Պարադիգմա կրթական հիմնադրամի կողմից կազմակերպվող ամենամյա Էդքեմփի շրջանակներում, «Ներառող կրթություն» ազգային ասոցիացիայի նախաձեռնությամբ տեղի կունենա «Ներառող կրթությունը գործնականում» խորագրով Համայնքային գիտաժողով (Էդքեմփ) 2021թ.:
Գիտաժողովի նպատակն է.
Գիտաժողովին կարելի է մասնակցել որպես խոսնակ և որպես մասնակից։
ՈՐՊԵՍ ԽՈՍՆԱԿ գրանցվելու դեպքում հայտատուն պետք է նկատի ունենա, որ գիտաժողովի` իր սեկցիան ընտրած մասնակիցների (այլ մասնագետների, մանկավարժների) հետ պետք է անցկացնի իր առարկայի որևէ թեմայով դաս` ցուցադրելով ինտերակտիվ ու ներառող դասավանդում։ Եթե խոսնակը աջակցող թիմի ներկայացուցիչ է (լոգոպեդ, հոգեբան, հատուկ մանկավարժ կամ այլ նեղ մասնագետ), ապա մասնակիցների (կամ նրանցից մեկի/մի քանիսի) հետ պետք է անցկացնի մասնագիտական միջամտության մեկ պարապմունք` կիրառելով նոր, արդյունավետ մոտեցում/տեխնիկա։
Բոլոր հայտատուները կհրավիրվեն հարցազրույցի, որի ընթացքում կազմկոմիտեին կներկայացնեն ցուցադրվելիք տեխնիկան։
Ցուցադրվող ցանկացած մոտեցում պետք է լինի գիտափորձով արդյունավետությունը ապացուցած, փաստահենք։ Հեղինակային իրավունքի հետ առնչվող խնդիրներից խուսափելու համար չափազանց կարևորվում են հեղինակներին արվող հղումները։
Խոսնակների գրանցման հայտը ստորև՝
https://docs.google.com/.../1cR6q6241umNAx3LkyqA.../edit...
Գրանցման վերջնաժամկետը` 15.08.21թ.
ՈՐՊԵՍ ՄԱՍՆԱԿԻՑ գրանցվել կարող են մանկավարժներն ու աջակցող թիմերի ներկայացուցիչները։
Մասնակիցների գրանցման հայտը ստորև՝
Գրանցման վերջնաժամկետը` 15.09.21թ.
Լրացուցիչ տեղեկատվության, մասնակիցների հայտին հետևելու և գրանցվելու համար պետք է հետևել` «Ներառող կրթություն» ազգային ասոցիացիայի և Պարադիգմա կրթական հիմնադրամի ֆեյսբուքյան էջերին։
Էջերի հղումները` ստորև։
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ