանքին ու գործունեությանը,                                                                             կկարևորեն հայ մշակութային նշանավոր գործիչների դերը                                                                 հայոց պատմության մեջ:

  • Հայրենագիտություն, 5-րդ դասարան, Մեր երկրի մշակույթը

                                                                  Այս դասընթացի միջոցով աշակերտները կծանոթանան հայ                                                                 մեծանուն գործիչների կյանքին ու գործունեությանը,                                                                             կկարևորեն հայ մշակութային նշանավոր գործիչների դերը                                                                 հայոց պատմության մեջ: