ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ընթերցանության ստեղծագործական մրցույթ

Ապրիլի 02, 2020

«Էդիթ Պրինտ» հրատարակչությունը, Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության, Երևանի քաղաքապետարանի, Խնկո ապոր անվան ազգային մանկական գրադարանի, «Զարթնի՛ր» կրթական-հասարակական կազմակերպության գործընկերությամբ և «Արմսվիսբանկի» աջակցությամբ, հիանալի լուր ունի այն բոլոր աշակերտների համար, որոնք շատ են սիրում գրքեր կարդալ:

Սիրելի՛ աշակերտներ, եթե դուք սիրում եք կարդալ, ունեք գեղեցիկ խոսք և ստեղծագործելու կարողություն, ապա այս մրցույթը հենց ձեզ համար է:

Մրցույթն անցկացվելու է երկու տարիքային խմբերի համար՝

  • 3-5-րդ դասարան
  • 6-9-րդ դասարան

Ընթերցանության ստեղծագործական մրցույթն անցկացվելու է 3 փուլով:

ԸՆԹԱՑԱԿԱՐԳ

Փուլ 1 (ապրիլի 1 – ապրիլի 30)

school.editprint.am կայքից ընթերցել մրցույթի համար նախատեսված անվճար էլ. գրքերը, այնուհետև լրացնել տվյալների թերթիկը և դրան կից ուղարկել տրված գրքերի վերաբերյալ ձեր կարծիքը՝ առաջին տարիքային խմբի համար՝ 1-2 էջի, երկրորդ տարիքային խմբի համար՝ 2-3 էջի (Ա4 ֆորմատ, Word ծրագրում Sylfaen (Times New Roman) տառատեսակով, տառաչափը` 12, միջտողային հեռավորությունը` 1,5, ձախից` 3սմ, աջից` 1սմ) սահմանում: Այնուհետև ժյուրին ամեն տարիքային խմբից կընտրի 50 մասնակիցների, որոնք կանցնեն հաջորդ փուլ:

Փուլ 2 (մայիսի 3 – մայիսի 15)

Այս փուլ անցած մասնակիցները պետք է ընտրեն տրված թեմաներից (դրանք կտեղադրվեն կայքում Փուլ 1-ի ավարտից անմիջապես հետո) որևէ մեկը և գրեն էսսե: Աշխատանքը պետք է լինի՝ առաջին տարիքային խմբի համար՝ 2 էջի, երկրորդ տարիքային խմբի համար 2-4 էջերի (Ա4 ֆորմատ, Word ծրագրում Sylfaen (Times New Roman) տառատեսակով, տառաչափը` 12, միջտողային հեռավորությունը` 1,5, ձախից` 3սմ, աջից` 1սմ) սահմանում: Այս փուլի ավարտին ժյուրին ամեն տարիքային խմբից կընտրի լավագույն տասնյակը:

Փուլ 3 (մայիսի 23-24)

Երրորդ` եզրափակիչ փուլում ժյուրիի անդամները կանցկացնեն օնլայն հանդիպում յուրաքանչյուր մասնակցի հետ:

Վերջիններս կընթերցեն հատված, կպատասխանեն իրենց ընթերցած   ստեղծագործությունների և էսսեի վերաբերյալ տարատեսակ հարցերի։

Յուրաքանչյուր տարիքային խմբի տասը մասնակիցներից ժյուրին կընտրի լավագույն եռյակը․ նրանք կստանան հաղթողների նվերներ, իսկ նրանց դպրոցների գրադարանները կհամալրվեն «Էդիթ Պրինտի» հրատարակած «Իմ գրադարանը» շարքի ամբողջական հավաքածուով (շուրջ 50 գիրք): Մնացած երեխաները գրքեր նվեր կստանան:

Հ.Գ. Ժյուրիի կազմը գաղտնի կպահվի մինչև Փուլ 3-ի սիզբը, մասնակիցների տվյալները փակ կլինեն ժյուրիի անդամների համար:

Ընթերցանության գրքերը ներկայացված են այստեղ:

3-5 դասարանցիները պետք է ընթերցեն ներկայացված գրքերից առնվազն վեցը:

6-9 դասարանցիները պետք է ընտրեն տասը գրքերից առնվազն չորսը:

Հարցերի դեպքում զանգահարեք  +374 99 520848/+374 98 520847, գրեք մեր մեյլին (school@editprint.am) կամ ֆեյսբուքյան էջին:

Մասնակցության համար ապրիլի 1-30-ը լրացրե՛ք գրանցման հայտը, գրե՛ք կարդացած գրքերի վերաբերյալ Ձեր կարծիքը և կցագրե՛ք այն (Word-ի ֆայլը ցանկալի է լինի rtf ֆորմատով):

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ինտերակտիվ բովանդակությամբ դասերի ստեղծում "Nearpod"

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարի Գասպարյան

    «Ինտերակտիվ բովանդակությամբ դասերի ստեղծում "Nearpod"» թեմայով դասընթացը մեկնարկել է 08/12/2022-ից: Դասընթացի հետ կապված բոլոր հարցերը կքննարկենք այս հարթակում: Դասընթացում մուտքը հյուրի կարգավիճակով է: Դասընթացի հղումը՝ https://dlc.armedu.am/course/view.php?id=77 (https://dlc.armedu.am/course/view.php?id=79)

  • Google ամպային տեխնոլոգիաներ 2

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    «Google ամպային տեխնոլոգիաներ» թեմայով դասընթացը կրկին մեկնարկեցինք նոյեմբերի 28-ին: Իսկ Առցանց հանդիպումը կիրականացնենք Զում տեսահանդիպման գործիքի օգնությամբ, որի մուտքային հղումը կա նաև դասընթացի ներսում: Տեսահանդիպումը դեկտեմբերի 2--ին՝ 16:00 https://us04web.zoom.us/j/2507690444...I3YzhYMDJodz09 (https://us04web.zoom

  • Ինտերակտիվ ուսումնական գրատախտակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    Հարգելի մասնակիցներ, հեռավար ուսուցման հարթակում https://dlc.armedu.am/ ստեղծվել է դասավանդողների մասնագիտական և ՏՀՏ հմտությունների զարգացմանն ուղղված առցանց դասընթացը https://dlc.armedu.am/course/view.php?id=78 : Դասընթացի տեսահանդիպումը տեղի կունենա 20․12․2022թ․-ին, ժամը 16:00-ին, որտեղ կարող եք մուտք…

  • Ուսումնական խմբակների ձւավորման ու գործունեության ընդհանուր դրույթները

    Թեմայի հեղինակ՝ Narine.

    Հարգելի գործընկերներ եկեք այս հարթակում քննարկենք ինչպես ճիշտ, արդյունավետ ու նպատակաուղված կազմել խմբակների ծրագրեր:

  • Ավագ դպրոցում նոր ձևավորվող դասարանների դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպումը

    Թեմայի հեղինակ՝ GayaneArakelyan

    Հերթական ուսումնական տարվա սկզբին տարբեր սոցիալական կայքերում շատ մանկավարժներ և հատկապես դասղեկներ օգնության խնդրանքով դիմում էին միմյանց տարեկան աշխատանքային պլաններ ձեռք բերելու նպատակով:Այս հանգամանքը ևս մեկ անգամ հաստատեց այն իրողությունը,որ…

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 7-րդ դասարան

    Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի   ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում  եմ  բոլորիս  արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:

  • Տեղեկատվական հաղորդակցության տեխնոլոգիաների խմբակ Ախլաթյանի միջն. դպրոցում

    ՏՀՏ խմբակ

  • Տեղեկատվական հաղորդակցության տեխնոլոգիաներ

    ՏՀՏ խմբակ

  • Ինտերակտիվ ընթերցանություն 4 ՙՙՕզի կախարդը՚՚

  • Ուսումնառության համընդհանուր ձևավորման կարևորությունը ուսումնառության պլանավորման մեջ

                           Այսօր ՀՀ-ում ուսուցիչների շարունակական մասնագիտական զարգացման համատեքստում կարևորագույն մարտահրավերներից մեկը համընդհանուր ներառական կրթական համակարգի ներդրումն է։ Ցավոք, ուսուցիչներից շատերը ներառական կրթությունն ընկալում են նեղ իմաստով, այն է` միայն հաշմանդամություն կամ այս կամ այն ֆունկցիայի խանգարում ունեցող երեխաների կրթությունը հանրակրթական դպրոցներում․․․Այս դասընթացի շրջանակներում նախատեսվում է կրթական բազմազան կարիքներ ունեցող երեխաների արդյունավետ ուսումնառության ապահովման և ներառող դասավանդման իրականացման համար անհրաժեշտ կարողունակությունների ձևավորում և զարգացում,  մասնավորապես.  ●  Ծանոթանալ Համընդհանուր ներառական կրթության քաղաքականությանը, սկզբունքներին և օրենսդրական հիմքերին● Ճանաչել, տարբերակել և գնահատել աշակերտների կրթական կարիքները,  հստակեցնել և մշակել այդ կարիքների՝ ժամանակին և արդյունավետ լուծման համար անհրաժեշտ ռազմավարություններ ●Պլանավորել, հարմարեցնել, անհատականացնել ուսումնառության գործընթացը`  օգտագործելով կրթական բազմազան կարիքներից բխող դասավանդման մոտեցումներ և մեթոդներ, մասնավորապես՝ ուսումնառության համընդհանուր ձևավորումը (ՈՒՀՁ)։   ● Կազմել օրվա դասի պլան հինգ քայլով՝ «Կենտրոնների տեղափոխման » մոդելով  Դասընթացավարներ՝  Արմենուհի Աբրահամյան, Արալեզի միջնակարգ դպրոց, անգլերենի ուսուցչուհի                                         Մարինե Զարոյան, Արալեզի միջնակարգ դպրոց, դասվար