ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Համահայկական կրթական խորհրդաժողով-2020 թվականի օգոստոսի 3-8

Փետրվարի 11, 2020

Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը 2020 թվականի օգոստոսի 3-8-ը կազմակերպում է Համահայկական կրթական խորհրդաժողովը:

Խորհրդաժողովի նպատակներն են և հիմնական ուղղություններ են.

  • կրթության ոլորտում պատասխանատուների, կազմակերպիչների հետ քննարկել սփյուռքի կրթական ոլորտում առկա հիմնախնդիրները, իրագործվող ծրագրերի բարելավման ուղիները և սփյուռքում ազգային կրթադաստիարակչական գործին աջակցությանն ուղղված հետագա համատեղ քայլերը, ծրագրային առաջարկները.
  • գործող մանկավարժների և ուսումնական գործընթացի այլ մասնակիցների փորձի փոխանակման, ուղղակի կապերի հաստատման և սփյուռքի կրթության ոլորտում առկա նորարարություններին և հնարավորություններին ծանոթացման համար հարթակի ապահովում:

Խորհրդաժողովին կարող են մասնակցել.

  • Թեմական և Կրթական խորհուրդները (յուրաքանչյուրը՝ 1-2 ներկայացուցիչ),
  • կրթության և դաստիարակության խնդիրներով զբաղվող համահայկական կազմակերպությունները (յուրաքանչյուրը՝ 1-2 ներկայացուցիչ),
  • համայնքային կազմակերպությունները (յուրաքանչյուրը՝ 1-2 ներկայացուցիչ),
  • կրթական հաստատությունների տնօրենները և ուսմասվարները,
  • դասագրքերի և ուսումնական նյութերի հեղինակները,
  • օտարերկրյա համալսարաններում հայոց լեզվի դասախոսները,
  • մանկավարժները,
  • ազգայն կրթության և դաստիարակության հարցերով հետքրքրված այլ կազմակերպությունները

Առանձին դեպքերում, նպատակահարմարությունից ելնելով, վերոնշված կառույցները, ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության հետ համաձայնեցմամբ, կարող են հանդես գալ թվով երկուսից ավելի ներկայացուցիչներով:

Խորհրդաժողովը գումարվում է բաց հրավերի ձևով: Մասնակցելու համար պետք է լրացնել կից ներկայացվող հայտաձևը (կցվում է) և այն փոխանցել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն մինչև 2020թ. հունիսի 22-ը:

Խորհրդաժողովի աշխատանքային ծրագիրը.

Սփյուռքի կրթության և դաստիարակության ոլորտում գործող մարմիններից, կազմակերպություններից, կրթական հաստատություններից, սփյուռքում կրթական գործիչներից ակնկալվում է ստանալ օրակարգը ձևավորող քննարկվելիք հիմնախնդիրների և ծրագրերի վերաբերյալ առաջարկները: ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը մեծ նշանակություն է տալիս օրակարգային հարցերի վերաբերյալ պատվիրակությունների նախնական քննարկումների արդյունքների բանաձևմանն ու ներկայացմանը Խորհրդաժողովում` համապատասխան մասնախմբում զեկույցի տեսքով:

Ներկայացուցիչ անհատները կարող են հանդես գալ գիտամեթոդական բնույթի զեկույցներով, ներկայացումներով:

Առաջարկների և զեկույցների (ներկայացումների) թեմաների ներկայացման ժամկետը 2020թ. մայիսի 1-ն է:

Առաջարկությունների հիման վրա մշակված աշխատանքային ծրագիրը, օրակարգի նախագիծը կներկայացվի 2020թ. հուլիսի 1-10-ը՝ խորհրդաժողովին մասնակցելու հայտ ներկայացրածներին՝ վերջնական դիտարկումները, նկատառումները հայտնելու համար:

Խորհրդաժողովի աշխատակարգը.

Խորհրդաժողովը նախատեսվում է անցկացնել լիագումար նիստերի և առանձին թեմատիկ մասնախմբերում բաց քննարկումների, կլոր սեղանների, ելույթների, մեթոդական-գործնական սեմինարների ձևաչափով՝ կախված ձևավորված օրակարգից և առաջարկվող զեկույցների թեմաներից:

Խորհրդաժողովին մասնակցության և լիագումար նիստերում հանդես գալու հարցում նախապատվությունը տրվելու է ազգային կրթական և դաստիարակության ոլորտի համահայկական նշանակություն ունեցող հարցադրումներ պարունակող զեկույցներին:

Հատուկ նպատակահարմարությունից ելնելով՝ խորհրդաժողովում, հիմնական օրակարգից դուրս, ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության և տվյալ երկրի կամ տարածաշրջանի ներկայացուցիչների միջև քննարկման նյութ կարող են դառնալ նաև աշխատանքային ծրագրում չընդգրկված և տարածաշրջանային կամ երկկողմանի հետաքրքրություն ունեցող հարցեր, որոնց լուծումը կարող է դրականորեն ազդել տվյալ երկրում կամ տարածաշրջանում ազգային կրթության և դաստիարակության գործի կազմակերպման վրա:

Խորհրդաժողովի ֆինանսավորումը.

Խորհրդաժողովի ընթացքում Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը ստանձնում է մասնակիցների կեցության և սննդի ծախսերը (խորհրդաժողովի սկիզբն ու ավարտը համարվում են ծրագրով նախատեսված առաջին և վերջին միջոցառումները): Ճանապարհածասխը հոգում են մասնակիցները: Մասնակիցների հավաքը տեղի է ունենալու Երևանում 2020թ. օգոստոսի 3-ին:

Պարզաբանումների, հավելյալ տեղեկությունների, ինչպես նաև առաջարկություններ և ելույթներ ներկայացնելու առաջարկությունների համար դիմել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն.

Հասցե. 0010, Երևան, Վազգեն Սարգսյան 3, Կառավարության տուն 2,
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն, սենյակ 315:
Հեռ.`+374 10 58-13-91
Էլ. փոստ` tamara.zalinyan@escs.am կամ spyurq@yahoo.com
Կայքէջ` www.escs.am

  • Թվային ֆունկցիաների մի քանի հատկություններ

  • ԵՐԿԻՐԸ ՄԵՐ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՏՈՒՆՆ Է

  • MAT

  • ՀՀ տնտեսության սպասարկման ոլորտը

  • Մայրենիի դասագրքերի օժանդակ բաղադրիչների կիրառումը փոխգործուն մեթոդների միջոցով

    Նյութը  կրում է հետազոտական բնույթ:Ուսումնասիրել եմ մայրենիի դասագրքերի օժանդակ բաղադրիչները և կատարել վերլուծություն:

  • Жизнь и творчество А.П.Чехова

  • Նյութի ագրեգատային վիճակներ

    Ֆիզիկայում ագրեգատային վիճակը նյութի գոյության կայուն ձևերից է։ Առօրյա կյանքում հանդիպում են պինդ, հեղուկ, գազային վիճակները և պլազման։ Հայտնի է շատ այլ ագրեգատային վիճակների գոյությունը, ինչպիսիք են ապակին կամ հեղուկ բյուրեղները։ Ագրեգատային վիճակներից շատերը գոյություն ունեն միայն էքստրեմալ պայմաններում։Պատմականորեն ագրեգատային վիճակների բաժանումը կատարվել է ըստ նյութի որակական հատկությունների տարբերության։ Պինդ վիճակում նյութը պահպանում է ծավալը և ձևը, ընդ որում նյութի բաղկացուցիչ մասնիկները (ատոմներ, մոլեկուլներ կամ իոններ) դասավորված են իրար մոտ՝ ֆիքսված դիրքերում։ Հեղուկ վիճակում նյութը պահպանում է ծավալը, սակայն նյութի ձևը փոփոխվում է՝ կախված այն պարունակող անոթից։ Այս վիճակում մասնիկները կրկին իրար մոտ են դասավորված՝ ունենալով ազատ շարժման հնարավորություն։ Գազային վիճակում նյութի ինչպես ձևը, այնպես էլ ծավալը փոփոխվում են, «հարմարվելով» նյութը պարունակող անոթին։ Մասնիկները գազային վիճակում իրար մոտ չեն գտնվում և նրանց դիրքերը ֆիքսված չեն։ Պլազմայի դեպքում փոփոխելի են և՛ ծավալը, և՛ ձևը։ Պլազման, բացի չեզոք ատոմներից, բաղկացած է նաև զգալի քանակությամբ իոններից և էլեկտրոններից, որոնք ազատ շարժման մեջ են։Պինդ վիճակում նյութի բաղկացուցիչ մասնիկները (ատոմներ, մոլեկուլներ կամ իոններ) դասավորված են միմյանց մոտ։ Նրանց միջև գործող փոխազդեցության գումարային ուժերը ձգողական բնույթի են, և այնքան մեծ են, որ թույլ չեն տալիս մասնիկներին ազատ շարժվել, մասնիկները կատարում են միայն տատանողական շարժում հավասարակշռության դիրքերի շուրջը։ Դրա հետևանքով պինդ մարմինների ծավալն ու ձևը կայուն են և խիստ որոշակի։ Պինդ  մարմիններՊինդ մարմինները կարող են փոխել իրենց ձևը միայն արտաքին ուժի ազդեցության դեպքում (ինչը տեղի է ունենում, օրինակ, երբ պինդ մարմինը կոտրվում է)։Պինդ մարմինները կարող են ձևափոխվել հեղուկի հալման հետևանքով, իսկ հեղուկները պինդ մարմնի՝ սառեցման։ Հնարավոր է նաև պինդ մարմնի անմիջապես անցումը գազային վիճակի, այդ պրոցեսը անվանվում է սուբլիմացիա։ Հակառակ պրոցեսը, երբ գազը անմիջապես վերածվում է պինդ մարմնի, կոչվում է դեսուբլիմացիա։ՀեղուկներՀեղուկ վիճակում նյութը գրեթե անսեղմելի է և ընդունում է իրեն պարունակող անոթի ձևը։ Հեղուկի ծավալը անփոփոխ է, եթե հաստատուն են ջերմաստիճանն ու ճնշումը։ Երբ պինդ մարմինը տաքացվում է մինչև իր հալման կետից բարձր ջերմաստիճաններ, այն վերածվում է հեղուկի (այն դեպքում, երբ ճնշումը բարձր է եռակի կետին համապատասխանող ճնշումից)։Նույն նյութի ծավալը հեղուկ վիճակում սովորաբար ավելի մեծ է, քան պինդ վիճակում, ամենահայտնի բացառությունը ջուրն է, -ն։ Ամենաբարձր ջերմաստիճանը, որում տրված հեղուկը կարող է գոյություն ունենալ, կոչվում է կրիտիկական ջերմաստիճանԳազերԳազը սեղմելի հեղուկն է։ Գազը ոչ միայն ընդունում է իրեն պարունակող անոթի ձևը, այլ նաև ընդարձակվում է՝ ամբողջությամբ գրավելով անոթի ծավալը։Գազերում մոլեկուլների կինետիկ էներգիաները բավականչափ մեծ են միջմոլեկուլային ուժերը անտեսելու համար (իդեալական գազի պարագայում նրանք համարվում են հավասար զրոյի), բացի դրանից հարևան մոլեկուլների միջև հեռավորությունները շատ անգամ ավելի են, քան մոլեկուլների չափերը։ Գազը որոշալի ձև կամ ծավալ չունի, գազի համար այս մեծությունները պայմանավորված են այն պարունակող անոթով։ ՊլազմաՊլազման ևս չունի որոշակի ձև կամ ծավալ։ Սակայն ի տարբերություն գազերի, պլազման էլեկտրահաղորդիչ է, այն առաջացնում է մագնիսական դաշտեր և էլեկտրական հոսանքներ, «արձագանքում է» էլեկտրամագնիսական բնույթի ուժերին։ Պլազմայում դրականապես լիցքավորված միջուկները կարծես լողում են անարգել շարժվող ազատ էլեկտրոնների «ծովում»։Չնայած պլազման Երկրի վրա նորմալ պայմաններում ազատ վիճակում գոյություն չունի, այն սովորաբար առաջանում է կայծակների, կայծային պարպումների ընթացքում, լյումինեսցենտային կամ նեոնային լամպերում և պլազմային հեռուստացույցներում։ Արևի պսակը, կրակի որոշ տեսակները, ինչպես նաև աստղերը պլազմային վիճակում գտնվող լուսարձակող նյութի լավ օրինակ են։Ոչ դասական ագրեգատային վիճակներԱպակին ոչ բյուրեղային կամ ամորֆ պինդ մարմին է։ Այն պատրաստվում է տարբեր դասի նյութերից, ինչպիսիք են անօրգանական ցանցերը (օրինակ պատուհանի ապակին պատրաստված է սիլիկատից և որոշ հավելումներից), մետաղական համաձուլվածքները, իոնական մետաղները, ջրային լուծույթները, մոլեկուլային հեղուկները կամ պոլիմերները։ Ջերմադինամիկական տեսակետից ապակին իր բյուրեղային անալոգի նկատմամբ մետաստաբիլ վիճակում է, այնուամենայնիվ կոնվերսիայի գործակիցը գործնականում զրո է։Պլաստիկ բյուրեղը մոլեկուլային պինդ մարմին է, նրա կառուցվածքում առկա է պոզիցիոն հեռակա կարգը, սակայն մոլեկուլները պտտական ազատության աստիճան ունեն։ Օրիենտացիոն ապակում, ինչպես նաև սպինային ապակում այդ ազատության աստիճանը սառեցված է։Պլաստիկ բյուրեղը մոլեկուլային պինդ մարմին է, նրա կառուցվածքում առկա է պոզիցիոն հեռակա կարգը, սակայն մոլեկուլները պտտական ազատության աստիճան ունեն։ Օրիենտացիոն ապակում, ինչպես նաև սպինային ապակում այդ ազատության աստիճանը սառեցված է։Հեղուկ բյուրեղների հատկությունները միջանկյալ դիրք են գրավում շարժուն հեղուկների և կարգավորված պինդ մարմինների հատկությունների միջև։ Հիմնականում հեղուկ բյուրեղները կարող են հոսել հեղուկի պես, սակայն նրանք օժտված են հեռակա կարգով։ Ի տարբերություն հեղուկների, հեղուկ բյուրեղներում կան դոմեններ, որոնց ներսում մոլեկուլները շարժվում են մի որոշակի ուղղությամբ և չեն կարող ազատորեն պտտվել։ Հեղուկ բյուրեղները, այնպես ինչպես բյուրեղային պինդ մարմինները, արձագանքում են բևեռացած լույսին։ԳերապակիԳերապակին նյութի ագրեգատային վիճակ է, որը միևնույն ժամանակ բնութագրվում է գերհոսունությամբ և սառեցված ամորֆ կառուցվածքով։

  • Present Perfect

    Այս դասընթացի շրջանակներում մենք անդրադառնալու ենք Անգլերենի  6-րդ դասարանի դասագրքում ընդգրկված Present Perfect ժամանակաձևին:  Ծանոթանալու ենք Present Perfect ժամանակաձևի կազմությանը, կիրառությանը, ժամանակի մակբայներին,որոնց հետ հաճախ օգտագործվում է այս ժամանակաձևը, սովորելու ենք տարբերակել այս ժամանակաձևը այլ ժամանակաձևերից:Ձեռք ենք բերելու քերականական գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ՝ զուգորդելով դրանք ունկդրելու և ընթերցելու հմտությունների հետ՝ ապահովելով քերականության ուսուցումը լեզվի կիրառության գործաբանական մակարդակում՝ նպաստելով բանավոր և գրավոր խոսքի զարգացմանը:English Grammar isn't difficult. You can do it. Don't worry. Improve your Grammar. Improve your English.

  • Առնչություններ եռանկյան կողմերի և անկյունների միջև

    Թեորեմ եռանկյան նակյունների մասինՍուրանկյուն, ուղղանկյուն, բութանկյու եռանկյուններԹեորեմ եռանկյան կողմերի և անկյունների միջև առնչությունների մասինԵռանկյան անհավասարությունըՈւղղանկյուն եռանկյունների որոշ հատկություններՈւղղանկյուն եռանկյունների հավասարության հայտանիշները

  • Ինֆորմատիկա 8

    Ժամանակակից աշխարհում ինֆորմացիայի խոշոր ,,շտեմարաններից,, մեկը Համացանցն է: Ակնհայտ է, որ ցանցային տեխնոլոգիաները օրեցօր ավելի ու ավելի շատ մարդկանց համար են կեցության անբաժանելի մաս կազմում: Այդ պատճառով ներկայիս դպրոցականներին ճիշտ չէր լինի անմասն թողնել նման ինֆորմացիոն դաշտին առնչվելու հնարավորությունից