ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ՀՀ ԿԳՆ-ն կազմակերպում է համահայկական մանկապատանեկան նկարչական 7-րդ մրցույթ-փառատոնը` նվիրված ազգային տոներին

Փետրվարի 21, 2017

Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարությունը 2017 թվականին կազմակերպում է համահայկական մանկապատանեկան նկարչական 7-րդ մրցույթ-փառատոնը` նվիրված ազգային տոներին:

7-րդ մրցույթ-փառատոնն անդրադառնում է հայկական ժողովրդական (օրացուցային և կենցաղային), եկեղեցական և պետական տոներին:

Մրցույթ-փառատոնի նպատակն է նպաստել երեխաների՝ հայ ազգագրության, երկրագիտության իմացությանը, նրանց կողմից ազգային աշխարհայացքի, առաձնահատկությունների, գեղագիտական արժեքների յուրացմանը, առանձին պատմական իրադարձությունների, հոգևոր կյանքի փաստերի արժևորմանը:

Մրցույթ-փառատոնին կարող են մասնակցել արվեստի հանդեպ սեր և կարողություն դրսևորող 6-18 տարեկան հայերեն ուսուցմամբ վարժարանների և կրթօջախների (այդ թվում` մեկօրյա), մշակութային կենտրոնների սաները, ինչպես նաև այլ դպրոցների նակրչական կամ արվեստի խմբակներում ընդգրկած հայ երեխաներն ու պատանիները:

Մրցույթ-փառատոնի առաջին փուլում հաղթողների աշխատանքները կներկայացվեն Գեղագիտության ազգային կենտրոնի ցուցահանդեսում:  Ցուցահանդեսին մասնակցած բոլոր աշխատանքները կտպագրվեն ցուցահանդեսի պատկերագրքում:

Մասնագիտական հանձնաժողովի եզրակացության, ինչպես նաև ցուցահանդեսի հանդիսատեսի քվեարկության արդյունքներով կհայտարարվեն երկրորդ փուլի հաղթողները: Մրցույթ-փառատոնի առաջին փուլի բոլոր հաղթողները կստանան ցուցահանդեսի պատկերագիրք: Երկրորդ փուլում հաղթողները կստանան նաև հիմնական և խրախուսական մրցանակներ:

Սույն հայտարարությանը կցվում է մրցույթ-փառատոնի անցկացման կարգը:

Հավելյալ  հարցերով կարելի է դիմել.

Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարություն.
հեռ.   +374 10 58-13-91
ֆ‎աքս.  +374 10 52-73-43
Էլ.փոստ.      spyurq@yahoo.com
Կայքէջ.        www.edu.am,          www.armedu.am

Էջ Facebook-ում. «Սփյուռքի բաժին ՀՀ կրթգիտնախ»

Գեղագիտության ազգային կենտրոն.
հեռ. +374 91 84-59-81 Լիանա, +374 99 73-18-26 Եվա
Էլ.փոստ.      nkarchakan@gmail.com
Կայքէջ.        www.nca.am

Էջ Facebook-ում. «National Center of Aesthetics»

  • Երկնքից երեք խնձոր ընկավ

      Հեքիաթները   ճշմարիտ  են ։Ոչ  թե  որովհետև  դրանք  պատմում  են , թե  վիշապներ  գոյություն  ունեն , այլ  որովհետև  դրանք  պատմում  են , որ  վիշապներին  կարելի   է  հաղթել։                                                                                             Նեյլ  Գեյման

  • Հայոց լեզու և գրականություն

      Ժամանակակից կրթական քաղաքականության մեջ կարևորում և դրական եմ համարում, որ կրթակարգն ստեղծվում է հետազոտությունների հիման վրա: 1.    Աշակերտներին հնարավորություն է տալիս բացահայտելու սեփական ընդունակությունները, շնորհները, հետաքրքրությունները, արժանիքներն ու նախասիրությունները: 2.    Կրթական գործընթացներն այնպես են մատուցվում, որ հետագայում աշակերտը կարողանա սեփական, ինքնուրույն ներդրումն ունենալ հասարակական կյանքում: 3.    Հետազոտության միջոցով ձեռք բերած փորձառությունը աշակերտներին օգնում է և նպաստում սոցիալական բնավորության ձևավորմանը: Կարևորում եմ նաև ժամանակակից մեթոդների  կիրառումը ուսումնական գործընթացում:   Պետական չափորոշիչներում հստակ նշվում են տրամաբանական կարողությունների և հմտությունների կարևորությունը սովորողի կյանքում, նրան ծանոթացնում ճանաչողական մեթոդներին և սովորեցնում դրանք գործնականում կիրառել, այդ թվում` ա գիտելիքներ ձեռք բերել զգայության, ընկալման, և մտապատկերման միջոցով բ. տեղեկատվական տեխնոլոգիաների միջոցով գ. վերլուծել` քննարկաման , մեկնաբանման, համեմատության միջոցով դ. մտահանգումներ անել` հակադրման, բնութագրման, ամփոփման , կշռադատման, ծրագրման միջոցով : ե. ինքնուրույն որոշումներ կայացնել և հիմնավորել զ. նպատակներ դնել և իրականացնել է. անաչառ գնահատել սեփական ուժերը և  զբաղվել ինքնադաստիարակությամբ և ինքնակրթյությամբ, գիտակցել, որ գիտությունը, արդիական տեխնոլոգիաները  կրթության մեծագույն արժեքներ են ժամանակակից աշխարհում ը. հարգել Հայաստանի պետական խորհրդանիշները, մարդու իրավունքները, լինել մարդասեր, հանդուրժող, բարեկիրթ և օրինապահ: Հիմա` 1.      Ժամանակակից կրթական քաղաքականության բացասական կողմերից է` տեղեկատվական տեխնոլոգիաների մեծապես տուրք տալը, որը տանում է ավանդական և արդիական ուսուցման մեթոդների ներդաշնակության խախտմանը,  արդյունքում հետ է մղում կենդանի գրքի,  ընթերցանության ձգտումը: 2.      Ժամանակակից կրթության քաղաքականության բացասական  կողմերց է նաև ուսումնական ծրագրերի անարդյունավետ ծանրաբեռնումը: 3.      Կրթությունը պետք է արտահայտի հասարակության տարբեր շերտերի նաև սոցիալական հասարակարգի ձգտումները: 4.      Պահանջարկը պետք է ներդաշնակ լինի կրթության հրամցրած առաջարկին, որը սակայն այնքան էլ այդպես չէ:

  • ԱՌՆՉՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՈՒՂՂԱՆԿՅՈՒՆ ԵՌԱՆԿՅԱՆ ԿՈՂՄԵՐԻ ԵՎ ԱՆԿՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ

  • Եղիշե Չարենցը

                                     Ներածություն Եղիշե  Չարենցը  մեր  մեծագույն  բանաստեղծն է , մեծ է նրա ազդեցությունը մեր գրականության վրա, մեր երիտասարդության վրա.                                                                                                          Ակսել  բակունց   Ինչպես արվեստի ցանկացած տեսակ, այնպես էլ գրականությունը, ներգործելով մարդու երևակայության և հոգեկերտվածքի վրա, հղկում է նրա մտածելակերպը, լայնացնում մտահորիզոնը, կրթում է նրան, արթնացնում է ազնիվ ըմբռնումներ ու զգացումներ: Այն մարդու ստեղծագործ աշխատանքի տեսակ և իրականություն ճանաչելու յուրահատուկ եղանակ է՝ գեղարվեստական կերպարների և խոսքի միջոցով արտացոլելով իրականությունը:    Եղիշե Չարենցի կյանքի ու գործի մասին շատերն են գրում և շատ են   գրում: Չարենցի ստեղծագործությունը մի նոր դարաշրջան է հայ գեղարվեստական մտքի ասպարեզում, որն առանձնահատուկ տեղ է գրավում գրականության մեջ: Հանճարեղ գրողի ստեղծագործությունն  ունի շատ երակներ ու շերտեր, որոնք ուրույն իմաստ և հնչեղություն են ստանում յուրաքանչյուր նոր առնչության դեպքում: Հանճարեղ գրողի ստեղծագործությունը ամեն նոր սերնդի համար կպահպանի ուրույն հմայք և թաքուն հստակություն:    Չարենցի պոեզիայի, ինչպես նաև՝ նրա հրատակչական գործունեության մասին չարենցագիտության մեջ բավականին խոսվել է, նշվել է նրա մեծ ընթերցասիրության, ընտիր գրադարանի, պոլիգրաֆիական զարմանալի գիտելիքների ու նուրբ ճաշակի մասին: Փաստվել է որ մի քանի տարի՝ 1928-ից մինչև 1933թ-ը, վարելով Պետական հրատարակչություն գեղարվեստական բաժինը, Չարենցը  հայտնի է դարձել իբրև Հայաստանի ցայսօր չգերազանցված հրատարակիչը, հրատարակչական գործ մեջ դնելով և' իր անսպառ եռանդը, և՛ անթերի ճաշակը, և' գեղարվեստական մեծ կուլտուրան, ինչպես նաև ՝  գիրքը, գրականությունը, մշակույթը Չարենցի ոճի տարերն են:  1930թ-ին Երևանում լույս է տեսնում Չարենցի <<Էպիքական լուսաբաց >> ժողովածուն, որը բանաստեղծը նվիրել էր կնոջը՝ Արփենիկ Չարենցին՝ << Նվիրում եմ գիրքս հիշատակին կնոջս, ընկերոջս, հերոսական բարեկամիս՝ Արփենիկ Չարենցին>>: Գրքում նաև Արփենիկին ձոնված երկու սոնետ կա: Առաջինում  Չարենցը գրում էր.                  <<Իմ բարեկա՛մ, իմ սե՛ր,                      Հերոսական ընկեր,                      Դու ապրեցիր,  անցար և էլ չկաս հիմա,                      Սակայն դեռ կյանքը կա և չի՛ դարձել   ամա,                      Եվ  ոչ՛ մի աստղ վերից դեռ ներքև չ՛ի ընկել>> <<Էպիքական լուսաբաց>> ժողովածուում,  որով նշանավորվեց  Չարենցի ստեղծագործության նոր փուլը, նկատելի է  էական զարգացումներ, կարելի է ասել՝ հենց ժողովածուի վերնագրի ոգով: Առաջին  հիշարժան զարգացումը, որ նաև շրջափուլային նոր անցման ցուցիչ է, այն է, որ երգերին զուգահեռ շատ են քնարերգությունների կիրառությունները: Եթե երգերն ու քնարերգությունները համաբանում ենք ըստ այդ տրամաբանության, ստացվում է, որ <<Էպիքական լուսաբաց >> -ում Չարենցը սկսում է կարևորել բանաստեղծության գիտության խնդիրը:<<Ընթերցող պոետին>>բանաստեղծության մեջ դա առավել քան պարզ է ակնարկված  Զարմանքո՛վ  գուցե դու նայես իմ այս     Գրքի էջերին՝ թե՛ անշուք, թե՛ պարզ,  Հեգնաքով գուցե ժպատաս ու ասես.         Թե պոետը մեր այս ու՞ր է հասել…        Բայց  հասել է նա մի ջինջ պարզության,  Որ ձեռք է բերում <<դժվար վարժությամբ>>…

  • Հայաստանը և հայ ժողովուրդը առաջին աշխարհամարտի տարիներին

    1914 թվականի օգոստոսի 1- ին սկսվեց առաջին աշխարհամարտը։ Հայաստանի և հայ ժողովրդի համար ստեղծվեց դժվար իրավիճակ `  ինչ  դիրքորոշում ունենալ, որպեսզի ապահովենք արևմտահայերի անվտանգությունը։ Որոշում կայացվեց, որ հայ կամավորական ջոկատներ կազմավորվեն և աջակցեն ռուսական բանակին։ Կազմավորվեցին 8 ջոկատներ, որոնք ոչ միայն փայլուն մասնակցեցին մարտական գործողություններին, այլև դարձան ազգային կանոնավոր զինուժ։  Առաջին աշխարհամարտի ընթացքում ապահովել արևմտահայերի անվտանգությունը չստացվեց։ Մենք տեսանք Մեծ եղեռն, կորցրինք  Արևմտյան Հայաստանը և միայն մայիսյան հերոսամարտերի շնորհիվ (Սարդարապատ, Բաշ- Ապարան, Ղարաքիլիսա) պահպանեցինք Արևելյան Հայաստանը, ավելին ` Արևելյան Հայաստանը 1918 մայիսի 28- ին անկախացավ և ստացավ իրավական ճանաչում Փարիզի վեհաժողովում։Խմբային աշխատանք ՈՒԿԵ միջոցով աշակերտներին բաժանել 8 խմբի։ Յուրաքանչյուր խմբին հանձնարարել մեկ թեմա, որից հետո աշակերտները կփոխեն իրենց խմբերը եւ փոխադարձաբար կմատուցեն իրենց նյութերը, մինչեւ թեմային հատկացված ժամերի ավարտը։ Բանավեճ Նպատակահարմա՞ր էր արդյոք ստեղծել կամավորական ջոկատներ։ ԲառարանՀատուկ կազմակերպություն  Արեւմտահայ ազգային խորհուրդ Հայոց ազգային խորհուրդ Անդրկովկասյան հատուկ կոմիտե Անդրկովկասյան կոմիսարիատ Առանձին հայկական կորպուս 

  • Հայոց լեզու 7-րդ դասարան

    Հարգելի՛ աշակերտներ, այս դասընթացը հնարավորություն կտա  մանրամասն ուսումնասիրել բայը որպես խոսքի մաս:Դասընթացը կազմել է հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Էլենա Հակոբյանը:7-րդ դասարանի հայոց լեզվի դասագրքից կարող եք օգտվել հետևյալ հղմամբ.https://fliphtml5.com/fumf/lgbfԲայ թեման ներկայացված է դասագրքի 79-րդ էջից սկսած:

  • Մասշտաբ

    Դասընթացի  նպատակն  է, որ  աշակերտները  իմանան, թե  ինչ  է  մասշտաբըԿարողանան  քարտեզի  կամ  պատկերի  մասշտաբի  միջոցով  հաշվարկել  երկու  վայրերի  իրական  հեռավորությունըԿարողանան  ,երկու  վայրերի  իրական  հեռավորությունը  իմանալով, հաշվարկել  նրանց  պատկերների  հեռավորությունը  քարտեզի  վրա

  • Էրիխ Ռասպե «Բարոն Մյունխհաուզենի ճանապարհորդությունը դեպի Լուսին»

    Գերմանացի գիտնական Ռուդոլֆ Էրիխ Ռասպեի «Բարոն Մյունխհաուզենի արկածները» երևակայական պատմությունների մասին գրված ամենահայտնի գրքերից մեկն է: Այն կազմված այն պատմություններից, որոնք պատմում է բանակի պաշտոնաթող կապիտան Կարլ Ֆրիդրիխ ֆոն Մյունխհաուզենը , որը հայտնի է պատերազմի և որսորդական փորձի մասին իր չափազանցված և երևակայական արկածներով:Բարոն Մյունխհաուզենի անունը դարձել է պարծենկոտ ու սուտասան մարդու հոմանիշը:«Բարոն Մյունխհաուզենի արկածները» աշխարհի ամենաուրախ գրքերից մեկն է: Ահա արդեն 200 տարի է` այն ընթերցում են աշխարհի տարբեր երկրներում :

  • Օտար լեզու

    1. Ծանոթացնել ֆրանսերեն լեզվի առանձնահատկություններին: 2. Նպաստել բառապաշարի հարստացմանը, ֆրանսերենի քերականության իմացությանը: 3. Զարգացնել բանավոր և գրավոր խոսքը: 4. Նպաստել տեքստերի յուրացմանը և նպաստել թարգմանչական հմտությունների զարգացմանը.

  • Имя существительное

    Դասը նախատեսված է 5-րդ դասարանի համար:Դասընթացի ավարտին կկարողանան իմանալ գոյական անունը եվ օգտագործել նախադասության մեջ: