ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Համահայկական մանկապատանեկան նկարչական մրցույթ-փառատոնի շրջանակներում կազմակերպված ցուցահանդեսի բացման հանդիսավոր արարողություն

Նոյեմբերի 28, 2016

Հարգելի գործընկերներ,

Հայտնում ենք ձեզ, որ 2016թ. նոյեմբերի 29-ին ժ.16.00-ին Գեղագիտության ազգային կենտրոնի Մանկական ստեղծագործության թանգարանում (հասցե. Աբովյան 13) տեղի կունենա «Ճանաչել զիմաստութիւն եւ զխրատ, իմանալ զբանս հանճարոյ» խորագրով Համահայկական մանկապատանեկան նկարչական մրցույթ-փառատոնի շրջանակներում կազմակերպված ցուցահանդեսի բացման հանդիսավոր արարողությունը:

Ցուցահանդեսը կազմակերպվելու է նշված մրցույթ-փառատոնի ընտրության առաջին փուլի արդյունքներով և բաց կլինի մինչև հունվար ամսվա կեսը:

Այս տարի մրցույթ-փառատոնին ներկայացվել էր Հայաստանից, ԼՂՀ-ից և Սփյուռքի (ԱՄՆ, Արգենտինա, Ուրուգվայ, Նիդեռլանդներ, Իսպանիա, Ռուսաստան, Ուզբեկստան, Իրաք, Իրան, Լիբանան) 10 երկրներից 107 հաստատության շուրջ 1100 աշխատանք, որից ցուցահադեսին ներկայացված կլինի շուրջ 180-ը:

Առկա ցուցահանդեսի հետ միաժամանակ կգործի հեռավար ցուցահանդես Facebook սոցիալական ցանցում:

Ցուցադրության ավարտից հետո մրցույթ-փառատոնի հանձնաժողովը կհայտարարի միջոցառման հաղթողներին՝ Սփյուռքից և Հայաստան ու Արցախից: Ավանդույթի համաձայն՝ հանդիսատեսի համակրանքի մրցանակը կստանա նաև Facebook-յան քվեարկության արդյունքում առավելագույն թվով «Like»-եր հավաքած աշխատանքի հեղինակը:

Սիրով հրավիրում ենք ձեզ միջոցառման բացմանը և ցուցահանդեսին:

Facebook-ում նկարները տեսնելու համար էլեկտրոնային հասցեն կփոխանցենք լրացուցիչ:

 

Հարգանքով, 

ՀՀ ԿԳՆ, Սփյուռքի հետ կապերի բաժնի աշխատակազմ

0010,Yerevan, Main Avenue, Governmental House 3,tel: +374 10 85-13-91 fax: +374 10 25-52-07 web: www.edu.am, www.armedu.am

  • Կոչականի ուսուցումը չորրորդ դասարանում

    Կոչականի ուսուցումը չորրորդ դասարանումՉորրորդ դասարանում լեզվական նյութերի շարքում տեղ է զբաղեցրել նաև կոչականի ուսուցումը, ինչը կարելի է շատ հետաքրքիր և արդյունավետ կազմակերպել:Պինգվին ՎինըԴիտել մուլտֆիլմը և որոշել, թե ում է դիմում խոսքը մեր պինգվինը:

  • ԽՆԱՅԵԼ, ԹԵ՞ ԾԱԽՍԵԼ

    Շատ հաճախ, տարբեր հանգամանքներով պայմանավորված անհրաժեշտ է լինում կատարել ճնախատեսված ծախսեր, ինչից հետո մարդը հայտնվում է անհարմար վիճակում: Կամ ընտանիքի առօրյա կարիքները չեն բավարարվում, կամ ստիպված դիմում է բանկ՝ վարկ վերցնելու: Նման իրավիճակից հնարավոր է խուսափել խնայողության միջոցով: Խնայել կարելի է՝ տնտեսելով եկամուտից կամ կրճատելով ծախսերը:Կարևոր է ոչ միայն խնայել, այլ նաև իմանալ ինչու խնայել և  ինչպես, որտեղ պահել խնայողությունը:

  • Վանի թագավորության հիմնադրումը,թագավորության հզորացումը,Հռոմից ավելի հին մայրաքաղաքը,թագավորության անկումը

  • Ավստրալիա մայրցամաքի հայտնգործման պատմությունը, աշխարհագրական դիրքը, ափագիծը, ռելիեֆը, օգտակար հանածոները, կլիման, ներքին ջրերը, բնական զոնաները: Կներկայացնեմ նաև իր զբաղեցրած տարածքով աշխարհի վեցերորդ երկիրը համարվող Ավստրալական Միությունը:

    Դասընթացն ընդգրկում  է Ավստրալիա  մայրցամաքի հայտնգործման պատմությունը, աշխարհագրական  դիրքը,  ափագիծը, ռելիեֆը, օգտակար  հանածոները, կլիման,  ներքին ջրերը, բնական  զոնաները: Կներկայացնեմ նաև իր զբաղեցրած տարածքով  աշխարհի վեցերորդ երկիրը համարվող Ավստրալական Միությունը:

  • ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԱՂԳԱԳՐԱԿԱՆ ՊԱՐ: ՏԱՐԱԶ:

  • ՏԻԳՐԱՆ ՄԵԾ

  • Բառագիտություն

    Կուսումնասիրենք բառագիտություն բաժինը, որովհետև այն նպաստում է բառապաշարի հարստացմանը, խոսքի պատկերավորությանը, ինչպես նաև գրագետ և հայեցի խոսք կազմելու կարողությանը։  

  • Ձեռնարկատիրական կրթության ինտեգրումը հանրակրթական դպրոցում

    «Ձեռնարկատիրական կրթության ինտեգրումը հանրակրթական դպրոցում» թեմայով դասընթացում կարող եք ծանոթանալ Ձեռնարկատիրական կրթության նպատակներին,ինտեգրման սկզբունքներին և դասը հետաքրքիր անցկացնելուն:Դասընթացը տևելու է 4 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: 

  • Էլեկտրական հոսանքը տարբեր միջավայրերում

    Դասընթացը ներառում է մետաղներում, էլեկտրոլիտներում, կիսահաղորդիչներում, գազերում և վակուումում էլեկտրական հոսանքի առանձնահատկությունները:

  • Ճանապարհային երթևեկության կանոններ

    Ամեն տարի մեր հանրապետությունում ավելանում է տրանսպորտային միջոցների քանակը: Ավտոմեքենաների քանակի ավելացմանը և ճանապարհների երթևեկության լարվածության բարձրացմանը զուգահեռ բարձրանում է նաև ճանապարհային երթևեկության մասնակիցների (վարորդներ, հետիոտներ, ուղևորներ և այլն) կողմից ճանապարհային երթևեկության կանոններին խստագույնս հետևելու պահանջը:Միաժամանակ, մեծացել է փողոցներում և ճանապարհներին երեխաների, մասնավորապես`դպրոցահասակ երեխաների մասնակցությամբ տեղի ունեցող ճանապարհատրանսպորտային պատահարների թիվը, ինչը ճանապարհային երթևեկության կանոնների չիմացության կամ դրանց կարևորությունը չգիտակցելու հետևանք է:Շատ կարևոր է երեխաների մեջ դաստիարակել կարգապահություն` փողոցներում և ճանապարհներին երթևեկության կանոնների պահպանումը նրանց համար դարձնելովսովորություն,որի առումովմեծ նշանակություն ունի դպրոցներում և արտադպրոցական հաստատություններում աշակերտներին անվտանգ երթևեկության կանոնների ուսուցումը:I-IV դասարաններում ճանապարհներին և փողոցներում աշակերտների վարքի ուսուցմանը հատկացվում է յուրաքանչյուր ուսումնական տարում 10-ական ժամ: Ուսուցիչը (դասղեկը), արտադպրոցական հաստատության մանկավարժը պարապմունքներին, առանձին զրույցներին, էքսկուրսիաներին կարող են մասնակից դարձնել Ճանապարհային ոստիկանության աշխատակիցներին, ավտոդպրոցների հրահանգիչներին: Այն միջնակարգ դպրոցներում, որոնցում ավագ դասարաններում ուսուցանվում է ավտոգործը` աշակերտների միջավայրում անվտանգ երթևեկության արտադասարանական աշխատանքի կազմակերպման համար նպատակահարմար է օգտվել ուսուցիչների և ավտոգործի ուսուցիչների խորհուրդներից:I-IV դասարաններում աշակերտների հետ տարվող պարապմունքները նպատակահարմար է անցկացնել դասասենյակներում կամ հատուկ հրապարակում (դպրոցի բակում, ֆիզկուլտուրայի դահլիճում)` օգտագործելով ուսումնազննական պարագաներ, սարքավորումներ և մանկական տրանսպորտային միջոցներ:Հրապարակը պետք է կահավորել խաչմերուկների, հետիոտնային անցումների գծանշումներով, ժամանակավոր կամ հիմնական լուսացույցներով, ճանապարհային նշաններով և այլ սարքավորումներով: Խորհուրդ է տրվում գործնական պարապմունքներ անցկացնել փողոցում, խաչմերուկում, հրապարակում, ցույց տալ հետիոտների և տրանսպորտային միջոցների երթևեկությունը, երթևեկության կարգավորման տեխնիկական միջոցները:Հատուկ դասասենյակի և հրապարակի սարքավորման գործում անհրաժեշտ օգնություն կարող են ցույց տալ ավտոտրանսպորտային ձեռնարկությունները, ճանապարհային ոստիկանությունը, հայ ավտոմոտոսիրողների և այլ հասարակական կազմակերպություններ:Ուսուցման և արտադասարանական աշխատանքի ընթացքում նպատակահարմար է ցուցադրել կարճամետրաժ կինոֆիլմեր, էլեկտրոնային տեսանյութեր, կազմակերպել էքսկուրսիաներ, ցերեկույթներ, վիկտորինաներ, հեծանվորդների անվտանգ երթևեկության մրցումներ և այլն:Պարապմունքները կարելի է անցկացնել նաև ավտոպարկերում և անհրաժեշտ նյութատեխնիկական բազա ունեցող տնտեսություններում:Յուրաքանչյուր պարապմունքից հետո ստուգիչ հարցերի (թեստերի), առաջադրանքների միջոցով անհրաժեշտ է ստուգել, թե սովորողներն ինչպես են յուրացրել ճանապարհային երթևեկության անվտանգության կանոնները փողոցներում ու ճանապարհներին: Պարապմունքները պետք է գրանցվեն համապատասխան դասամատյանում, որտեղ նշվում է հաճախելիությունը, ուսումնասիրած նյութը: