ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կրթության վիրտուալ էքսպո («EDU Virtual EXPO»)․ հրավեր դպրոցներին, կրթական հաստատություններին

Փետրվարի 13, 2020

Հարգելի՛ գործընկեր,

սիրով հրավիրում ենք Ձեզ մասնակցելու «EDU Virtual EXPO»-ին, որտեղ Հայաստանի Հանրապետությունում գործող առաջատար նորարական կրթական հաստատությունները, կրթական թվային լուծուներ և պրոդուկտներ առաջարկող կազմակերպությունները 1 առցանց հարթակում ուղիղ (ինտերակտիվ) միացմամբ՝

  • ներկայացնելու են իրենց հաստատությունները/պրոդուկտները/կրթական մոդելները, հատուկ առաջարկները, այցելուներին և հնարավոր գործընկերներին,  
  • մասնակցելու են թեմատիկ քննարկումներին, աշխատաժողովներին,
  • իրենց վիրտուալ գրասենյակներում պատասխանելու են այցելուներին հուզող հարցերին։

Շատ կարևորում ենք Ձեր մասնակցությունն այս միջոցառմանը, որը տեղեկատվական տեխնոոգիաների շնորհիվ հնարավորություն է ստեղծում ակտիվ կապ հաստատել Հայաստանի ողջ տարածքում գործող տարբեր կրթական հաստատությունների հետ, տեղեկանալ իրականացվող բազմաբնույթ հետաքրքիր կրթական ծրագրերի և սկսել արդյունավետ համագործակցություն, ինչպես նաև հետագայում մասնակցել սրան հաջորդող միջոցառումների շարքին և կիսել Ձեր փորձը։ 

-----------------------------------------

Ինչպե՞ս միանալ․ Ուղեցույց

«EDU Virtual EXPO»-ին միանալու համար անհրաժեշտ է պարզապես 20․02․2020-22․02․2020թթ-ին ժամը 11։00-17։30-ի ընթացքում www.virtualschool.am կայքի միջոցով օնլայն միանալ ստորև ներկայացված ուղեցույցի համաձայն և, ընդունարանում ծանոթանալով օրակարգին  և մասնակիցների վերաբերյալ տեղեկատուին, 1 հարթակում օնլայն այցելել ՀՀ կրթական առաջատար տարբեր հաստատություններին, ինչպիսիք են Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանը,«Դասավանդի՛ր Հայաստան»-ը, Դիլիջանի կենտրոնական դպրոցը, Հայաստանում Էրազմուս+ ազգային գրասենյակը, Միջազգային կրթության ամերիկյան խորհուրդների «EducationUSA Armenia» ծրագրի գրասենյակը, Ա․ Շահինյանի անվան ֆիզիկամաթեմատիկական հատուկ դպրոցը, Սոցիալական ձեռներեցների դպրոցը, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությունն ի դեմս Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոն (ԿՏԱԿ) ՊՈԱԿ-ի և այլն։

Նյութի աղբյուրը. ՕՐԱԿԱՐԳ

  • Գրականության դասընթաց 9-րդ դասարանի համար

  • ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱ X ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Ինֆորմատիկա 9-րդ դասարան

    Ո ղ ջ ու´յ ն,   հ ա ր գ ե լ ի   մ ա ս ն ա կ ի ց .  .  .   Այս դասընթացը հնարավորություն է ընձեռելու ուսումնասիրված թեմաների ամրապնդման (փուլ առ փուլ շարունակելու ենք համակարգչային հմտությունների ուսուցանումն ու ամրապնդումը):Ծրագիրը բազմազան է լինելու. տվյալների հենքերի հետ աշխատելու նոր մեթոդներ, հարցումների և ձևերի հետ աշխատանք, համացանցում աշխատելու որոշ նոր հնարավորություններ, ալգորիթմներ նկարագրելու եղանակներ, համակարգչով նկարելու և տեքստեր հավաքելու նորանոր հնարավորություններ, ինչպես նաև կիրառելու ենք էլեկտրոնային աղյուսակների օգնությամբ կառուցված դիագրամների խմբագրելու եղանակներ:

  • ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱ IX ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Տեղեկատվության փոխանցումը կենդանի օրգանիզմներում

  • Խառը թվերի գաղափարը ևթվաբանական գործողություններ խառը թվերով

    Դասընթացը ստեղծել է Կոտայքի մարզի գ.Գեղաշենի Ռազմիկ ստեփանյանի անվան միջնակարգ դպրոցի ուսուցչուհի Սարգսյան Արմենուհին:Դասընթացը վերաբերվում է խառը թվերին:Աշակերտը պետք է իմանա ,ո՞ր թիվն է կոչվում խառը թիվը,ի՞նչպես են գրի առնվում խառը թվերը,ի՞նչ է խառը թվի ամողջ մասը,և ի՞նչ է նրա կոտորակային մասը:Ի՞նչպես են կարդացվոմ խառը թվերը:Ի՞նչպես կարելի է համեմատել Խառը թվերը և ի՞նչպես են պատկերում թվային ուղղի վրա:Ինչպես նաև իմանալ,թե ի՞նչպես կարելի է կատարել թվաանական գործողություններ խառը թվերով:

  • Դասը, որպես ուսումնադաստիարակչական գործընթացի առանցքային բաղադրիչ։ ՏՀՏ գործիքների դերը և նշանակությունը դասընթացին

    Լավ ուսուցիչը կարող է սովորեցնել ուրիշներին նույնիսկ այն, ինչ ինքը չի կարող անել: ՏԱԴԵՈՒՇ ԿՈՏԱՐԲԻՆՍԿԻ Ուսումնադաստիարակչական գործունեություն, որի ընթացքում իրագործում են արդի ժամանակաշրջանում մանկավարժ-գիտնականների կամ վարպետ ուսուցիչների գիտական հետազոտությունների արդյունքում կատարած եզրահանգումները, նորարարությունները, կիրառվում են նոր մանկավարժական տևխնոլոգիաներ և ՏՀՏ գործիքներ,ինչպես նաև ստեղծագործական որոնումների ինքնատիպ, նորարարական տարրեր պարանակող գործունեություն: Մանկավարժական փորձի առաջավոր համարվելու չափանիշներն են արդիականությունը և հեռանկարային նպատակները, ՄԱՓ-ի միջոցով լուծվող ուսումնադաստիարակչական խնդիրների հասարակական նշանակությանը:

  • «Երաժշտությունը եւ գրականությունը»

  • ՄԱՅՐԵՆԻ 4-ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Հայոց հայրենիքը