Գնահատելով ստեղծված իրավիճակը և որոշ սոցիալական խմբերի համար բարձրագույն կրթություն ստանալու սահմանափակ հնարավորությունները՝ Եվրասիա միջազգային համալսարանը վերանայել է 2020-2021 թթ. տրամադրվող ֆինանսական աջակցության ծրագրերը: Ըստ նոր կարգի, միասնական քննության արդյունքների հիման վրա հետևյալ խմբերը համալսարանում կսովորեն անվճար և կրթաթոշակով, անվճար կամ մասնակի փոխհատուցմամբ.
1.անվճար և ամսական 5000 դրամ կրթաթոշակով` 18-20 միավոր ունեցող դիմորդները,
2.անվճար՝ 16-17 միավոր ունեցող դիմորդները,
3.50% զեղչ` 13-15 միավոր ունեցող դիմորդները:
Մեկ միասնական քննությունից դրական միավորի դեպքում.
• անվճար՝ երկկողմանի ծնողազուրկ դիմորդները,
• անվճար՝ հաշմանդամություն ունեցող դիմորդները՝ դրական միավորի դեպքում (հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար բուհում առկա պայմանների, ենթակառուցվածքների, ռեսուրսների մասին տե´ս համալսարանի պաշտոնական կայքում՝ https://eiu.am/paymanner/),
• անվճար` վերջին 2 տարում բանակից զորացրված դիմորդները,
• անվճար` սահմանամերձ բնակավայրերից դիմորդները,
• 50% զեղչ` միակողմանի ծնողազուրկ դիմորդները,
• 50% զեղչ` հեռավոր ( 120 կմ և ավելի) բնակավայրերից դիմորդները:
Բոլոր արտոնությունները գործում են առաջին ուսումնական տարվա համար և պահպանվում՝ ուսումնառության հետագա տարիների ընթացքում՝ ուսման բարձր առաջադիմություն ապահովելու դեպքում:
Նշենք, որ Եվրասիա միջազգային համալսարանի ուսանողական հյուրատունը (հանրակացարանը) նույնպես մարզերից ուսանողներին տրամադրվում է արտոնյալ պայմաննրով:
Համալսարանը, ՔՈՎԻԴ-19-ով պայմանավորված սահմանափակումների վերացման դեպքում սեպտեմբերին կվերսկսի լսարանային հանդիպումները՝ միևնույն ժամանակ պահպանելով հեռավար և առցանց կրթության ողջ գործիքակազմը: 2020-2021 թթ. ընթացքում համալսարանում ուսումնառությունը հիմնականում կիրականացվի հիբրիդ և խառը մեթոդներով (դեմ առ դեմ և առցանց կամ հեռավար), իսկ արտակարգ իրավիճակի պահպանման դեպքում՝ ուսումնառությունը կշարունակվի 100% առցանց, ինչպես վերջին ամիսներին:
☎ Ձեր հարցերի պատասխանները ստանալու համար կարող եք գրել մեզ հետևյալ էլեկտրոնային հասցեով՝ inf@eiu.am, կամ զանգահարել +374 10 29 90 77
Խորհրդատվության համար կարող եք գրանցվել հետևյալ հղումով՝ https://bit.ly/2VT37Oz
Առցանց դիմումները լրացվում են հետևյալ հղումով՝ https://bit.ly/3d1ZThm
Առավել մանրամասն տեղեկատվության համար կարող եք այցելել ԵՄՀ պաշտոնական կայքէջ www.eiu.am
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: