ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Համահայկական մանկապատանեկան նկարչական մրցույթ-փառատոնի շրջանակներում կազմակերպված ցուցահանդեսի բացման հանդիսավոր արարողություն

Նոյեմբերի 28, 2016

Հարգելի գործընկերներ,

Հայտնում ենք ձեզ, որ 2016թ. նոյեմբերի 29-ին ժ.16.00-ին Գեղագիտության ազգային կենտրոնի Մանկական ստեղծագործության թանգարանում (հասցե. Աբովյան 13) տեղի կունենա «Ճանաչել զիմաստութիւն եւ զխրատ, իմանալ զբանս հանճարոյ» խորագրով Համահայկական մանկապատանեկան նկարչական մրցույթ-փառատոնի շրջանակներում կազմակերպված ցուցահանդեսի բացման հանդիսավոր արարողությունը:

Ցուցահանդեսը կազմակերպվելու է նշված մրցույթ-փառատոնի ընտրության առաջին փուլի արդյունքներով և բաց կլինի մինչև հունվար ամսվա կեսը:

Այս տարի մրցույթ-փառատոնին ներկայացվել էր Հայաստանից, ԼՂՀ-ից և Սփյուռքի (ԱՄՆ, Արգենտինա, Ուրուգվայ, Նիդեռլանդներ, Իսպանիա, Ռուսաստան, Ուզբեկստան, Իրաք, Իրան, Լիբանան) 10 երկրներից 107 հաստատության շուրջ 1100 աշխատանք, որից ցուցահադեսին ներկայացված կլինի շուրջ 180-ը:

Առկա ցուցահանդեսի հետ միաժամանակ կգործի հեռավար ցուցահանդես Facebook սոցիալական ցանցում:

Ցուցադրության ավարտից հետո մրցույթ-փառատոնի հանձնաժողովը կհայտարարի միջոցառման հաղթողներին՝ Սփյուռքից և Հայաստան ու Արցախից: Ավանդույթի համաձայն՝ հանդիսատեսի համակրանքի մրցանակը կստանա նաև Facebook-յան քվեարկության արդյունքում առավելագույն թվով «Like»-եր հավաքած աշխատանքի հեղինակը:

Սիրով հրավիրում ենք ձեզ միջոցառման բացմանը և ցուցահանդեսին:

Facebook-ում նկարները տեսնելու համար էլեկտրոնային հասցեն կփոխանցենք լրացուցիչ:

 

Հարգանքով, 

ՀՀ ԿԳՆ, Սփյուռքի հետ կապերի բաժնի աշխատակազմ

0010,Yerevan, Main Avenue, Governmental House 3,tel: +374 10 85-13-91 fax: +374 10 25-52-07 web: www.edu.am, www.armedu.am

  • Падежи имен существительных

  • 21-ից 100 թվերը։ Տասնյակներ

    Սովորեցնել 20-ից 100 թվերի անվանումները, գրառումները, հաջորդականությունը։Թվերն օգտագործել խմբերում տասնյակների և միավորների քանակը հաշվելու համար։

  • ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ 1

  • Հայոց լեզու և խոսքի մշակույթի հիմունքներ

    Առարկայի  անվան մեջ արդեն իսկ կա որոշակի տարաբաժանում՝ հայոց լեղու և խոսքի մշակույթի հիմունքներ: Հայոց  լեզուն շատ տարողունակ բնագավառ է, և նրա յուրաքանչյուր բաժին հնարավորություն է ընձեռում նյութի խորացված ուսումնասիրման համար:Խոսքի մշակույթի գերխնդիրն է ապահովել հասարակության յուրաքանչյուր անդամի խոսքի համապատասխանությունը գրական լեզվի գործուն օրինաչափություններին:

  • Ինքնուրույն ընթերցանության դասերի կազմակերպման առանձնահատկությունները տարրական դասարաններում

    Դասընթացի թիրախ խումբը տարրական դասարանների ուսուցիչներն են։ Ներկայացված նյութերը ոչ միայն տեղեկատվական արժեք ունեն, այլև ուղղորդում են ուսուցիչների աշխատանքը, խթանում նրանց քննադատական վերաբերմունքը և առիթ են ստեղծում վիճելի հարցերի կապակցությամբ քննարկումներ և հետազոտական աշխատանքներ կազմակերպելու համար։

  • Համաշխարհային պատմություն:9-րդ դասարան:Արդի աշխարհի հիմնախնդիրները:

  • Понятие об имени существительном. Морфологические признаки и разряды имен существительных.

    Имя существительное - самостоятельная часть речи,которая  обозначает предмет и отвечает на вопросы КТО? ЧТО?Постоянные признаки : род, склонение, собственные / нарицательные, одушевленные / неодушевленные.Непостоянные признаки : число, падеж.

  • Հոլովներ

    Սեռական հոլովը ցույց է տալիս պատկանելություն,ծագում, սերում։Պատասխանում է ու՞մ,ինչի՞( ինչերի՞) հարցերին։Ունի 6 արտաքին և 2 ներքին թեքում։

  • Հայրենագիտություն, 5-րդ դասարան, Մեր երկրի մշակույթը

                                                                  Այս դասընթացի միջոցով աշակերտները կծանոթանան հայ                                                                 մեծանուն գործիչների կյանքին ու գործունեությանը,                                                                             կկարևորեն հայ մշակութային նշանավոր գործիչների դերը                                                                 հայոց պատմության մեջ:

  • Հայրենագիտություն, 5-րդ դասարան, Մեր երկրի մշակույթը

                                                                  Այս դասընթացի միջոցով աշակերտները կծանոթանան հայ                                                                 մեծանուն գործիչների կյանքին ու գործունեությանը,                                                                             կկարևորեն հայ մշակութային նշանավոր գործիչների դերը                                                                 հայոց պատմության մեջ: