ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության ենթակայությամբ գործող թատրոնների՝ Ամանորի տոնական օրերի ներկայացումներ

Դեկտեմբերի 20, 2019

Դեկտեմբերի 30

  • Արտաշատի Ա. Խարազյանի անվ. պետական դրամ. թատրոն-«Բարի հրաշագործը»-13։00
  • Վանաձորի Հ. Աբելյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոն-Մանկական ներկայացում-11:00, 13:00 
  • Գյումրու Վ.Աճեմյանի անվան պետական դրամատ.թատրոն-Ա. Լինդգրեն՝ «Մանչուկն ու Կառլսոնը»-11:00, 13:00, 15:00                         
  •  Երևանի Հովհ. Թումանյանի անվան պետական տիկնիկային թատրոն-«Բիմ Բոմը և Նոր տարին»-14:00
  • Գորիսի Վ.Վաղարշյանի անվան պետական դրատատիկական թատրոն-Ամանորյա ներկայացում-12:00

Դեկտեմբերի 31

  • Վանաձորի Հ. Աբելյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոն-Մանկական ներկայացում-11:00
  • Երևանի Հովհ. Թումանյանի անվան պետական տիկնիկային թատրոն-«Բիմ Բոմը և Նոր տարին»-14:00
  • Պետական կամերային երաժշտական թատրոն-«Նվեր Ձմեռ պապիկին»-12:00
  • Երևանի խամաճիկների պետական  թատրոն-Ամանորյա ներկայացում-12:30
  • Ալ. Սպենդիարյանիանվանօպերայիևբալետիազգայինակադեմիականթատրոն-Ամանորյա համերգ-18:00
  • Բեմարվեստի ազգային փորձարարական «Գոյ» կենտրոն-«Ծովահենների հեքիաթը»-13:00

Հունվարի 1

  • Գ. Սունդուկյանի անվան ազգային ակադ. թատրոն-«Թռիչք կկվի բնի վրայով»-17:00
  • Երևանի Հովհ. Թումանյանի անվան պետական տիկնիկային թատրոն-«Բիմ Բոմը և Նոր տարին»-14:00

Հունվարի 2

  • Հ.Պարոնյանի անվան  երաժշտական կոմեդիայի պետական թատրոն-Ամանորյա ներկայացում-11:00, 13:00, 15:00, 17:00
  •  Գ.Սունդուկյանի անվան ազգային ակադ. թատրոն-«Ալադին» մանկական ներկայացում (հունվարի 2-7) -12։00,14։30,17։00
  • Երևանի Հովհ. Թումանյանի անվան պետական տիկնիկային թատրոն-«Բիմ Բոմը և Նոր տարին»-14:00
  • Կ. Ստանիսլավսկու անվան պետական ռուսակ.դրամ. թատրոն-«Другой человек»-17:00
  • Երևանի խամաճիկների պետական  թատրոն-Մանկական ներկայացում-12:30
  • Ալ. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոն-Ֆոյե համերգ-17:00
  • Բեմարվեստի ազգային փորձարարական «Գոյ» կենտրոն-«Ծովահենների հեքիաթը»-13:00
  • Ս. Սարգսյանի անվան համազգային պետական թատրոն-«Լոռեցի Սաքոն»-19:00

Հունվարի 3

  • Երևանի Հովհ. Թումանյանի անվան պետական տիկնիկային թատրոն-«Բևեռային ճեպընթաց»-12:00,14:00,16:00
  • Գորիսի Վ.Վաղարշյանի անվան պետական դրատատիկական թատրոն-Ամանորյա ներկայացում-12:00
  • Կ. Ստանիսլավսկու անվան պետական ռուսակ.դրամ. թատրոն-Մանկական ներկայացում -11:00,13:00,15:00
  • Պետական կամերային երաժշտական թատրոն-«Նվեր Ձմեռ պապիկին»-12:00,14:00

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: