ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Անվճար կրթության և ուսման վարձի արտոնությունները Եվրասիա միջազգային համալսարանում

Մայիսի 22, 2020

Գնահատելով ստեղծված իրավիճակը և որոշ սոցիալական խմբերի համար բարձրագույն կրթություն ստանալու սահմանափակ հնարավորությունները՝ Եվրասիա միջազգային համալսարանը վերանայել է 2020-2021 թթ. տրամադրվող ֆինանսական աջակցության ծրագրերը: Ըստ նոր կարգի, միասնական քննության արդյունքների հիման վրա հետևյալ խմբերը համալսարանում կսովորեն անվճար և կրթաթոշակով, անվճար կամ մասնակի փոխհատուցմամբ.

1.անվճար և ամսական 5000 դրամ կրթաթոշակով` 18-20 միավոր ունեցող դիմորդները,
2.անվճար՝ 16-17 միավոր ունեցող դիմորդները,
3.50% զեղչ` 13-15 միավոր ունեցող դիմորդները:

Մեկ միասնական քննությունից դրական միավորի դեպքում.
• անվճար՝ երկկողմանի ծնողազուրկ դիմորդները,
• անվճար՝ հաշմանդամություն ունեցող դիմորդները՝ դրական միավորի դեպքում (հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար բուհում առկա պայմանների, ենթակառուցվածքների, ռեսուրսների մասին տե´ս համալսարանի պաշտոնական կայքում՝ https://eiu.am/paymanner/),
• անվճար` վերջին 2 տարում բանակից զորացրված դիմորդները,
• անվճար` սահմանամերձ բնակավայրերից դիմորդները,
• 50% զեղչ` միակողմանի ծնողազուրկ դիմորդները,
• 50% զեղչ` հեռավոր ( 120 կմ և ավելի) բնակավայրերից դիմորդները:

Բոլոր արտոնությունները գործում են առաջին ուսումնական տարվա համար և պահպանվում՝ ուսումնառության հետագա տարիների ընթացքում՝ ուսման բարձր առաջադիմություն ապահովելու դեպքում:

Նշենք, որ Եվրասիա միջազգային համալսարանի ուսանողական հյուրատունը (հանրակացարանը) նույնպես մարզերից ուսանողներին տրամադրվում է արտոնյալ պայմաննրով:

Համալսարանը, ՔՈՎԻԴ-19-ով պայմանավորված սահմանափակումների վերացման դեպքում սեպտեմբերին կվերսկսի լսարանային հանդիպումները՝ միևնույն ժամանակ պահպանելով հեռավար և առցանց կրթության ողջ գործիքակազմը: 2020-2021 թթ. ընթացքում համալսարանում ուսումնառությունը հիմնականում կիրականացվի հիբրիդ և խառը մեթոդներով (դեմ առ դեմ և առցանց կամ հեռավար), իսկ արտակարգ իրավիճակի պահպանման դեպքում՝ ուսումնառությունը կշարունակվի 100% առցանց, ինչպես վերջին ամիսներին:

☎ Ձեր հարցերի պատասխանները ստանալու համար կարող եք գրել մեզ հետևյալ էլեկտրոնային հասցեով՝ inf@eiu.am, կամ զանգահարել +374 10 29 90 77
Խորհրդատվության համար կարող եք գրանցվել հետևյալ հղումով՝ https://bit.ly/2VT37Oz
Առցանց դիմումները լրացվում են հետևյալ հղումով՝ https://bit.ly/3d1ZThm
Առավել մանրամասն տեղեկատվության համար կարող եք այցելել ԵՄՀ պաշտոնական կայքէջ www.eiu.am

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ժողովրդական խոսքի անմահ մշակը. քարտեզագրելով Հ. Թումանյանի ուղին

    Այս թեման, որն  նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: