ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Թանգարանների միջազգային օրը Գրականության և արվեստի թանգարանում

Մայիսի 13, 2020

Գրականության և արվեստի թանգարանը այս տարի ևս միանալով մայիսի 18-ին նշվող «Թանգարանների միջազգային օրվա» ակցիային՝ առաջարկում է հետաքրքիր և ինտերակտիվ առցանց ծրագրեր՝«Թանգարանները հանուն հավասարության. բազմազանություն և ներառականություն» խորագրի ներքո:

11:00- ից Խաղ-մրցույթ՝ Մարկոս Գրիգորյանի գորգանկարների մոտիվներով

Մրցույթին մասնակցելու համար անհրաժեշտ է հավաքել գլուխկոտրուկները հնարավորինս արագ և կիսվել արդյունքներով մեկնաբանությունների հատվածում: Խաղ-գլուխկոտրուկները ամենարագ հավաքած մասնակիցը կստանա նորաոճ մետաքսե վզարկու՝ Մ. Գրիգորյանի գորգանկարների մոտիվներով:

12:00- ից «Ես՝ թանգարանում» լուսանկարների մրցույթ-ակցիա

Համոզված ենք, որ եղել եք Գրականության և արվեստի թանգարանում, լուսանկարվել եք ձեր սիրելի անկյունում կամ նկարել մեր հետաքրքիր ցուցանմուշներից մեկը: Առաջարկում ենք թերթել ձեր լուսանկարների ալբոմը, վերհիշել այդ գեղեցիկ պահերը, ընտրել ԳԱԹ-ում արված լուսանկար և տեղադրել «Ես՝ թանգարանում» լուսանկարների մրցույթ-ակցիայի հայտարարության մեկնաբանություների հատվածում: Ամենաշատ հավանությունների (LIKE) արժանացած լուսանկարի հեղինակը կստանա անակնկալ նվեր թանգարանի կողմից: Մրցույթի արդյունքերը կամփոփվեն մայիսի 21-ին:

19:00-Հովհ. Թումանյանի «Ծիտը» հեքիաթի հիման վրա առցանց ինտերակտիվ ներկայացում՝ «Հեքիաթերեն» տիկնիկային թատրոնի հետ համատեղ

Մեր փոքրիկ այցելուները այդ օրը հնարավորություն կունենան կրկին շփվելու Անիի ու Հակոբի հետ, իրենց սիրելի ՊԱՊԻԿԻ հետ շրջելու թանգարանում և միասին բեմադրելու Հովհ. Թումանյանի «Ծիտը» հեքիաթը:

Միջոցառմանը միացեք հղումով` https://www.facebook.com/events/263608114759290/

Նյութի աղբյուրը. Գրականության և արվեստի թանգարան

  • Հայոց պատմություն 8-րդ դասարան

    Սասունի ինքնապաշտպանություն (1915)Վանի ինքնապաշտպանությունըՇապին-Գարահիսարի հերոսամարտըՍուետիայի հայության գոյամարտըՈՒրֆա (Եդեսիա) քաղաքի հերոսամարտը

  • Գոյականական անդամի լրացումներ

    1:36 / 15:00Գոյականական անդամի լրացումներ: Որոշիչ:

  • Մեծ Հայքում Արտաշեսյան արքայատոհմի հաստատումը

  • Տարվա եղանակներ

    Տարվա  եղանակների՝  Գարնան,Ամռան,Աշնան և Ձմռան  նկարագրությունները։

  • Ձևաբանություն

        Ձևաբանությունը  քերականության  ճյուղ  է,  որն  ուսումնասիրում  է  բառերի  այն  բոլոր  ձևափոխությունները,  որոնցով  դրանք  կապակցվում  են  միմյանց  հետ  ու  կազմում  նախադասություններ։  Այս  բաժինն  ուսումնասիրում  է  նաև  բառերի  տեսակները՝  խոսքի  մասերը,  սրանց  ձևային  և  իմաստային  հատկանիշները։   Այս  դասընթացում  դուք  կսովորեք  և  կամ  կվերհիշեք  նյութական  խոսքի  մասերը,  կծանոթանաք  դրանց  առանձնահատկություններին,  հոլովման  և  խոնարհման  համակարգերին,   կկարողանաք   նյութական  խոսքի  մասերը  ձևաբանորեն  վերլուծել,  կընդլայնեք  և  կհարստացնեք  ձեր մտահորիզոնը,  գիտելիքները,  ձեռք  կբերեք  նոր  կարողություններ  ու  հմտություններ։  Մաղթում  եմ  հաջողություն  և  անսահման  ձեռքբերումներ։

  • Բառագիտություն, բառ, բառակապակցություն, պարզ և բարդ բառեր:

    Դասընթացը   նախատեսված   է  երկրորդ  դասարանի   աշակերտների   համար:

  • Շրջված դասարան

  • Քարոլորտ

    դասընթացի նպատակը՝Թեմայի ուսումնասիրության 

  • Գոյականական անդամի լրացումներ

  • ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԱՌԱՋԻՆ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆԸ

    Մենք կուսումնասիրենք Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմությունը։Կծանոթանանք, թե պատմական ինչ պայմաններում հռչակվեց Հայաստանի Հանրաապետությունը,ինչ քայլեր կատավեցին պետականաշինության բնագավառում,կփորձենք պատկերացում կազմել տիրող սոցիալ-տնտեսական և հասրակական-քաղաքական իրավիճակի մասին,և իհարկե՝մշակութային կյանքում տեղի ունեցած իրադարձությունների մասին։                                                                         Այս թեման բաղկացած է հետևյալ դասերից․                                                                                             1․Հայկական պետականության ձևավորումն ու ամրապնդումը                                                           2․Սոցիալ-տնտեսական և քաղաքական կյանքը                                                                                     3.Երկրի կայունությանը սպառնացող վտանգները                                                                                 4.Առաջին Հանրապետության մշակութային կյանքը։                                                                                Ձեզ մաղթում եմ հաջողություն։