ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Երիտասարդների առցանց հանդիպում` նվիրված ՄԱԿ-ի 75-րդ հոբելյանին

Օգոստոսի 28, 2020

2020 թ. սեպտեմբերի 9-ին տեղի է ունենալու ՄԱԿ-ի 75-րդ հոբելյանին նվիրված երիտասարդների առցանց լիագումար հանդիպում (UN75 Youth Plenary), որի ընթացքում մասնակիցներից ընտրվելու են երիտասարդներ, որոնք ելույթ կունենան սեպտեմբերի 21-ին կայանալիք ՄԱԿ-ի 75-րդ հոբելյանին նվիրված «Ապագան, որը մենք ուզում ենք, ՄԱԿ-ը, որը մեզ անհրաժեշտ է. վերահաստա­տելով մեր համատեղ հանձնառությունը մուլտիլատերալիզմին» (“The Future We Want, the UN We Need: Reaffirming our Collective Commitment to Multilateralism”) խորագրով բարձր մակարդակի միջոցառմանը և կներկայացնեն նիստի արդյունքները։

Միջոցառման նպատակներն են.

  • քննարկել բազմակողմանի համակարգի առաջացող ռիսկերը, միտումները և հնարավորությունները ՝ շարունակական COVID-19 համավարակի և դրա սոցիալ-տնտեսական ազդեցությունների համատեքստում,
  • երիտասարդներին տրամադրել հարթակ՝ մասնակցելու ՄԱԿ-ի 75 քննարկումներին` գլոբալ քաղաքացիության և միջազգային համագործակցության ներկայի, բազմակողմանիության ապագայի և այդ ապագայի ձևավորման գործում երիտասարդների դերի մասին,
  • ուժեղացնել քննարկումները երիտասարդների շրջանում այն ​​մասին, թե ինչ է անհրաժեշտ ավելի պատասխանատու ՄԱԿ ձևավորելու համար, որն ապագայում լավագույնս կաջակցի մարդկանց, մոլորակին, բարգավաճմանը, խաղաղությանը և գործընկերությանը,
  • ապահովել քննարկումներ, որոնք կնպաստեն քաղաքականություն մշակողների (նախարարների, կառավարության ներկայացուցիչների, ՄԱԿ-ի ղեկավարների) հետ քննարկումներին 2020 թվականի սեպտեմբերի 21-ին ՄԱԿ-ի ԳԼԱ-ում 75-րդ մակարդակի բարձր մակարդակի միջոցառմանը:

Հանդիպմաև և թեկնածությունների առաջադրման վերաբերյալ լրացուցիչ տեղեկատվություն կարելի է ստանալ https://www.un.org/pga/74/un75-virtual-youth-plenary/ կայքից:

Հանդիպմանը մասնակցելու թեկնածություն առաջադրելու համար պետք է մինչև ս․թ օգոստոսի 31-ը` ժ. 09:00-ը, ՀՀ ԿԳՄՍՆ՝ երիտասարդական քաղաքականության վարչություն՝ youth@escs.am Էլհասցով ներկայացնել հայտ՝ կազմված ինքնակենսագրությունից և մոտիվացիոն նամակից:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…