ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Չորսշաբաթյա ուսուցման ծրագիր ԳԴՀ-ում

Փետրվարի 12, 2020

Գերմանիայի Դաշնային Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարությունը գերմաներենի դասավանդումը ողջ աշխարհում խթանելու և արտերկրում գերմաներենի բարձր առաջադիմությամբ սովորող աշակերտներին պարգևատրելու նպատակով հիմնել է մրցանակային մի ծրագիր, որն իրականացվում է Գերմանիայի դաշնային երկրամասերի կրթության և մշակույթի նախարարների խորհրդի Մանկավարժական փոխանակման ծառայության (ՄՓԾ/PAD) կողմից: Այս տարի մրցանակային ծրագրին հնարավորություն կունենա մասնակցել 90 երկրի մոտ 450 աշակերտ: Հայաստանին նախնական տվյալներով կհատկացվի երեք տեղ:

Այն աշակերտները, որոնք կբավարարեն ստորև ներկայացվող պահանջներին, կարող են դիմել Գերմանիայում անցկացվելիք չորսշաբաթյա ուսումնական ծրագրին.

  • Մեկնելիս աշակերտը պետք է լինի առնվազն 15, առավելագույնը՝ 17 տարեկան,
  • առնվազն երկու տարի գերմաներեն սովորած լինի այնպիսի դպրոցում, որտեղ գերմաներենը դասավանդվում է պատշաճ ժամաքանակով,
  • ունենա գերմաներենի իմացության առնվազն B1 մակարդակ,
  • ցուցաբերի միջմշակութային և սոցիալական շփման ունակություններ,
  • չլինի ավարտական դասարանում:

Ծրագրին չեն կարող մասնակցել այն աշակերտները, որոնք մեծացել են Գերմանիայում և այնտեղ դպրոց հաճախելուց հետո են վերադարձել հայրենիք, կամ արդեն իսկ մասնակցել են Միջազգային մրցանակային ծրագրին: Հավակնորդները պետք է ունենան Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիություն կամ ներկայացնեն Հայաստանում առնվազն երեք տարվա հիմնական բնակությունը հաստատող փաստաթուղթ:

Այցը տեղի կունենա նախնական տվյալներով 06.08.2020թ. - 07.09.2020թ.:

Դեսպանությունը գիտակցում է, որ նշված ժամանակահատվածը համընկնում է ուսումնական տարվա հետ: Այդուհանդերձ Գերմանիայի երկրամասերի կրթության և մշակույթի նախարարների խորհուրդը խնդրել է խստորեն պահպանել կացության ժամանակահատվածը և մրցույթում հաղթած աշակերտներին վերոնշյալ ժամանակահատվածում ազատել դասերից:

Կից ներկայացնում ենք մասնակցային նախապայմանների վերաբերյալ մանրամասն շարադրված տեղեկատվաթերթիկը (գերմաներեն և անգլերեն): Մասնակցային նախապայմանների վերաբերյալ տեղեկությունները, ինչպես նաև լրացման ենթակա ձևաթղթերը կարելի է ներբեռնել Գերմանիայի դեսպանության կայքէջից. www.eriwan.diplo.de: Հավակնորդներն ամենաուշը մինչև 2020թ. մարտի 1-ը դեսպանություն պետք է ներկայացնեն հետևյալ հայտաթղթերը.

  • էլեկտրոնային տարբերակով լրացված անհատական հարցաթերթիկ,
  • անձնագրի լուսանկար
  • ծնողների կողմից լրացված համաձայնություն
  • անձնագրի պատճեն (անձնագրի առկայության դեպքում)
  • դպրոցի գերմաներենի ուսուցչի կողմից տրված բնութագիր, որը պարունակում է տվյալներ աշակերտի լեզվական իմացության, վարքի, սոցիալական շփման ունակությունների և ակտիվության վերաբերյալ:

Տեղեկատվաթերթիկում առկա առողջության վկայականը, ինչպես անցյալ տարիներին, այնպես էլ այս տարի կպահանջվի բանավոր քննությունից հետո՝ միայն ընտրված մասնակիցներից:

Համաձայն ՄՓԾ տեղեկատվաթերթիկի՝ հայտաթղթերը դեսպանություն պետք է ներկայացնել էլեկտրոնային եղանակով (յուրաքանչյուր էլ. նամակով՝ առավելագույնը 6MB): Այդուհանդերձ՝ հայտերի ընդունման ընթացակարգը դյուրացնելու նպատակով դեսպանությունը փաստաթղթերը կընդունի նաև թղթային տարբերակով: Աշակերտները կարող են փաստաթղթերը ներկայացնել էլ.փոստով՝ ku-10@eriw.diplo.de հասցեին, կամ թղթային տարբերակով հանձնել դեսպանություն: Թերի կամ ուշ ներկայացված դիմումները չեն կարող քննության առնվել:

  • Թվային ֆունկցիաների մի քանի հատկություններ

  • ԵՐԿԻՐԸ ՄԵՐ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՏՈՒՆՆ Է

  • MAT

  • ՀՀ տնտեսության սպասարկման ոլորտը

  • Մայրենիի դասագրքերի օժանդակ բաղադրիչների կիրառումը փոխգործուն մեթոդների միջոցով

    Նյութը  կրում է հետազոտական բնույթ:Ուսումնասիրել եմ մայրենիի դասագրքերի օժանդակ բաղադրիչները և կատարել վերլուծություն:

  • Жизнь и творчество А.П.Чехова

  • Նյութի ագրեգատային վիճակներ

    Ֆիզիկայում ագրեգատային վիճակը նյութի գոյության կայուն ձևերից է։ Առօրյա կյանքում հանդիպում են պինդ, հեղուկ, գազային վիճակները և պլազման։ Հայտնի է շատ այլ ագրեգատային վիճակների գոյությունը, ինչպիսիք են ապակին կամ հեղուկ բյուրեղները։ Ագրեգատային վիճակներից շատերը գոյություն ունեն միայն էքստրեմալ պայմաններում։Պատմականորեն ագրեգատային վիճակների բաժանումը կատարվել է ըստ նյութի որակական հատկությունների տարբերության։ Պինդ վիճակում նյութը պահպանում է ծավալը և ձևը, ընդ որում նյութի բաղկացուցիչ մասնիկները (ատոմներ, մոլեկուլներ կամ իոններ) դասավորված են իրար մոտ՝ ֆիքսված դիրքերում։ Հեղուկ վիճակում նյութը պահպանում է ծավալը, սակայն նյութի ձևը փոփոխվում է՝ կախված այն պարունակող անոթից։ Այս վիճակում մասնիկները կրկին իրար մոտ են դասավորված՝ ունենալով ազատ շարժման հնարավորություն։ Գազային վիճակում նյութի ինչպես ձևը, այնպես էլ ծավալը փոփոխվում են, «հարմարվելով» նյութը պարունակող անոթին։ Մասնիկները գազային վիճակում իրար մոտ չեն գտնվում և նրանց դիրքերը ֆիքսված չեն։ Պլազմայի դեպքում փոփոխելի են և՛ ծավալը, և՛ ձևը։ Պլազման, բացի չեզոք ատոմներից, բաղկացած է նաև զգալի քանակությամբ իոններից և էլեկտրոններից, որոնք ազատ շարժման մեջ են։Պինդ վիճակում նյութի բաղկացուցիչ մասնիկները (ատոմներ, մոլեկուլներ կամ իոններ) դասավորված են միմյանց մոտ։ Նրանց միջև գործող փոխազդեցության գումարային ուժերը ձգողական բնույթի են, և այնքան մեծ են, որ թույլ չեն տալիս մասնիկներին ազատ շարժվել, մասնիկները կատարում են միայն տատանողական շարժում հավասարակշռության դիրքերի շուրջը։ Դրա հետևանքով պինդ մարմինների ծավալն ու ձևը կայուն են և խիստ որոշակի։ Պինդ  մարմիններՊինդ մարմինները կարող են փոխել իրենց ձևը միայն արտաքին ուժի ազդեցության դեպքում (ինչը տեղի է ունենում, օրինակ, երբ պինդ մարմինը կոտրվում է)։Պինդ մարմինները կարող են ձևափոխվել հեղուկի հալման հետևանքով, իսկ հեղուկները պինդ մարմնի՝ սառեցման։ Հնարավոր է նաև պինդ մարմնի անմիջապես անցումը գազային վիճակի, այդ պրոցեսը անվանվում է սուբլիմացիա։ Հակառակ պրոցեսը, երբ գազը անմիջապես վերածվում է պինդ մարմնի, կոչվում է դեսուբլիմացիա։ՀեղուկներՀեղուկ վիճակում նյութը գրեթե անսեղմելի է և ընդունում է իրեն պարունակող անոթի ձևը։ Հեղուկի ծավալը անփոփոխ է, եթե հաստատուն են ջերմաստիճանն ու ճնշումը։ Երբ պինդ մարմինը տաքացվում է մինչև իր հալման կետից բարձր ջերմաստիճաններ, այն վերածվում է հեղուկի (այն դեպքում, երբ ճնշումը բարձր է եռակի կետին համապատասխանող ճնշումից)։Նույն նյութի ծավալը հեղուկ վիճակում սովորաբար ավելի մեծ է, քան պինդ վիճակում, ամենահայտնի բացառությունը ջուրն է, -ն։ Ամենաբարձր ջերմաստիճանը, որում տրված հեղուկը կարող է գոյություն ունենալ, կոչվում է կրիտիկական ջերմաստիճանԳազերԳազը սեղմելի հեղուկն է։ Գազը ոչ միայն ընդունում է իրեն պարունակող անոթի ձևը, այլ նաև ընդարձակվում է՝ ամբողջությամբ գրավելով անոթի ծավալը։Գազերում մոլեկուլների կինետիկ էներգիաները բավականչափ մեծ են միջմոլեկուլային ուժերը անտեսելու համար (իդեալական գազի պարագայում նրանք համարվում են հավասար զրոյի), բացի դրանից հարևան մոլեկուլների միջև հեռավորությունները շատ անգամ ավելի են, քան մոլեկուլների չափերը։ Գազը որոշալի ձև կամ ծավալ չունի, գազի համար այս մեծությունները պայմանավորված են այն պարունակող անոթով։ ՊլազմաՊլազման ևս չունի որոշակի ձև կամ ծավալ։ Սակայն ի տարբերություն գազերի, պլազման էլեկտրահաղորդիչ է, այն առաջացնում է մագնիսական դաշտեր և էլեկտրական հոսանքներ, «արձագանքում է» էլեկտրամագնիսական բնույթի ուժերին։ Պլազմայում դրականապես լիցքավորված միջուկները կարծես լողում են անարգել շարժվող ազատ էլեկտրոնների «ծովում»։Չնայած պլազման Երկրի վրա նորմալ պայմաններում ազատ վիճակում գոյություն չունի, այն սովորաբար առաջանում է կայծակների, կայծային պարպումների ընթացքում, լյումինեսցենտային կամ նեոնային լամպերում և պլազմային հեռուստացույցներում։ Արևի պսակը, կրակի որոշ տեսակները, ինչպես նաև աստղերը պլազմային վիճակում գտնվող լուսարձակող նյութի լավ օրինակ են։Ոչ դասական ագրեգատային վիճակներԱպակին ոչ բյուրեղային կամ ամորֆ պինդ մարմին է։ Այն պատրաստվում է տարբեր դասի նյութերից, ինչպիսիք են անօրգանական ցանցերը (օրինակ պատուհանի ապակին պատրաստված է սիլիկատից և որոշ հավելումներից), մետաղական համաձուլվածքները, իոնական մետաղները, ջրային լուծույթները, մոլեկուլային հեղուկները կամ պոլիմերները։ Ջերմադինամիկական տեսակետից ապակին իր բյուրեղային անալոգի նկատմամբ մետաստաբիլ վիճակում է, այնուամենայնիվ կոնվերսիայի գործակիցը գործնականում զրո է։Պլաստիկ բյուրեղը մոլեկուլային պինդ մարմին է, նրա կառուցվածքում առկա է պոզիցիոն հեռակա կարգը, սակայն մոլեկուլները պտտական ազատության աստիճան ունեն։ Օրիենտացիոն ապակում, ինչպես նաև սպինային ապակում այդ ազատության աստիճանը սառեցված է։Պլաստիկ բյուրեղը մոլեկուլային պինդ մարմին է, նրա կառուցվածքում առկա է պոզիցիոն հեռակա կարգը, սակայն մոլեկուլները պտտական ազատության աստիճան ունեն։ Օրիենտացիոն ապակում, ինչպես նաև սպինային ապակում այդ ազատության աստիճանը սառեցված է։Հեղուկ բյուրեղների հատկությունները միջանկյալ դիրք են գրավում շարժուն հեղուկների և կարգավորված պինդ մարմինների հատկությունների միջև։ Հիմնականում հեղուկ բյուրեղները կարող են հոսել հեղուկի պես, սակայն նրանք օժտված են հեռակա կարգով։ Ի տարբերություն հեղուկների, հեղուկ բյուրեղներում կան դոմեններ, որոնց ներսում մոլեկուլները շարժվում են մի որոշակի ուղղությամբ և չեն կարող ազատորեն պտտվել։ Հեղուկ բյուրեղները, այնպես ինչպես բյուրեղային պինդ մարմինները, արձագանքում են բևեռացած լույսին։ԳերապակիԳերապակին նյութի ագրեգատային վիճակ է, որը միևնույն ժամանակ բնութագրվում է գերհոսունությամբ և սառեցված ամորֆ կառուցվածքով։

  • Present Perfect

    Այս դասընթացի շրջանակներում մենք անդրադառնալու ենք Անգլերենի  6-րդ դասարանի դասագրքում ընդգրկված Present Perfect ժամանակաձևին:  Ծանոթանալու ենք Present Perfect ժամանակաձևի կազմությանը, կիրառությանը, ժամանակի մակբայներին,որոնց հետ հաճախ օգտագործվում է այս ժամանակաձևը, սովորելու ենք տարբերակել այս ժամանակաձևը այլ ժամանակաձևերից:Ձեռք ենք բերելու քերականական գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ՝ զուգորդելով դրանք ունկդրելու և ընթերցելու հմտությունների հետ՝ ապահովելով քերականության ուսուցումը լեզվի կիրառության գործաբանական մակարդակում՝ նպաստելով բանավոր և գրավոր խոսքի զարգացմանը:English Grammar isn't difficult. You can do it. Don't worry. Improve your Grammar. Improve your English.

  • Առնչություններ եռանկյան կողմերի և անկյունների միջև

    Թեորեմ եռանկյան նակյունների մասինՍուրանկյուն, ուղղանկյուն, բութանկյու եռանկյուններԹեորեմ եռանկյան կողմերի և անկյունների միջև առնչությունների մասինԵռանկյան անհավասարությունըՈւղղանկյուն եռանկյունների որոշ հատկություններՈւղղանկյուն եռանկյունների հավասարության հայտանիշները

  • Ինֆորմատիկա 8

    Ժամանակակից աշխարհում ինֆորմացիայի խոշոր ,,շտեմարաններից,, մեկը Համացանցն է: Ակնհայտ է, որ ցանցային տեխնոլոգիաները օրեցօր ավելի ու ավելի շատ մարդկանց համար են կեցության անբաժանելի մաս կազմում: Այդ պատճառով ներկայիս դպրոցականներին ճիշտ չէր լինի անմասն թողնել նման ինֆորմացիոն դաշտին առնչվելու հնարավորությունից