Գրականության և արվեստի թանգարանը այս տարի ևս միանալով մայիսի 18-ին նշվող «Թանգարանների միջազգային օրվա» ակցիային՝ առաջարկում է հետաքրքիր և ինտերակտիվ առցանց ծրագրեր՝«Թանգարանները հանուն հավասարության. բազմազանություն և ներառականություն» խորագրի ներքո:
11:00- ից Խաղ-մրցույթ՝ Մարկոս Գրիգորյանի գորգանկարների մոտիվներով
Մրցույթին մասնակցելու համար անհրաժեշտ է հավաքել գլուխկոտրուկները հնարավորինս արագ և կիսվել արդյունքներով մեկնաբանությունների հատվածում: Խաղ-գլուխկոտրուկները ամենարագ հավաքած մասնակիցը կստանա նորաոճ մետաքսե վզարկու՝ Մ. Գրիգորյանի գորգանկարների մոտիվներով:
12:00- ից «Ես՝ թանգարանում» լուսանկարների մրցույթ-ակցիա
Համոզված ենք, որ եղել եք Գրականության և արվեստի թանգարանում, լուսանկարվել եք ձեր սիրելի անկյունում կամ նկարել մեր հետաքրքիր ցուցանմուշներից մեկը: Առաջարկում ենք թերթել ձեր լուսանկարների ալբոմը, վերհիշել այդ գեղեցիկ պահերը, ընտրել ԳԱԹ-ում արված լուսանկար և տեղադրել «Ես՝ թանգարանում» լուսանկարների մրցույթ-ակցիայի հայտարարության մեկնաբանություների հատվածում: Ամենաշատ հավանությունների (LIKE) արժանացած լուսանկարի հեղինակը կստանա անակնկալ նվեր թանգարանի կողմից: Մրցույթի արդյունքերը կամփոփվեն մայիսի 21-ին:
19:00-Հովհ. Թումանյանի «Ծիտը» հեքիաթի հիման վրա առցանց ինտերակտիվ ներկայացում՝ «Հեքիաթերեն» տիկնիկային թատրոնի հետ համատեղ
Մեր փոքրիկ այցելուները այդ օրը հնարավորություն կունենան կրկին շփվելու Անիի ու Հակոբի հետ, իրենց սիրելի ՊԱՊԻԿԻ հետ շրջելու թանգարանում և միասին բեմադրելու Հովհ. Թումանյանի «Ծիտը» հեքիաթը:
Միջոցառմանը միացեք հղումով` https://www.facebook.com/events/263608114759290/
Նյութի աղբյուրը. Գրականության և արվեստի թանգարան
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: