Մալթայի կառավարությունը, Եվրոպայի Խորհրդում Մալթայի նախագահությամբ և ԵՄ-Եվրոպայի խորհուրդ երիտասարդական գործընկերության աջակցությամբ՝ 2025 թվականի մայիսի 27-30-ը Մալթայի Վալետա քաղաքում հյուրընկալելու է Եվրոպական երիտասարդական աշխատանքի 4-րդ կոնվենցիան (EYWC):
Միջոցառմանը կարող են մասնակցել՝
երիտասարդության ոլորտի հետազոտողներ կամ դասավանդողներ,
երիտասարդական աշխատանքի ծառայություն մատուցող կառույցի ներկայացուցիչներ,
երիտասարդական կազմակերպությունների հովանոց կառույցի ներկայացուցիչներ:
Միջոցառման մասնակցության բոլոր ծախսերը հոգում է հրավիրող կողմը: Մասնակցության հայտերն ընդունվում են մինչև 2025 թվականի հունվարի 10-ը՝ հետևյալ հղմամբ՝ https://tinyurl.com/zdbmdv2r:
Հաշվի կառնվեն նաև՝
տեղական երիտասարդական աշխատանքի և ժողովրդավարության եվրոպական համաժողով (2024 թ. փետրվար, Բրյուսել) հիմնական փաստաթղթերի առկայությունը,
երիտասարդական աշխատանքի վերաբերյալ եվրոպական երիտասարդական քաղաքականության առկա ռազմավարությունների քարտեզագրումը և հաշվառումը,
ԵՄ-Եվրոպայի խորհրդի երիտասարդական գործընկերության ծրագրերը, որոնք վերաբերում են երիտասարդական աշխատանքին, ներառյալ «Տեսանելի արժեքի մասին» սիմպոզիումը:
Երիտասարդական աշխատանքի եվրոպական կոնվենցիաները (EYWCs) կանոնավոր և նշանակալից ֆորումներ են (անցկացվում են հինգ տարին մեկ՝ սկսած 2010 թ. -ից)՝ նախատեսված հիմնականում երիտասարդական աշխատանքի պրակտիկ գործունեություն իրականացնող կազմակերպությունների ներկայացուցիչների, ինչպես նաև ոլորտային այլ կարևոր դերակատարների ներգրավմամբ, ինչպիսիք են՝ քաղաքականություն մշակողները, հետազոտողները, կամավոր երիտասարդական կազմակերպությունները և երիտասարդական ծառայությունները: Ֆորումների նպատակն է խթանել երիտասարդների աշխատանքի զարգացումը և բացահայտել ուղղություններ՝ հետագայում պրակտիկ երիտասարդական աշխատանքին աջակցելու և երիտասարդական աշխատանքի դերն ամրապնդելու համար:
Երիտասարդական աշխատանքի եվրոպական IV կոնվենցիայի աշխատանքները նախատեսված են ամփոփելու նախորդ երեք կոնվենցիաների արդյունքները:
Ծրագրերն ու գործունեությունն իրականացվում են ԵՄ-Եվրոպայի խորհուրդ երիտասարդական գործընկերության կողմից՝ ԵՄ երիտասարդության ռազմավարության 2019-2027 թթ. «Ներգրավել, միացնել, հզորացնել», Եվրոպայի խորհրդի «Երիտասարդության ոլորտի ռազմավարություն 2030», Եվրոպական երիտասարդական աշխատանքի օրակարգի շրջանակում:
Մասնավորապես կոնվենցիան ձգտում է ձևավորել և առաջ մղել Եվրոպական երիտասարդական աշխատանքի օրակարգը (EYWA) և ապահովել ինչպես համաչափություն, այնպես էլ շարունակականություն երիտասարդական աշխատանքի քաղաքականության մշակման և իրականացման, ճանաչման և որակի պրակտիկայի խթանման գործում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ