ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ՅՈՒՆԻՍԵՖ Հայաստանը փնտրում է փորձագետի, ով կաջակցի կլիմայի փոփոխությանը վերաբերող կրթական նյութերի մշակմանը և դրանց ընդգրկմանը Հանրակրթության պետական չափորոշչում

Հունիսի 28, 2020

ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի հայաստանյան գրասենյակը փնտրում է փորձագետի, որը կմշակի և կաջակցի կլիմայի փոփոխության ադապտացման, մեղմացման և աղետների ռիսկի նվազեցմանն առնչվող կրթական չափորոշիչների և ուսումնառության նյութերի ներառմանը և ընդունմանը Հանրակրթության պետական չափորոշչում և պետական առարկայական չափորոշիչներում, որոնք պետք է լինեն ներառական, ինտերակտիվ, նորարարական,  գենդերային  տեսանկյունից զգայուն և տարիքին համապատասխան՝ տարբեր մակարդակներում (դպրոց, համայնք, ազգային)  և  21-րդ դարի հմտություններին համահունչ։

Դիմումների վերջնաժամկետն է 2020թ․ հուլիսի 6-ը։

Դիմումի փաթեթը ներառում է ՝

  • Մոտիվացիոն նամակ,
  • Ինքնակենսագրություն,
  • Հայեցակարգ, որը պետք է նկարագրի կլիմայի փոփոխության և աղետների ռիսկի նվազեցման տեսլականն ու մոտեցումները,
  • Ֆինանսական առաջարկ, որը պետք է ներառի ծառայության ամբողջ արժեքը ՀՀ դրամով՝ ներառելով առանձին տողով փորձագետի վճարն ու տվյալ ծառայության մատուցման համար անրաժեշտ փոխադրման ծախսերը։

Բոլոր շահագրգիռ դիմորդները պետք է դիմումները  ներկայացնեն  առցանց եղանակով՝ օգտագործելով ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի էլեկտրոնային դիմումների հարթակը՝ հետևելով հետևյալ առցանց հղումին․ 

https://www.unicef.org/armenia/պատմություններ/փնտրում-ենք-փորձագետի։

Խնդրում ենք հաշվի առնել, որ ոչ լիարժեք դիմումները չեն ընդունվի։

  • Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն

    Թեմայի հեղինակ՝ Shushanik Dallaqyan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…

  • Նախագծային աշխատանքներում խնդրադրման և դրա ձևակերպման ռազմավարության կարևորությունը

    Թեմայի հեղինակ՝ Lilit Ghazaryan

    Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…

  • իմ ընտանիքի պատմությունը

    Թեմայի հեղինակ՝ Կարինե Ալեքսանյան

    Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…

  • 21-ՐԴ ԴԱՐԻ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

    Թեմայի հեղինակ՝ Արամյան Աննա

    Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…

  • Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ

    Թեմայի հեղինակ՝ Մայա Վարդանյան

    Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…