ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ի գիտություն ՀՀ ոչ պետական բուհերի նախորդ տարիների շրջանավարտների

Փետրվարի 21, 2017

ՀՀ ոչ պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների նախորդ տարիների շրջանավարտների (ներառյալ 2015/2016 ուստարվա) պետական նմուշի դիպլոմ ստանալու համար ամփոփիչ ատեստավորման (բակալավրի կրթական աստիճանի համար) քննությւոններին մասնակցելու նպատակով 2017թ. մարտի 10-ից մինչև ապրիլի 15-ը ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում կազմակերպվում է դիմորդների փաստաթղթերի ընդունելություն: Դիմում-հայտը լրացվում և պահանջվող փաստաթղթերը ներկայացվում է դիմորդի կողմից անձամբ կամ նրա լիազորված անձի կողմից: Քննական թերթը ստանալու համար (ս/թ. ապրիլի 27-ից մինչև մայիսի 5-ը ընկած ժամանակահատվածում) շրջանավարտը ներկայանում է անձամբ՝ ներկայացնելով անձը հաստատող փաստաթուղթ և դիմում-հայտը լրացնելիս տրված ստացականը, որի համար շրջանավարտը ստորագրում է գրանցման մատյանում:

Դիմողները դիմում-հայտի հետ միասին պետք է ներկայացնեն հետևյալ փաստաթղթերը.
ա) ավարտական փաստաթղթի (դիպլոմի) բնօրինակը` պատճենի հետ միասին,
բ) ներդիրի (միջուկի) բնօրինակը՝ պատճենի հետ միասին,
գ) անձը հաստատող փաստաթղթի (անձնագիր, նույնականացման քարտ, զինգրքույկ, փախստականի վկայական, ՀՀ հատուկ անձնագիր, կացության վկայական) բնօրինակը՝ պատճենի հետ միասին,
դ) 2 լուսանկար (3X4սմ չափսի):

Ըստ անհրաժեշտության` քննությունների կազմակերպման և անցկացման ընդունող հանձնաժողովի կողմից կարող են պահանջվել նաև լրացուցիչ փաստաթղթեր:
Ըստ մասնագիտությունների (մասնագիտացումների) ամփոփիչ ատեստավորման քննությունները կազմակերպվելու են 2017թ. մայիս-հունիս ամիսների ընթացքում:
Փաստաթղթերն ընդունվելու են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում (հասցե՝ 0010, Երևան, Վ. Սարգսյան 3, Կառավարական տուն 2, 3-րդ հարկ, 312 սենյակ)՝ 2017թ. մարտի 10-ից մինչև ապրիլի 15-ը (յուրաքանչյուր օր, բացի շաբաթ և կիրակի օրերից)` ժամը 11:00-16:00 (ընդմիջում՝ 13:00-14:00):

Լրացուցիչ տեղեկությունների համար զանգահարել  58-95-26, 52-56-62  հեռախոսահամարներով:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Եղիշե Չարենց

     Դասընթացը պատրաստել է Քնարիկ Բաբայանը:   /Վանաձորի Պ.Սևակի անվան թիվ 30                       հիմն. դպրոց:/ Դասընթացը նախատեսված է 7-րդ դասարանում սովորող աշակերտների և գրականության ուսուցիչների համար: Հարգելի՛ մասնակիցներ,այս դասընթացի շրջանակներում կծանոթանանք հայ գրականության խոշորագույն դեմքերից մեկի՝ Ե.Չարենցի կյանքին ու ստեղծագործությանը: Դասընթացի նպատակներն են՝              իմանա՝  Չարենցի կյանքի հիմնական դրվագները,  ստեղծագործության ընդհանուր պատկերը,  մեծերի կարծիքները Չարենցի մասին, << Հայրենիքում>>,<< Տաղ անձնական>>, <<Ես իմ անուշ Հայաստանի>> բանաստեղծությունները:               Կարողանա՝ ներկայացնել հեղինակի կյանքը, արժևորել և ամբողջացնել հեղինակի կերպարը,  ներկայացնել բանաստեղծությունների հիմնական բովանդակությունը:

  • Աթլետիկա

    Վազքի օգտակարությունը Շատ հաճախ վազքի օգտակարության մասին տարբեր հոդվածներ կարդալով՝ մենք գլխի չենք ընկնում, որ վազքին ևս պետք է գրագետ մոտեցում ցուցաբերել: Առաջին հերթին պետք է ճիշտ սնվել: Վազքով զբաղվող մարդկանց մեծ մասը կարճ ժամանակ հետո թողնում է այս զբաղմունքը: Նրանց օրգանիզմը հյուծվում է, ոչ ճիշտ սնվելու հետևանքով առաջանում են գլխապտույտներ: Մարդիկ դժվարանում են անգամ աստիճաններով բարձրանալ: Վազքն սկսելուց առաջ հարկավոր է կատարել նախավարժանք: Մեր օրգանիզմը մի համակարգ է, որը շատ դանդաղ է փոփոխության ենթարկվում: Այն, ինչ կտրուկ է կատարվում, բռնություն է, և եթե հանգիստ վիճակից անմիջապես անցնեք վազքի, դա կնշանակի գերբեռնվածություն օրգանիզմի համար: Այնպես որ, վազքով զբաղվել հարկավոր է աստիճանաբար: Նույնը վերաբերում է կանգ առնելուն: Կտրուկ կանգ առնելը կարող է բերել սրտի նոպայի:   Չի կարելի վազքից անմիջապես հետո ջուր խմել: Սիրտը դեռ չի հասցրել հանգստանալ, իսկ դուք նրան ծանրաբեռնում եք ջրով: Կարելի է ջուր միայն 15-20 րոպե հետո: Կա մի նրբություն՝ երկարատև վազքի ժամանակ ջուր խմելը դառնում է անհրաժեշտություն, որպեսզի արյունը չխտանա, հարկավոր է ջուրը խմել փոքր կումերով: Աթլետիկան բաղկացած է հինգ բաժիններից՝ քայլք վազք ցատկեր նետումներ բազմամարտ որոնք իրենց հերթին բաժանվում են շատ ձևերի և խմբերի։ Վազքը մի մեծ հարցական նշան է, որն ամեն օր հարցնում է ձեզ. «Ո՞վ եք դուք այսօր դառնալու՝ թույլիկ, թե կամային անհատականություն»: Պատասխանը սովորաբար լինում է երկրորդը:Փիթեր Մայեր, օլիմպիական խաղերի կրկնակի չեմպիոնՎազքի ճիշտ տեխնիկայի հիմնական բաղադրիչներից է կորպուսի անշարժությունը ուղղահայաց առանցքի հանդեպ: Դա զերծ կպահի ողնաշարի և հոդերի վնասվածքներից: Հարկավոր է հետևել կեցվածքին: Ճիշտ վազելու համար մարմինը չպետք է թեքել առաջ կամ հետ: Մարմնի թեքությունն ավելացնում է «ոտքով բախվելու» հավանականությունը, հետ թեքվելու դեպքում ազդրերը չափից ավելի են բարձրանում և խախտվում է շարժումների սլացիկությունը: Արմունկը պետք է ծալված լինի 90 աստիճանի տակ, դաստակը պետք է ազատ թողնել, չսեղմել: Պետք է հիշել, որ շարժումների ազատությունն ապահովում է անկաշկանդ ռիթմիկ շնչառություն և հետաձգում է հոգնածությունը:

  • Գլուխ 3. Կենդանի նյութի քիմիական կազմավորվածությունը

    Բջջի քիմիական կազմը (28ժամ )Դասընթացը պատրաստել է Աղավնի Մնացականյանը(Մարզ Արագածոտն քաղաք Աշտարակ թիվ 5 ավագ դպրոց)Կրթական հիմնական խնդիրներըԸնդլայնել գիտելիքները կենդանի նյութի քիմիական կազմի և դրա հետ կապված առանձնահատկությունների մասին:Ուսումնասիրել բջջի քիմիական կազմը,տարբերակել նրանում գտնվող քիմիական նյութերը ՝անօրգանական և օրգանական:Զարգացնել աշակերտի կարողությունները.*գաղափար կազմել նյութի մասին ՝ելնելով նրա բաղադրությունից*առանձնացնել բջջի քիմիական բաղադրիչների դերն ու նշանակությունը *իրականացնել կեսաբանական տեղեկատվության ինքնուրույն որոնում ( դասագրքերում,տեղեկագրքերում,գիտամասսայական հրատարակություններում, ինտերնետում և այլն)*կատարել վերլուծություններ*գալ եզրահանգմանԹեմայի ուսումնասիրման համար նախընտրելի մեթոդները(կաիելի է նաև փոփոխել))*շրջված դաս*մտագրոհ*համագործակցային ուսուցում՝խմբային աշխատանք*հասկացությունների քարտեզագրում*Վենի դիագրամԹեմայի ուսումնասիրման համար նախատեսված ժամաքանակի (28) բաշխում ՝ ըստ ենթաթեմաների1.

  • Հեքիաթը երաժշտության մեջ

    Դասի նպատակն է ծանոթացնել Պետյան և գայլը սիմֆոնիկ հեքիաթին և սիմֆոնիկ նվագախմբի նվագարաններին:Նպատակներից է նաև սիմֆոնիկ  նվագախմբի նվագարանները հնչողությամբ տարբերելու կարողությունը զարգացնելը:Կարևորագույն նպատակներից է երեխաների մեջ  մանուկ հասակից դաստիարակել սեր դեպի սիմֆոնիկ երաժշտությունը:

  • Բառակազմություն: Պարզ, բարդ, ածանցավոր բառեր: 4-րդ դասարան:

    Սիրելի՛ երեխաներ, այսօր մենք քերականությունից կբացենք մի մեծ պատուհան, որը մեզ կուղեկցի բառերի զարմանահրաշ աշխարհ: Կյանքում ամեն բան ունի իր սկզբնակունքը: Բառերն էլ ունեն արմատներ, որից սնվում, ծնվում են նորանոր բառեր, որոնք հարստացնում են հայերենի բառապաշարը: Թեմայի նպատակն է՝1. Տարբերել պարզ, բարդ, ածանցավոր բառերը:2. Իմանալ «արմատ» հասկացությունը:3. Կարողանալ պարզ բառերից ստանալ բարդ և ածանցավոր բառեր:4. Առանձնացնել արմատը ածանցից:5. Արժևորել բառերի դերը բառապաշարի հարստացման գործում:

  • Պտտական մարմիններ

    Երկրաչափություն 11-րդ դասարանԳաղափար պտտական մարմինների մասինԳլանի և գլանային մակերևույթի հասկացություններըԳլանի հատույթներըԿոնի և կոնային մակերևույթի հասկացություններըԿոնի հատույթները

  • Աֆրիկա աշխարհագրական դիրքը, ափագիծը, ռելիեֆը: Կլիման, ներքին ջրերը: Բնական զոնաները, սավանաների զոնայի բնութագիրը:

    Դասի նպատակն է վերլուծել  Աֆրիկա մայրացամաքի աշխարհագրական դիրքի, ափագծի մասնատվածության, ռելիեֆի  առնձնահատկությունները: Վերլուծել Աֆրիկայի կլիման ձևավորող հիմնական գործոնները, բացահայտել ջրագրական ցանցի առանձնահատկությունները: Բացատրել բնական զոնաների տարածման առանձնահատկությունները, դրանց կլիմայական, հողային պայմանների, բուսական ու կենդանական աշխարհի օրինաչափությունները:

  • Мир, в котором мы живём

    Удивительные приключения девочки Жени .,,Цветик-семицветик,, . Прекрасная сказка,заглавие которой говорит о себе.Пятиклассники с большим интересом читают сказку  В .П. Катаева ,,Цветик-семицветик,,

  • Мы и мир вокруг нас,

    Ознакомление с произведениями Русских писателей, которых они восхишаются не только природой, но и заставляют читателя задуматся о том как ее сохранить.

  • Мир, в котором мы живём

    ,,Цветик- семицветик,,  Заглавие сказки говорит о себе .Цветок ,состоящий из семи лепестков, выполняет все желания девочки Жени.Пятиклассники с большим интересом читают сказку В. П. Катаева ,, Цветик-семицветик,,