ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

#ԴԻՄԱԿայումենք. մրցույթ պատանիների համար

Նոյեմբերի 06, 2020

Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնը, Մեդիագրագիտության շաբաթվա միջոցառումների շրջանակում, պատանիների համար հայտարարում է տեսանյութերի մրցույթ «ԴԻՄԱԿայում ենք լրավարակին» խորագրով։   

Սոցիալական մեդիայում կարճ տեսանյութերը շատ ազդեցիկ են․ դրանք ոչ միայն ժամանցի ու զվարճանքի համար են, այլ նաև կարևոր ուղերձներ տարածելու, խնդիրներ բարձրաձայնելու, լսելի դառնալու ու օգտակար լինելու գործիք են։ 

Եթե դու 13-18 տարեկան ես, օգտվում ես Տիկտոկից, Ինստագրամից, Ֆեյսբուքից, Յություբից և մյուս առցանց հարթակներից, սիրում ես տեսանյութեր նկարել, հետևում ես մեդիագրագիտության կանոններին և ուզում ես դրանք տարածել ընկերներիդ շրջանում, մասնակցի՛ր այս մրցույթին և հաղթելու դեպքում ստացի՛ր նվերներ։ 

Մրցույթին մասնակցելու համար պետք է՝

  • նկարել տեսանյութ՝ ստորև ներկայացված թեմայով, 
  • տարածել սոցցանցերում  #ԴԻՄԱԿայումենք հեշթեգով նոյեմբերի 9-13 մեդիագրագիտության շաբաթվա ընթացքում,
  • լրացնել հայտը՝ կցելով տեսանյութի հղումը։ 

«ԴԻՄԱԿայում ենք լրավարակին» թեմայով տեսանյութը պետք է լինի առավելագույնը մինչև 3 րոպե տևողությամբ,  հետաքրքիր ու ստեղծագործական մոտեցումներով, ոճի ու ձևաչափի սահմանափակում չկա։ Տեսանյութը պետք է ներկայացնի ապատեղեկատվությունից խուսափելու և տեղեկությունները ստուգելու պարզ կանոններ, ինչպես օրինակ

  • Ստուգի՛ր տեղեկության աղբյուրը
  • Վստահի՛ր պրոֆեսիոնալ լրատվամիջոցներին և լրագրողներին
  • Ստուգի՛ր նյութի տարածման ամսաթիվը
  • Մի վստահի՛ր անանուն կամ անհայտ աղբյուրներին
  • Եթե վերնագիրը սենսացիոն է, կասկածի՛ր
  • Համեմատի՛ր և ստուգի՛ր տեղեկությունը մի քանի աղբյուրից
  • Տարբերի՛ր փաստն ու կարծիքը
  • Մի՛ տարածիր կասկածելի նյութեր
  • Դու այն ես, ինչ տարածում ես

Մեդիագրագիտության և տեղեկությունների ստուգման սկզբունքներն ու կանոնները սովորելու hամար օգտվe՛ք Media.am կայքի նյութերից՝ 

Գրագետ մեդիա սպառողին ուղղված 10 հուշում

Արագ տարածվող կեղծ լուրերը` սոցիալական մեդիայում

«Լիտերատուսի արկածները» համակարգչային խաղից։

Մասնագիտական ժյուրին կգնահատի դրանք և կընտրի 3 հաղթողների։ Հայտերի ընդունման վերջնաժամկետը նոյեմբերի 15-ն է։ 

Նյութի աղբյուրը. media.am

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: