«Փի-Էյչ Ինթերնեշնլ» կազմակերպությունը (www.ph-int.org) ԱՄՆ պետքարտուղարության Հանրային դիվանագիտության գրասենյակի դրամաշնորհի շրջանակում իրականացնում է «Անգլերենի ուսումնառություն և երիտասարդների զարգացում» ծրագիրը, որի բաղադրիչներից մեկը անգլերենի ուսուցիչների վերապատրաստումն է։
Նախաձեռնությունը բաղկացած է երեք փուլից, այն ուղղված է նախագծային ուսումնառությանը։
Փուլ 1․ Ապրիլի 5,6, 2024թ․ - Երկօրյա առցանց դասընթաց նախագծային ուսումնառության միջազգային լավագույն փորձի վերաբեյալ։ Դասընթացը կվարի նախագծային ուսումնառության միջազգային փորձագետ Մարսի Թեյլոր-Թաոման։
Փուլ 2․ Մայիսի 2,3, 2024թ․ Երկօրյա առերես դասընթաց․ նախագծային ուսումնառության հայաստանյան փորձը՝ հիմնված պետական չափորոշիչների վրա։ Երկօրյա դասընթացը կվարեն Հայաստանում Ամերիկյան Համալսարանի դասախոսները։ Դասընթացի վերջում ուսուցիչներին համապատասխան կարգով կտրամադրվի կրեդիտ։
Փուլ 3․ Վերապատրաստված ուսուցիչները կտարածեն ձեռք բերված գիտելիքները իրենց դպրոցներում՝ առնվազն 10 գործընկերների համար կազմակերպելով աշխատաժողովներ։
Դիմել կարող են հանրակրթական դպրոցներում աշխատող անգլերենի ուսուցիչներ Կոտայքի, Վայոց Ձորի, Տավուշի և Գեղարքունիքի մարզերից։
Խնդրում ենք լրացված հայտն ուղարկել հետևյալ էլ․ հասցեին՝ nune.amiryan@ph-int.org։ Հարցերի դեպքում զանգահարել Ամիրյան Նունեին հետևյալ հեռախոսահամարով՝ 093422431։
Դիմելու վերջնաժամկետն է՝ 2024թ․ մարտի 5-ը։
Հայտարարությունը տեղադրված է նաև կազմակերպության ֆեյսբուքյան էջում՝ https://www.facebook.com/photo?fbid=366974359477563&set=a.119991677509167։
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան