ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Սրբոց Թարգմանչաց տոնին նվիրված «Հայոց այբուբեն» խորագրով ստեղծագործական աշխատանքների մրցույթ

Մարտի 27, 2020

Մրցույթի կազմակերպիչ
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոն:

Մրցույթի նպատակները և խնդիրները
• Արժևորել գրերի գյուտի կարևորությունն ազգային ինքնության պահպանման գործում
• Զարգացնել մասնակիցների ստեղծագործական միտքն ու կարողությունները
• Բացահայտել շնորհալի դեռահասներին
• Բարձրացնել արտադպրոցական կրթության դերը

Մրցույթին կարող են ներկայացնել աշխատանքներ հետևյալ ոլորտներից.
• կերպարվեստ /գրաֆիկա, գեղանկարչություն/
• դեկորատիվ-կիրառական արվեստ
• համակարգչային /սահիկահանդես/
• ռադիոէլեկտրոնիկա
Աշխատանքները կարող են լինել անհատական կամ խմբային:
Մրցույթի մասնակիցները
Մրցույթին կարող են մասնակցել ՀՀ և Ջավախքի կրթամշակութային կենտրոնների 10-18 տարեկան դեռահասներ:
Մրցույթի մասնակիցները կդասակարգվեն հետևյալ տարիքային խմբերում.
• 10-13 տարեկան,
• 14-18 տարեկան:

Մրցույթի անցկացման կարգը
Մրցույթը անցկացվելու է երկու փուլով`
• առաջին փուլում աշխատանքները ներկայացվելու են Էլեկտրոնային տարբերակով ` մինչև 2020-ի սեպտեմբերի 10-ը: Մասնագիտական հանձնաժողովի կողմից կընտրվեն լավագույն աշխատանքները:
• երկրորդ փուլում մասնակիցները ներկայացնելու են իրենց աշխատանքների բնօրինակները` ցուցադրության համար: Ցուցահանդեսին ներկայացված աշխատանքների հեղինակներից կըտրվեն հիմնական և խրախուսական մրցանակակիրները:

Ստեղծագործությունների գնահատման հիմքերը
Գնահատման համար հիմք կանդիսանան հետևյալ չափանիշները`
• տեխնիկական պահանջներին համապատասխանությունը /տես, «Աշխատանքներին ներկայացվող տեխնիկական պահանջներ» կետը/,
• ստեղծագործական գաղափարը,
• գեղարվեստական կատարման յուրօրինակությունն ու որակը:
Աշխատանքների ներկայացման պայմանները
Առաջին փուլում աշխատանքների պատկերները ուղարկելիս կամ երկրորդ փուլում բնօրինակները ներկայացնելիս անհրաժեշտ է նշել.
• հեղինակի անունը, ազգանունը,
• ստեղծագործության անվանումը,
• տարիքը /խմբային աշխատանքի դեպքում մասնակիցների տվյալները/,
• կրթական հաստատությունը,
• դասավանդող մանկավարժի անունը, ազգանունը,
• էլ. hասցեն, հեռախոսահամարը,
• բնակության հասցեն:

Աշխատանքներին ներկայացվող տեխնիկական պահանջները
• Սահիկահանդեսի նվազագույն տևողությունը պետք է լինի 3 րոպե, առավելագույնը՝ 5 րոպե:
• Նկարները պետք է լինեն A2(420x594 մմ) կամ A3(297x420 մմ) չափի:
• Դեկորատիվ-կիրառական արվեստի, ռադիոէլեկտրոնիկայի աշխատանքների ձևաչափերին վերաբերող հատուկ պահանջներ չկան:
Աշխատանքները կարող են կատարվել ցանկացած նյութերով՝ ջրաներկ, գուաշ, ակրիլ, ածուխ, մետաղ, կավ, փայտ և այլն:

Պարգևները
Յուրաքանչյուր տարիքային խմբում մրցանակային տեղեր զբաղեցրած ստեղծագործական աշխատանքների հեղինակները կպարգևատրվեն պատվոգրերով և մրցանակներով:
Ստեղծագործական մրցույթի հաղթողները, ակտիվ մասնակիցները՝ որպես խրախուսանք, կայցելեն Հայոց Այբուբենի հուշարձան՝ Տառերի պուրակ, Մատենադարան, Օշականի Սուրբ Մեսրոպ Մաշտոց եկեղեցի։
Ծրագրի շրջանակում կկազմակերպվի մրցանակային աշխատանքների ցուցադրություն՝ «Ընտանիք» կենտրոնում, 2020-ի հոկտեմբեր ամսին /օրվա մասին կտեղեկացվի լրացուցիչ/:

Աշխատանքները ներկայացնել հետևյալ հասցեով.
Շիրակի մարզ, Գյումրի 3126,
Անի թաղամաս, 11փողոց, 5/2
ՀՀ ԿԳՆ «Ընտանիք» ՄՊՍԿ ՊՈԱԿ
Հեռախոս +374 312 6 64 07
Էլ. հասցե՝ s.petrosyan@entanik.am կամ info@entanik.am
Մրցույթի հայտարարությունը տեղադրված է նաև www.entanik.am կայք էջում:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Մաթեմատիկա I դասարան / 120 ժամ/

    Դասագիրք-տետր  հանրակրթական  հիմնական դպրոցի առաջին դասարանի համար

  • ԲԱԶՄԱՆԿՅԱՆ ՄԱԿԵՐԵՍ՝ ՈՒՂՂԱՆԿՅԱՆ, ՔԱՌԱԿՈՒՍՈՒ, ԵՌԱՆԿՅԱՆ, ՇԵՂԱՆԿՅԱՆ ԵՎ ՍԵՂԱՆԻ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐ

    Բազմանկյան մակերեսը հարթության այն մասի մեծությունն է, որ գրավում է այդ բազմանկյունը: Բազմանկյունները լինում են ուռուցիկ և ոչ ուռուցիկ: Բերված օրինակներում առաջինը և երկրորդը ոչ ուռուցիկ են, մյուս երկուսը՝ ուռուցիկ: Մակերեսի չափման միավորները 1մմ² = 1մմ∙1մմ 1դմ² = 1դմ ∙ 1դմ = 10սմ ∙ 10սմ = 100սմ² 1մ² = 1մ ∙ 1մ = 100սմ ∙ 100սմ = 10000սմ² 1կմ² =1կմ ∙ 1կմ = 1000մ ∙ 1000մ = 1000000սմ² 1ար= 10մ ∙ 10մ = 100 մ² 1հա=10000 մ²=100 ար Մակերեսների հիմնական հատկություններըՀավասար բազմանկյունների մակերեսները հավասար են:Եթե բազմանկյունը կազմված  է մի քանի բազմանկյուններից, ապա նրա մակերեսը հավասար է այդ բազմանկյունների մակերեսների գումարին:                         S1= 4սմ ∙ 5սմ = 20սմ2                            S2 = 6սմ ∙ 2սմ = 12սմ2                                        S = S1+ S2                                                                  S = 12սմ2 + 20սմ2 = 32սմ2    Քառակուսու մակերեսըՔառակուսու մակերեսը հավասար է նրա կողմի քառակուսուն:   S=a2 Ուղղանկյան մակերեսըՈւղղանկյան մակերեսը հավասար է նրա կից կողմերի արտադրյալին:S=a∙b Զուգահեռագծի մակերեսըԹեորեմ – Զուգահեռագծի մակերեսը հավասար է նրա հիմքի և հիմքին տարված բարձրության արտադրյալին: S=a•h    Եռանկյան մակերեսըԹեորեմ- Եռանկյան մակերեսը հավասար է նրա հիմքի և բարձրության արտադրյալի կեսին: S= 1\ 2 AB ∙ CHՍեղանի մակերեսըԹեորեմ- Սեղանի մակերեսը հավասար է հիմքերի կիսագումարի և բարձրության արտադրյալին:S= 1/2 (AD + BC) ∙ BHԱմփոփումԼրացնել բաց թողնված բառերըՅուրաքանչյուր բազմանկյան մակերեսն արտահայտվում է ... թվով: Հավասար բազմանկյունների մակերեսները ... են: ... մակերեսը հավասար է նրա կողմի քառակուսուն: Զուգահեռագծի մակերեսը հավասար է նրա ... և ... արտադրյալին:ՈՒղղանկյուն եռանկյան մակերեսը հավասար է նրա   ...  արտադրյալի ... : Սեղանի մակերեսը հավասար է նրա ...  ... և բարձրության արտադրյալին: Լուծել խնդիր- 298 Գտնել քառակուսու  մակերեսը, եթե նրա կողմը հավասար է՝ 1,2սմ:Լուծում-  S=a2 S=a•a=1,2սմ•1,2սմ =1,44սմ2Պատ.՝ 1,44սմ2Այս խնդրի  (բ) , (գ) տնային:

  • Урок 10.1 стр. 236,237,238,239. Глава 10 Многогранники "Геометрические тела"

     Дорогие пятиклассники, изучаем тему "Геометрические тела".- Введение: вводим понятие геометрических тел.- Познакомимся с геометрическими телами, научимся распознавать на чертежах и рисунках эти фигуры, в окружающем мире — объекты, для которых эти фигуры являются моделями.- Научимся распознавать на моделях, чертежах, рисунках и в окружающем мире геометрические тела.- Различать многогранники и тела вращения.- Использовать геометрический язык для описания предметов окружающего мира.- Учимся использовать  полученную информацию для решения практических задач по данному учебному материалу.- Формируем знания, умения, навыки по теме "Геометрические тела".Используемый УМК (основной и дополнительный)Дорофеев Г.В. ,Шарыгин И.Ф. Математика: учебник для 5 класса общеобразовательных учреждений./Г.В. Дорофеев, И.Ф. Шарыгин, С.Б. Суворова, Е.А.Бунимович и др. -М.: Просвещение, 2011.Материально-техническое оснащение урока:  компьютер.Желаю вам дорогие ученики прятного и продуктивного обучения.Благодарю вас за усердную работу.

  • Seasons and months of the year.

  • Հայոց եկեղեցու պատմություն 7-րդ դասարան

  • ԱՆԳԼԵՐԵՆ VI ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Անօրգանական քիմիա

    Դասընթացը նախատեսված է հիմնական դպրոցի 9-րդ դասարանի համար։ Այն ներառում է տեղեկություններ մետաղների հիմնական ֆիզիկական և քիմիական հատկությունների մասին։ Դասընթացի ընթացքում ներկայացվում է մետաղների ստացման հիմնական  եղանակները։ Ուսումնասիրվելու են  ալկալիական և հողալկալիական մետաղների խմբերը,  նաև ալյումին  և երկաթ մետաղների բնական միացությունները, ֆիզիկաքիմիական հատկությունները, ստացման եղանակներըն։ Դասընթացում գաղափար է տրվում կոշտ ջրի, կոշտության և դրա վերացման եղանակների մասին։

  • ԿԵՆՍԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ 8-րդ դասարան

  • ՀԱՅԿԱԿԱՆ ՀԱՐՑԸ ՓԱՐԻԶԻ ԽԱՂԱՂՈՒԹՅԱՆ ՎԵՀԱԺՈՂՈՎՈՒՄ: ՍԵՎՐԻ ՊԱՅՄԱՆԱԳԻՐ

  • Ինտերակտիվ գործիքների կիրառումը հեռավար ուսուցման ժամանակ

    Ողջունում եմ Ձեզ և ցանկանում եմ տեղեկացնել, որ «Հեռավար ուսուցման  գործիքներ» թեմայով դասընթացում կարող եք ծանոթանալ «Հեռավար ուսուցման հմտություններ» համակարգի հնարավորություններին, Դասընթացը նպատակ ունի  ներկայացնելու այնպիսի էլեկտրոնային հարթակներ և գործիքներ, որոնք կօգնեն ուսուցիչներին ինչպես հեռավար, այնպես էլ դաս-դասարանային  դասավանդման ընթացքում:Յուրաքանչյուր շաբաթ ձեզ համար հասանելի կլինի տվյալ շաբաթվա համար նախատեսված  նյութը: Յուրաքանչյուր շաբաթը կավարտենք գիտելիքների ստուգումով:  Հարգելի՛  մասնակիցներ, մուտք գործեք <<Ծանոթություն >> ֆորում , սեղմեք   <<Ավելացնել քննարկման թեմա>> կոճակը և ներկայացեք, պատմեք ձեր մասին, որպեսզի   ստեղծենք անմիջական և մտերմիկ մթնոլորտ արդյունավետ աշխատելու համար: