Ծրագրի շրջանակում հիմնադրամն ուսուցիչներին կնվիրի իր կողմից և «Գալուստ Կիւլպէնկեան» Հիմնարկության աջակցությամբ մշակած «Գիրք պատմության ուսուցման. ինչո՞ւ, ինչպե՞ս» գիրքը։ Գիրքը ներկայացնում է «պատմական ակտիվ մտածողության» տեսությունը, դրանից բխող մի քանի տասնյակ ուսումնական ռազմավարություններ։ Բոլոր ռազմավարությունները մասնավորեցված են դպրոցական ծրագրում ներառված հայոց պատմության համատեքստին և դասակարգված են ըստ պատմական ակտիվ մտածողության հմտությունների։
Ռազմավարությունների կիրառումը դասարանում կօգնի սովորողին սեփական փորձով հասկանալ, թե ինչպես է ստեղծվում պատմական գիտելիքը, ինչ է պատճառն ու հետևանքը, փոփոխությունն ու շարունակականությունը, հասկանալ, թե ինչպես է որոշվում իրադարձության կամ դերակատարի կարևորությունը, ինչ է պատմական հեռանկարը, էթիկական ինչպիսի հարցեր են առաջանում պատմություն ուսումնասիրելիս։ Գիրքը կօգնի անցյալի դիտարկումը վերածել ոգևորիչ և ակտիվ մտածողական գործընթացի, իսկ վերջնարդյունքում հասնել ավելի խոր ճանաչման։ Սովորողերը կկարողանան
Ի հավելումն գրքի նվիրաբերման, ծրագրում ընդգրկված ուսուցիչներին կտրվի հնարավորություն՝
· Մասնակցել սովորողների ակտիվ մտածողության հմտությունների զարգացման ներկայացում-աշխատարանի
· Ստանալ գրքում ներկայացված ռազմավարությունների փորձարկման համատեղ պլանավորման խորհրդատվություն
· Մասնակցել պատմության ուսուցման վերաբերյալ հետազոտության
· Տարածել իրենց փորձառությունն այլ ուսուցիչների հետ և դառնալ պատմական ակտիվ մտածողության ուսուցիչ-առաջնորդ։
Ծրագրին մասնակցելու համար պատմության և հասարակագիտության ուսուցիչները պետք է անցնեն ընտրության փուլ՝ լրացնելով սույն հղումով https://forms.gle/jinyDA5YqpH7cB7T8 հայտադիմումը մինչև ս.թ. մարտի 31-ը, 24:00։
Հարցերի համար գրել՝ info@paradigma.foundation հասցեին։