ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Համահայկական կրթական խորհրդաժողով-2020 թվականի օգոստոսի 3-8

Փետրվարի 11, 2020

Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը 2020 թվականի օգոստոսի 3-8-ը կազմակերպում է Համահայկական կրթական խորհրդաժողովը:

Խորհրդաժողովի նպատակներն են և հիմնական ուղղություններ են.

  • կրթության ոլորտում պատասխանատուների, կազմակերպիչների հետ քննարկել սփյուռքի կրթական ոլորտում առկա հիմնախնդիրները, իրագործվող ծրագրերի բարելավման ուղիները և սփյուռքում ազգային կրթադաստիարակչական գործին աջակցությանն ուղղված հետագա համատեղ քայլերը, ծրագրային առաջարկները.
  • գործող մանկավարժների և ուսումնական գործընթացի այլ մասնակիցների փորձի փոխանակման, ուղղակի կապերի հաստատման և սփյուռքի կրթության ոլորտում առկա նորարարություններին և հնարավորություններին ծանոթացման համար հարթակի ապահովում:

Խորհրդաժողովին կարող են մասնակցել.

  • Թեմական և Կրթական խորհուրդները (յուրաքանչյուրը՝ 1-2 ներկայացուցիչ),
  • կրթության և դաստիարակության խնդիրներով զբաղվող համահայկական կազմակերպությունները (յուրաքանչյուրը՝ 1-2 ներկայացուցիչ),
  • համայնքային կազմակերպությունները (յուրաքանչյուրը՝ 1-2 ներկայացուցիչ),
  • կրթական հաստատությունների տնօրենները և ուսմասվարները,
  • դասագրքերի և ուսումնական նյութերի հեղինակները,
  • օտարերկրյա համալսարաններում հայոց լեզվի դասախոսները,
  • մանկավարժները,
  • ազգայն կրթության և դաստիարակության հարցերով հետքրքրված այլ կազմակերպությունները

Առանձին դեպքերում, նպատակահարմարությունից ելնելով, վերոնշված կառույցները, ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության հետ համաձայնեցմամբ, կարող են հանդես գալ թվով երկուսից ավելի ներկայացուցիչներով:

Խորհրդաժողովը գումարվում է բաց հրավերի ձևով: Մասնակցելու համար պետք է լրացնել կից ներկայացվող հայտաձևը (կցվում է) և այն փոխանցել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն մինչև 2020թ. հունիսի 22-ը:

Խորհրդաժողովի աշխատանքային ծրագիրը.

Սփյուռքի կրթության և դաստիարակության ոլորտում գործող մարմիններից, կազմակերպություններից, կրթական հաստատություններից, սփյուռքում կրթական գործիչներից ակնկալվում է ստանալ օրակարգը ձևավորող քննարկվելիք հիմնախնդիրների և ծրագրերի վերաբերյալ առաջարկները: ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը մեծ նշանակություն է տալիս օրակարգային հարցերի վերաբերյալ պատվիրակությունների նախնական քննարկումների արդյունքների բանաձևմանն ու ներկայացմանը Խորհրդաժողովում` համապատասխան մասնախմբում զեկույցի տեսքով:

Ներկայացուցիչ անհատները կարող են հանդես գալ գիտամեթոդական բնույթի զեկույցներով, ներկայացումներով:

Առաջարկների և զեկույցների (ներկայացումների) թեմաների ներկայացման ժամկետը 2020թ. մայիսի 1-ն է:

Առաջարկությունների հիման վրա մշակված աշխատանքային ծրագիրը, օրակարգի նախագիծը կներկայացվի 2020թ. հուլիսի 1-10-ը՝ խորհրդաժողովին մասնակցելու հայտ ներկայացրածներին՝ վերջնական դիտարկումները, նկատառումները հայտնելու համար:

Խորհրդաժողովի աշխատակարգը.

Խորհրդաժողովը նախատեսվում է անցկացնել լիագումար նիստերի և առանձին թեմատիկ մասնախմբերում բաց քննարկումների, կլոր սեղանների, ելույթների, մեթոդական-գործնական սեմինարների ձևաչափով՝ կախված ձևավորված օրակարգից և առաջարկվող զեկույցների թեմաներից:

Խորհրդաժողովին մասնակցության և լիագումար նիստերում հանդես գալու հարցում նախապատվությունը տրվելու է ազգային կրթական և դաստիարակության ոլորտի համահայկական նշանակություն ունեցող հարցադրումներ պարունակող զեկույցներին:

Հատուկ նպատակահարմարությունից ելնելով՝ խորհրդաժողովում, հիմնական օրակարգից դուրս, ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության և տվյալ երկրի կամ տարածաշրջանի ներկայացուցիչների միջև քննարկման նյութ կարող են դառնալ նաև աշխատանքային ծրագրում չընդգրկված և տարածաշրջանային կամ երկկողմանի հետաքրքրություն ունեցող հարցեր, որոնց լուծումը կարող է դրականորեն ազդել տվյալ երկրում կամ տարածաշրջանում ազգային կրթության և դաստիարակության գործի կազմակերպման վրա:

Խորհրդաժողովի ֆինանսավորումը.

Խորհրդաժողովի ընթացքում Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը ստանձնում է մասնակիցների կեցության և սննդի ծախսերը (խորհրդաժողովի սկիզբն ու ավարտը համարվում են ծրագրով նախատեսված առաջին և վերջին միջոցառումները): Ճանապարհածասխը հոգում են մասնակիցները: Մասնակիցների հավաքը տեղի է ունենալու Երևանում 2020թ. օգոստոսի 3-ին:

Պարզաբանումների, հավելյալ տեղեկությունների, ինչպես նաև առաջարկություններ և ելույթներ ներկայացնելու առաջարկությունների համար դիմել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն.

Հասցե. 0010, Երևան, Վազգեն Սարգսյան 3, Կառավարության տուն 2,
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն, սենյակ 315:
Հեռ.`+374 10 58-13-91
Էլ. փոստ` tamara.zalinyan@escs.am կամ spyurq@yahoo.com
Կայքէջ` www.escs.am

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…