ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դրսեկության ձևով ավարտական քննությունները կազմակերպելու նպատակով փաստաթղթերի ընդունելություն

Մայիսի 06, 2020

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի 2020 թվականի հունվարի 15-ի N 15-Ա/2 հրամանի համաձայն՝ 2020 թվականի բոլոր քննաշրջանների համար դրսեկության ձևով (էքստեռն) ավարտական քննություններ անցկացնելու իրավունքը վերապահվել է «Երևանի թիվ 112 ավագ դպրոց» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությանը:

2020 թվականի 2-րդ քննաշրջանի՝ դրսեկության ձևով ավարտական քննությունները կազմակերպելու նպատակով Երևանի թիվ 112 ավագ դպրոցը 2020 թվականի մայիսի 11-20-ը ներառյալ ընդունելու է դրսեկի կամ նրա օրինական ներկայացուցչի կողմից ներկայացված փաստաթղթերը՝ հիմնական կրթության վկայական կամ միջնակարգ կրթության ատեստատ ստանալու համար քննությունների անցկացման համար:

Երևանի թիվ 112 ավագ դպրոցի տնօրենին ուղղված դիմումին (օրինակը տրամադրվում է դպրոցում) կից ներկայացվում են հետևյալ փաստաթղթերը՝

1) հիմնական կրթության վկայական ստանալու համար`

ա. անձը հաստատող փաստաթուղթ,

բ. տեղեկանք նախնական կրթության մասին` առկայության դեպքում,

գ. առկայության դեպքում նաև Էքստեռն ավարտական քննություններ հանձնած դրսեկին Երևանի թիվ 112 ավագ դպրոցի տնօրենի կողմից տրամադրված տեղեկանք՝ գնահատման 10 միավորային համակարգում՝ 4-10, 20 միավորային համակարգում՝ 8-20 միավոր ստանալու վերաբերյալ,

2) միջնակարգ կրթության ատեստատ ստանալու համար`

ա. անձը հաստատող փաստաթուղթ,

բ. հիմնական կրթության վկայական (բնօրինակը),

գ. առկայության դեպքում նաև Էքստեռն ավարտական քննություններ հանձնած դրսեկին Երևանի թիվ 112 ավագ դպրոցի տնօրենի կողմից տրամադրված տեղեկանք՝ գնահատման 10 միավորային համակարգում՝ 4-10, 20 միավորային համակարգում՝ 8-20 միավոր ստանալու վերաբերյալ:

Թիվ 112 ավագ դպրոցի հասցեն՝ ք. Երևան, Մալաթիա-Սեբաստիա վարչական շրջան, Սեբաստիայի փողոց, 84 շենք:

Հեռ.՝ 010 77 48 48, 093 28 20 80

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Հնչյունաբանություն։ Բառ։ Բառագիտություն

      Դասընթացը նախատեսված է տարրական դասարաններում սովորողների համար, կազմված է պարզության և մատչելիության սկզբունքով։

  • Հայոց պատմություն 8-րդ դասարան

    Սասունի ինքնապաշտպանություն (1915)Վանի ինքնապաշտպանությունըՇապին-Գարահիսարի հերոսամարտըՍուետիայի հայության գոյամարտըՈՒրֆա (Եդեսիա) քաղաքի հերոսամարտը

  • Գոյականական անդամի լրացումներ

    1:36 / 15:00Գոյականական անդամի լրացումներ: Որոշիչ:

  • Մեծ Հայքում Արտաշեսյան արքայատոհմի հաստատումը

  • Տարվա եղանակներ

    Տարվա  եղանակների՝  Գարնան,Ամռան,Աշնան և Ձմռան  նկարագրությունները։

  • Ձևաբանություն

        Ձևաբանությունը  քերականության  ճյուղ  է,  որն  ուսումնասիրում  է  բառերի  այն  բոլոր  ձևափոխությունները,  որոնցով  դրանք  կապակցվում  են  միմյանց  հետ  ու  կազմում  նախադասություններ։  Այս  բաժինն  ուսումնասիրում  է  նաև  բառերի  տեսակները՝  խոսքի  մասերը,  սրանց  ձևային  և  իմաստային  հատկանիշները։   Այս  դասընթացում  դուք  կսովորեք  և  կամ  կվերհիշեք  նյութական  խոսքի  մասերը,  կծանոթանաք  դրանց  առանձնահատկություններին,  հոլովման  և  խոնարհման  համակարգերին,   կկարողանաք   նյութական  խոսքի  մասերը  ձևաբանորեն  վերլուծել,  կընդլայնեք  և  կհարստացնեք  ձեր մտահորիզոնը,  գիտելիքները,  ձեռք  կբերեք  նոր  կարողություններ  ու  հմտություններ։  Մաղթում  եմ  հաջողություն  և  անսահման  ձեռքբերումներ։

  • Բառագիտություն, բառ, բառակապակցություն, պարզ և բարդ բառեր:

    Դասընթացը   նախատեսված   է  երկրորդ  դասարանի   աշակերտների   համար:

  • Շրջված դասարան

  • Քարոլորտ

    դասընթացի նպատակը՝Թեմայի ուսումնասիրության 

  • Գոյականական անդամի լրացումներ