ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ՀԱՀ Ագեան բնագիտության և ճարտարագիտության ֆակուլտետի և Յակոբեան բնապահպանական կենտրոնի հայտարարությունը՝ ամառային նախապատրաստական ծրագրի վերաբերյալ

Հունիսի 26, 2024

Խնդրում ենք հնարավորության դեպքում տարածել այս հայտարարությունը 11-րդ և 12-րդ դասարաննների աշակերտների շրջանում։ Խնդրում ենք հաշվի առնել, որ դիմելու վերջնաժամկետն է՝  2024 թվականի հուլիսի 7-ը։
--
Հետաքրքրված ե՞ք ՀԱՀ-ի Բնապահպանության և կայուն գիտությունների բակալավրի ծրագրով։ Միացեք մեր ամառային նախապատրաստական ծրագրին։
 
Հայաստանի Ամերիկյան Համալսարանի Ագեան բնագիտության և ճարտարագիտության ֆակուլտետը և Յակոբեան բնապահպանական կենտրոնը անցկացնելու են ամառային նախապատրաստական ծրագիր մասնակիցների՝ մաթեմատիկայի, քիմիայի, կենսաբանության, գրավոր անգլերենի, և այլ հիմնական հմտությունները բարելավելու նպատակով։ 
 
Ամսաթվերը և ժամերը. Ծրագիրը անցկացվելու է առցանց 2024 թվականի հուլիսի 22-ից մինչև հուլիսի 27-ը, ամեն օր ժամը 18:00-19:30:

Վարձավճար. Նախապատրաստական ամառային ծրագիրն անվճար է:

Դիմելու վերջնաժամկետ. Դիմելու վերջնաժամկետն է 2024 թվականի հուլիսի 7-ը: Տեղերը սահմանափակ են:
 
Ովքե՞ր կարող են դիմել. Բնապահպանության և կայունության գիտությունների բակալավրի ծրագրով,հետաքրքրված Հայաստանի բոլոր դպրոցների 11-րդ և 12-րդ դասարանցիները։
 
Դիմելու համար լրացրեք հետևյալ ձևաթուղթը՝ https://forms.gle/FwR36wCuSsEMnriB9
 
Դասընթացն ավարտող ուսանողները կստանան մասնակցության հավաստագիր։
 
Մանրամասն տեղեկությունների համար գրեք ace@aua.am հասցեին կամ զանգահարեք +374 60 612520։

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: