ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դասագրքերի և տեղեկատվական հաղորդակցման տեխնոլոգիաների շրջանառու հիմնադրամը հայտարարում է

Նոյեմբերի 16, 2016

Դասագրքերի և տեղեկատվական հաղորդակցման տեխնոլոգիաների շրջանառու հիմնադրամը սկսում է 2016-2017 ուսումնական տարում նախատեսված վերապատրաստումների շարքը:

2016 թվականի նոյեմբերի 24-25-ին «Դասագրքերի և տեղեկատվական հաղորդակցման տեխնոլոգիաների շրջանառու հիմնադրամը» հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների դասղեկների համար իրականացնում է երկօրյա վերապատրաստման դասընթաց` «Դասվարների և դասղեկների վերապատրաստում» թեմայով:

Վերապատրաստման ծրագիրն ընդգրկում է հետևյալ թեմաները.

  • դասղեկին  անհրաժեշտ  հիմնական  օրենսդրական, նորմատիվ իրավական  փաստաթղթերը,
  • դասղեկի խնդիրները և աշխատանքի հիմնական բովանդակությունը, դասղեկի աշխատանքի  պլանավորումը,
  • դասղեկը՝ որպես կազմակերպիչ,
  • դասղեկը՝ որպես հոգեբան,
  • դասարանը՝ որպես դաստիարակչական աշխատանքի  կարևորագույն միջավայր, դասարանում առողջ բարոյահոգեբանական մթնոլորտի ձևավորումը և պահպանումը, համագործակցություն ծնողների հետ, ծնողական ժողովների հրավիրումը,
  • աջակցություն աշակերտական ինքնակառավարմանը, սովորողների հաճախումների վերահսկողությունը,  օժանդակություն ուսման մեջ ետ մնացողներին, համագործակցություն դասարանում դասավանդող մյուս ուսուցիչների և ղեկավարության հետ, փաստաթղթավարություն և այլն:

Վերապատրաստումները օգտակար կլինեն ոչ միայն դասղեկների այլև ուսումնական հաստատությունների փոխտնօրենների, ուսուցիչների և ոլորտի այլ մասնագետների համար, ովքեր հետաքրքրված են ուսումնական գործընթացի արդյունավետ կազմակերպման հիմնախնդիրներով: Վերապատրաստումները կնպաստեն մասնակիցների շարունակական մասնագիտական զարգացմանը, ինչպես նաև կբարձրացնեն դպրոցներում աշխատակազմի կարողությունների որակն ու տեղեկացվածությունը: Դասընթացները կվարեն հանրակրթության ոլորտում ճանաչված և խորհրդատվական աշխատանքների մեծ փորձ ունեցող մասնագետներ:

Վերապատրաստման դասընթացի արժեքը մեկ մասնակցի համար կազմում է 10000 դրամ: Վերապատրաստումներին մասնակցելու համար անհրաժեշտ է դիմել Դասագրքերի և տեղեկատվական հաղորդակցման տեխնոլոգիաների շրջանառու հիմնադրամի համապատասխան մասնագետին, գրանցվել՝ ներկայացնելով կազմակերպության ռեկվիզիտները (կազմակերպության լրիվ անվանումը, ՀՎՀՀ, հասցեն, բանկային տվյալները (բանկի անվանում և հաշվեհամար), տնօրենի անունը, ազգանունը, ֆիզիկական անձի դեպքում՝ անձնագրային տվյալները)  և ծանոթանալ ժամանակացույցին:

Վճարումը կարող է կատարվել կամ կազմակերպության, կամ անհատի կողմից: Վճարումը կատարվում է փոխանցման կարգով՝ «Էյչ-Էս-Բի-Սի Բանկ Հայաստան» ՓԲԸ-ի 217001106004001 հաշվեհամարին՝ նշելով նպատակը (վերապատրաստում) և վերապատրաստվողի անուն ազգանունը, մինչ վերապատրաստման մեկնարկելը:  Դասընթացները սկսում են ժամը 13:00-ին:

Հասցեն՝ ք. Երևան, Ռոստոմի  29/164  (Նար-Դոս փողոցի հարևանությամբ):

Լրացուցիչ տեղեկությունների համար կարող եք զանգահարել 57-56-44, 093520305 (բջջ.) հեռախոսահամարներով կամ գրել textrevfund@gmail.com էլեկտրոնային հասցեով, ամեն աշխատանքային օր` ժամը 10:00-ից մինչև 17:00-ը:  

Դասագրքերի և տեղեկատվական հաղորդակցման տեխնոլոգիաների շրջանառու հիմնադրամ

 

  • Ժամանակակից մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

    Դասընթացում կներկայացնեմ իմ անցկացրած մի քանի դասեր, որոնք պլանավորել եմ ժամանակակից մեթոդներով: Դասընթացը կտևի 5 շաբաթ:

  • Գումարում և հանում գործողությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Հարգելի  մասնակիցներ  այս  դասընթացում  կծանոթանաք տարրական դասարաններում գումարում, հանում գործողությունների և դրանց հատկությունների ուսուցմանը ,  գումարման և հանման հատկությունների կիրառմանը բանավոր և գրավոր հաշվումները ռացիոնալ ձևով կատարելիս:Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար՝  Մանե  Յոլչյան:

  • Պյութագորասի թեորեմը

    Հարգելի մասնակիցներ,Ողջունում եմ Ձեզ և ցանկանում եմ տեղեկացնել, որ այս դասընթացում դուք կծանոթանաք Պյութագորասի թեորեմայի ապացուցման տարբեր մոտեցումներին:Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար՝  Վալյա Կոլոլյան:

  • 1

    ՀԵՏԱՔՐՔՐԱՇԱՐԺ ԵՎ ՏՐԱՄԱԲԱՆԱԿԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՒՄԸ ՈՐՊԵՍ ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐՒ ՃԱՆԱՉՈՂԱԿԱՆ ԵՎ  ՈՐՈՆՈՂԱԿԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ  ՄԻՋՈՑ

  • Հայկական հարցը Բեռլինի վեհաժողովից մինչև Լոզանի վեհաժողով

    Հայկական հարցը Բեռլինի վեհաժողովից մինչև Լոզանի վեհաժողով դասընթացը նպատակ ունի ներկայացնել հայկական հարցի բովանդակությունը, միջազգայնացումը, հայկական հարցի լուծման ուղղված քայլերը, դրա ձախողման պատճառները, վեր հանել մեծ տերությունների վերաբերմունքը հայկական հարցի նկատմամբ: Դասընթացը նպատակ ունի վերլուծելու միջազգային հարաբերությունները, որոնք առկա էին Սան Ստեֆանոյի, Բեռլինի, Փարիզի, Լոնդոնի և Լոզանի վեհաժողովներում, բացահայտել պատճառահետևանքային կապերը:

  • ՐաֆֆուՙՙՍամվել՚՚ վեպի կերպարները

    Րաֆֆու ՙՙՍամվել՚՚ վեպի կերպարները վերլուծում ենք մի քանի տեսանկյունից.առանձնացնում ենք հայրենասեր և դավաճան,արյունակից և ոչ արյունակից, գաղափարը իրենց մեջ կրող և դրա իրականացմանը նպաստող հերոսներ:Մեր առջև դրված նպատակին հասնելու համար օգտագործում ենք դերային խաղ, Վենի դիագրամ, ձնագնդի, հարցաշար և այլ մեթոդներ ու հնարներ:Օգտագործելու ենք  սահիկաշար, տարբեր նկարներ ու նյութեր համացանցից:Ներկայացնելու ենք բեմադրություն .Սամվելի և հոր կռիվն ու հոր սպանությունը,որը կմեկնաբանի հեղինակը:

  • Նապոլենյան դարաշրջան

    Դասընթացը ներկյացվում է պատմության մեջ կարևորագույն մի դարաշրջան, որը նվիրված է Նապոլեոնյան դարաշրջանին:Ներկայացվելու  Նապոլեոն Բոնապարտի կյանքը, ծագումը, կատարած հետաքրքիր քայլերը

  • Типология и структура уроков

    Курс предусматривает рассмотрение вопросов, освещающих требования к современному уроку .Также изучается порядок создания технологической карты урока как инструмента методического обеспечения  и критерии эффективности современного урока. Вопрос имеет немаловажное значение не только в теоретическом, но и в практическом плане. Нельзя четко организовать учебный процесс, не выделив типы уроков по тому или иному признаку, не выделив, какой из них наиболее подходит для решения поставленных педагогических задач.Побудить интерес к предмету - одна из важных задач каждого учителя. Экспериментально доказано, что применение разнообразных форм работы поддерживает активность внимания и снижает утомляемость. Различные формы обучения при изложении нового материала и обобщении знаний учащихся на любой ступени обучения приобретают все большее значение. Так при обобщении знаний учащихся, активизируются, формируются умения применять знания, самостоятельно мыслить. Проведение различных форм на уроках повышает интерес учащихся к предмету, помогает ученикам обобщить и закрепить знания по темам, способствует формированию умений, работать коллективно и повышает ответственность за качество учебы.Всякий урок имеет своеобразие, отличается от другого по своим целям, содержанию, методам, структуре, поведению учителя и учащихся и по многим другим параметрам. Уже давно в педагогике появилась потребность выделить среди методически разнообразных уроков уроки, характеризующиеся определенными общими признаками. Этот вопрос имеет немаловажное значение не только в теоретическом, но и в практическом плане. Нельзя четко организовать учебный процесс, не выделив типы уроков по тому или иному признаку, не выделив, какой из них наиболее подходит для решения поставленных педагогических задач.Урок издавна был объектом классификации, но, к сожалению, до сих пор эта достаточно сложная проблема не разрешена, и в педагогике единая типология уроков отсутствует. До сих пор наблюдаются различные подходы к классификации уроков.

  • Մարդու հենաշարժիչ համակարգը (դասավանդման մեթոդիկա)

    Դասընթացում ներկայացված է հանրակրթական դպրոցի 8-րդ դասարանի կենսաբանության դասընթացից  <<Մարդու հենաշարժիչ համակարգը>> թեմայի դասավանդման մեթոդիկա։ Ներկայացված են դասապլանների օրինակներ,  հայտորոշիչ թեսթեր և այլ առաջադրանքներ, մեթոդական այլ նյութեր, որոնք կօգնեն առավել արդյունավետ կազմակերպել դասընթացը։ Հնարավորություն է տրվում կազմակերպել մեթոդական քննարկումներ յուրաքանչյուր ենթաբաժնում տեղադրված ֆորումում։

  • Նախակորիզավորների վերնաթագավորություն