Վաղ մանկության զարգացման (ՎՄԶ) Կովիդ – 19-ին արձագանքման ծրագիր
Նախադպրոցական հաստատություններում աղետների դիմակայունության բարձրացում և արտակարգ իրավիճակներում խնամքի ծառայութան մոդելի ներդրում
Ծրագրի փորձագետ
Նպատակ. աջակցել ՀՀ-ում «Նախադպրոցական հաստատություններում (ՆԴՀ) աղետների դիմակայունության բարձրացում և արտակարգ իրավիճակներում խնամքի ծառայութան մոդելի ներդրում» ծրագրի իրագործմանը:
Ծրագրի մասին համառոտ ակնարկ. Համաշխարհային բանկն աջակցում է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությանը «Նախադպրոցական հաստատություններում (ՆԴՀ) աղետների դիմակայունության բարձրացում և արտակարգ իրավիճակներում խնամքի ծառայութան մոդելի ներդրում» ծրագրի իրականացման գործում: Նոր կորոնավիրուսի տարածմամբ պայմանավորված իրավիճակը նոր խնդիրներ առաջադրեց նաև նախադպրոցական կրթության մասով։ Մասնավորապես, ի հայտ եկավ ճգնաժամային իրավիճակում նախադպրոցական ծառայությունների հնարավորության ապահովման հարցը՝ թե իբրև աշխատակիցների՝ այս ուղղությամբ կարողությունների զարգացման խնդիր, թե նաև իբրև նոր կորոնավիրուսի դեմ պայքարի առաջնագծում գտնվող աշխատակիցների երեխաների համար երեխաների խնամքի ապահովման խնդիր։
Առաջադրանքներ և գործունեության շրջանակը. Ծրագրով նախատեսվում է իրականացնել հետևյալ գործողությունները.
1.Կարիքների գնահատում: Գնահատումը կանդրադառնա
Նշված գործողությունների նպատակն է բարելավել կրթության պատրաստվածության, արձագանքման և վերականգնման որակը, ընդլայնել ապահով և պատշաճ կրթություն ստանալու հնարավորությունները և ապահովել ՆԴՀ հաճախող երեխաների և աշխատողների ֆիզիկական և հոգեկան առողջությունն ու անվտանգությունը:
Գործունեության արդյունքները.
Առաջադրանքի ավարտին խոհրդատուն կներկայացնի կատարված աշխատանքները:
Համաշխարհային բանկը կներգրավի անհատ խորհրդատուի, ով, համագործակցելով ԿԳՄՍ նախարարության և ՀԲ հետ, կիրականացնի նշված գործողությունները:
Առաջադրանքի տևողությունը.
Առաջադրանքի տևողությունը չորս շաբաթ է (2020 թ. օգոստոս ամիսը):
Խորհրդատուի որակավորման նվազագույն պահանջները.
Ընտրության կարգը.
Ընտրության կարգը կլինի՝ ՀԲ Խորհրդատուների ուղեցույցի 5-րդ հոդվածի «Անհատ խորհրդատուի ընտրության» կարգի համաձայն:
Ընտրության կարգը.
Անհրաժեշտ է msahakyan@worldbank.org էլեկտրոնային հասցեին մինչև սույն թվականի հուլիսի 21-ը ուղարկել դիմումի հայտը, որը կներառի հետևյալ բաղադրիչները. (i) Առաջադրանքի կատարման մոտեցման և մեթոդաբանության նկարագրություն (առավելագույնը 40 միավոր) (Կոնկրետ մեթոդները և գործողությունները; Միջոցառումները;Աշխատանքային ծրագիր); (ii) Աշխատանքային գրաֆիկ (առավելագույնը 30 միավոր) (Հանձնման ենթակա արդյունքների պատրաստման համար պահանջվող ընդհանուր ժամանակը; Հանձնման ենթակա արդյունքների պատրաստման համար անհրաժեշտ գործողություններին հատկացվող ժամանակը (համապատասխան օրերի քանակ); Կոնկրետ արդյունքի/հաշվետվության նկարագիրը) և (iii) Խորհրդատուի որակավորումները և նախկին փորձը (առավելագույնը 30 միավոր):
Թեկնածուները ըստ անհրաժեշտության կարող են հրավիրվել հարցազրույցի։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: