ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Աշխարհի խոշորագույն տեխնոլոգիական ձեռներեցության մրցույթը աղջիկների համար

Դեկտեմբերի 04, 2019

Հարգելի ինֆորմատիկայի ուսուցիչներ,

Հարգելի աշակերտուհիներ,

«Կանայք և տեղեկատվական հասարակությունը» ՀԿ-ն և “Technovation” ընկերությունը հայտարարում են աշխարհի խոշորագույն տեխնոլոգիական ձեռներեցության “Technovation Girls” ծրագրի հայաստանյան «Տեխնովացիա Աղջիկներ Հայաստան 2020» մրցաշրջանի սկիզբը:

Մեծ սիրով հրավիրում ենք Երևանի և ՀՀ բոլոր մարզերի ինֆորմատիկայի ուսուցիչներին, իրենց աշակերտուհիների թիմերով մասնակցելու “Technovation Girls” ծրագրին:

«Տեխնովացիա Աղջիկներ»–ը Technovation շահույթ չհետապնդող կազմակերպության ծրագիրն է, որը նպատակ է հետապնդում ոգեշնչել ու հզորացնել աղջիկներին՝ դառնալու նորարարներ և առաջնորդներ իրենց համայնքներում՝ լուծելով իրենց համայնքի խնդիրները, օգտագործելով տեխնոլոգիական ձեռներեցության գիտելիքներն ու հմտությունները: “Technovation Girls” միջազգային ծրագիրը հովանավորվում է Google, Intel, Salesforce, Adobe, Verizon, LinkedIn, Oracle, Yahoo, CA Technologies, Lemann Foundation, AVG Technologies, SAP eBay ընկերությունների կողմից:

  • 2017թ-ին Հայաստանը առաջին անգամ մասնակցեց այս ծրագրին: Հայաստանի մասնակից 44 թիմերից 22 թիմեր դուրս եկան կիսաեզրափակիչ և մասնակցեցին Հայաստանյան մրցույթին, որից Գրանդ Պրի հաղթող 3 թիմեր իրավունք ստացան մասնակցելու միջազգային մրցույթին:
  • Միջազգային մրցույթում մասնակից շուրջ 105 երկրների 3000 թիմերից հաղթողներ ընտրվեցին 12 թիմեր, վեց անվանակարգերում: Միջազգային մրցույթին մասնակցած Արագածոտնի մարզի Կարբիի դպրոցի “Մեկ քայլ առաջ” թիմը հաղթող ճանաչվեց կրթություն անվանակարգում իր “Հայերեն ժեստերի լեզուն” հավելվածով, մեկնեց Սան Ֆրանցիսկո, որտեղ արժանացավ նաև հանդիսատեսի համակրանք`”ժողովրդի ընտրություն” մրցանակին:
  • 2018 թվականին Տեխնովացիա Հայաստան ծրագրի կիսաեզրափակիչ դուրս եկած Աշտարակի ՝ “Codice Puellis” թիմը հաղթող ճանաչվեց 2018թ-ի Սևան սթարթափ մրցույթում՝ 1 Of U հավելվածի ստեղծման համար։ Այն ստեղծվել էր աուտիզմով երեխաներին օգնելու համար։ Թիմը ճանաչվեց European Youth Award 2019 մրցութի ֆինալիստ։
  • 2017 թվականից Սինոփսիս Արմենիա ընկերության նախագահ, Սինոփսիս կորպորացիայի գլխավոր ճարտարագետ, Երվանդ Զորյանը Տեխնովացիա Հայաստան ծրագրի Բարի կամքի դեսպանն է:
  • 2017 թվականից սկսած ավելի քան 122 հավելված են ստեղծվել տարբեր սոցիալական խնդիրներին առնչվող։ Մինչ այսօր Հայաստանի բոլոր մարզերից 224 թիմեր, 1200 աշակերտուհիներ, ավելի քան 200 ուսուցիչներ/մենթորներ են մասնակցել Տեխնովացիա Հայաստան ծրագրին։

«Տեխնովացիա Աղջիկներ Հայաստան 2020» մրցույթին կարող են մասնակցել 10-ից 18 տարեկան աշակերտուհիները։ Նրանք կձևավորեն թիմեր մինչև հինգ անդամներից, և մեկ ուսուցչի ու տեխնոլոգիական կամ այլ մասնագետի հետ կարող են մասնակցել ուսումնական ծրագրին: Չնայած նրան, որ Technovation Girls-ը մրցակցություն է, ծրագիրն ավելի կենտրոնացած է կառուցելու մասնակիցների մի մեծ թիմ, համայնք: Կարևոր է, որ ուսուցիչները, աշակերտուհիները եւ համայնքի անդամները աշխատեն միասին բացահայտելու թե ինչ խնդիրներ կան, ու հնարավոր համագործակցության եւ տեխնոլոգիաների միջոցով կյանքի կոչեն իրենց ծրագրերը:

  • Միջին և ավագ դպրոցների ուսուցիչներին, աշակերտուհիներին կուսուցանվի 50 ժամյա ուսումնական ծրագիր, որը հասանելի է մասնակիցներին առցանց ձևաչափով։ Ծրագրի լեզուն անգլերենն է։
  • Ծրագիրը կազմված է 5 մասից` գաղափարների գեներացիա(ideation), կոդավորում(coding), բիզնես(business), մարկետինգ(marketing) և ներկայացում(pitching):
  • Մասնակիցներին աջակցելու համար կանցկացվեն դասընթացներ հայերեն լեզվով և կտրամադրվեն նաև հայերեն ուսումնական նյութեր:
  • Հեռավոր մարզերի ուսուցիչները և աշակերտուհիները կստանան հեռահար խորհրդատվություն հայերեն լեզվով:
  • Թիմերը բաղկացած կլինեն առավելագույնը հինգ հոգուց, կձևավորեն “ավագ” կամ “կրտսեր” խմբեր ըստ տարիքային սահմանափակումների`

- 10-14 տարեկան աշակերտուհիները կձևավորեն «կրտսեր» խմբի թիմեր, մասնակիցների տարիքը 2020թ.-ի օգոստոսի 1–ին չպետք է գերազանցի 15-ը։
- 15-18 տարեկան աշակերտուհիները կձևավորեն «ավագ» խմբի թիմեր,
մասնակիցների տարիքը 2020թ.-ի օգոստոսի 1–ին չպետք է գերազանցի 18-ը։

  • Նախնական ծրագրավորման իմացությունը պարտադիր չէ։ Պարզապես պետք է պատրաստ լինել ստանալու 21-րդ դարին համահունչ տեխնոլոգիական ձեռներեցության նոր գիտելիքներ ու հմտություններ: Թիմերը կստեղծեն հավելվածները Մասաչուսեթսի տեխնոլոգիական ինստիտուտի կողմից մշակված App Inventor ծրագրով։
  • “Technovation” ծրագրով նախատեսվում է 12 շաբաթյա ուսուցում, որի ընթացքում աշակերտուհիները կսովորեն բացահայտել, վեր հանել որևէ սոցիալական խնդիր իրենց համայնքում ու ստեղծել բջջային հավելված՝ հիմնահարցին լուծում տալու համար։ Աղջիկները կսովորեն պլանավորել, զարգացնել ու իրականացնել ամբողջական բիզնես մոդել ու տեխնոլոգիական արտադրանք։
  • Այս տարի բջջային հավելվածները կբխեն ոչ միայն Կայուն զարգացման նպատակների հիմնախնդիրներից` բնապահպանություն, աղքատություն, խաղաղություն, հավասարություն, կրթություն, առողջապահություն, այլ նաև ուղղորդված կլինեն լուծելու ցանկացած սոցիալական խնդիր:
  • Մասնակից թիմերը նախ կմրցեն “Տեխնովացիա Աղջիկներ Հայաստան 2020” մրցույթի շրջանակում, ապա հաղթող թիմերը հնարավորություն կունենան մասնակցելու միջազգային մրցույթին ու հաղթելու դեպքում թիմը կհրավիրվի մասնակցելու Սան ֆրանցիսկոյում կազմակերպվող “Technovation” համաշխարհային շնորհանդես գագաթաժողովին և մրցանակաբաշխությանը:
  • 2018, 2019թթ-ին ծրագիրը ֆինանսավորվել է Եվրոպական միության՝ Հայկական Բարեգործական Ընդհանուր Միության և Եվրասիա համագործակցություն հիմնադրամի ՔՀ Կամուրջ ծրագրի, և ԱՄՆ պետքարտուղարության Հասարակայնության հետ կապերի գրասենյակի դրամաշնորհների շրջանակներում:
  • Հայաստանյան մրցույթին աջակցել են Սերվիս տիտան ընկերությունը, Սինոփսիս Արմենիա ընկերությունը, ՄԱԿ-ի հայաստանյան գրասենյակը, Տեղեկատվական և հաղորդակցության տեխնոլոգիաների գործատուների միությունը, Յունիքոմփ ընկերությունը, Հայաստանի ամերիկյան համալսարանը, Ձեռնարկությունների ինկուբատոր հիմնադրամը, Ֆիզմաթ դպրոցը, Արարատ բանկը, Վոլտերման ընկերությունը, Օնեքս ընկերությունը, Զիգզագ ընկերությունը:

Ձեր մասնակցությունը հաստատելու համար, խնդրում ենք լրացնել կից մասնակցության հայտը և ուղարկել girlsinictarmenia@gmail.com հասցեին մինչև 2019թ-ի դեկտեմբերի 20–ը:

Դեկտեմբերի 20-ից հետո մասնակիցների հետ կկազմակերպվի հանդիպում՝ ծրագիրը մանրամասնությամբ ներկայացնելու համար։

Դասընթացները կսկսվեն հունվարի 15-ից:

Հավելյալ տեղեկությունների համար խնդրում ենք զանգահարել 055 788 554; 098 225 581; 091 225 535 հեռախոսահամարներով:

  • Եղիշե Չարենց

     Դասընթացը պատրաստել է Քնարիկ Բաբայանը:   /Վանաձորի Պ.Սևակի անվան թիվ 30                       հիմն. դպրոց:/ Դասընթացը նախատեսված է 7-րդ դասարանում սովորող աշակերտների և գրականության ուսուցիչների համար: Հարգելի՛ մասնակիցներ,այս դասընթացի շրջանակներում կծանոթանանք հայ գրականության խոշորագույն դեմքերից մեկի՝ Ե.Չարենցի կյանքին ու ստեղծագործությանը: Դասընթացի նպատակներն են՝              իմանա՝  Չարենցի կյանքի հիմնական դրվագները,  ստեղծագործության ընդհանուր պատկերը,  մեծերի կարծիքները Չարենցի մասին, << Հայրենիքում>>,<< Տաղ անձնական>>, <<Ես իմ անուշ Հայաստանի>> բանաստեղծությունները:               Կարողանա՝ ներկայացնել հեղինակի կյանքը, արժևորել և ամբողջացնել հեղինակի կերպարը,  ներկայացնել բանաստեղծությունների հիմնական բովանդակությունը:

  • Աթլետիկա

    Վազքի օգտակարությունը Շատ հաճախ վազքի օգտակարության մասին տարբեր հոդվածներ կարդալով՝ մենք գլխի չենք ընկնում, որ վազքին ևս պետք է գրագետ մոտեցում ցուցաբերել: Առաջին հերթին պետք է ճիշտ սնվել: Վազքով զբաղվող մարդկանց մեծ մասը կարճ ժամանակ հետո թողնում է այս զբաղմունքը: Նրանց օրգանիզմը հյուծվում է, ոչ ճիշտ սնվելու հետևանքով առաջանում են գլխապտույտներ: Մարդիկ դժվարանում են անգամ աստիճաններով բարձրանալ: Վազքն սկսելուց առաջ հարկավոր է կատարել նախավարժանք: Մեր օրգանիզմը մի համակարգ է, որը շատ դանդաղ է փոփոխության ենթարկվում: Այն, ինչ կտրուկ է կատարվում, բռնություն է, և եթե հանգիստ վիճակից անմիջապես անցնեք վազքի, դա կնշանակի գերբեռնվածություն օրգանիզմի համար: Այնպես որ, վազքով զբաղվել հարկավոր է աստիճանաբար: Նույնը վերաբերում է կանգ առնելուն: Կտրուկ կանգ առնելը կարող է բերել սրտի նոպայի:   Չի կարելի վազքից անմիջապես հետո ջուր խմել: Սիրտը դեռ չի հասցրել հանգստանալ, իսկ դուք նրան ծանրաբեռնում եք ջրով: Կարելի է ջուր միայն 15-20 րոպե հետո: Կա մի նրբություն՝ երկարատև վազքի ժամանակ ջուր խմելը դառնում է անհրաժեշտություն, որպեսզի արյունը չխտանա, հարկավոր է ջուրը խմել փոքր կումերով: Աթլետիկան բաղկացած է հինգ բաժիններից՝ քայլք վազք ցատկեր նետումներ բազմամարտ որոնք իրենց հերթին բաժանվում են շատ ձևերի և խմբերի։ Վազքը մի մեծ հարցական նշան է, որն ամեն օր հարցնում է ձեզ. «Ո՞վ եք դուք այսօր դառնալու՝ թույլիկ, թե կամային անհատականություն»: Պատասխանը սովորաբար լինում է երկրորդը:Փիթեր Մայեր, օլիմպիական խաղերի կրկնակի չեմպիոնՎազքի ճիշտ տեխնիկայի հիմնական բաղադրիչներից է կորպուսի անշարժությունը ուղղահայաց առանցքի հանդեպ: Դա զերծ կպահի ողնաշարի և հոդերի վնասվածքներից: Հարկավոր է հետևել կեցվածքին: Ճիշտ վազելու համար մարմինը չպետք է թեքել առաջ կամ հետ: Մարմնի թեքությունն ավելացնում է «ոտքով բախվելու» հավանականությունը, հետ թեքվելու դեպքում ազդրերը չափից ավելի են բարձրանում և խախտվում է շարժումների սլացիկությունը: Արմունկը պետք է ծալված լինի 90 աստիճանի տակ, դաստակը պետք է ազատ թողնել, չսեղմել: Պետք է հիշել, որ շարժումների ազատությունն ապահովում է անկաշկանդ ռիթմիկ շնչառություն և հետաձգում է հոգնածությունը:

  • Գլուխ 3. Կենդանի նյութի քիմիական կազմավորվածությունը

    Բջջի քիմիական կազմը (28ժամ )Դասընթացը պատրաստել է Աղավնի Մնացականյանը(Մարզ Արագածոտն քաղաք Աշտարակ թիվ 5 ավագ դպրոց)Կրթական հիմնական խնդիրներըԸնդլայնել գիտելիքները կենդանի նյութի քիմիական կազմի և դրա հետ կապված առանձնահատկությունների մասին:Ուսումնասիրել բջջի քիմիական կազմը,տարբերակել նրանում գտնվող քիմիական նյութերը ՝անօրգանական և օրգանական:Զարգացնել աշակերտի կարողությունները.*գաղափար կազմել նյութի մասին ՝ելնելով նրա բաղադրությունից*առանձնացնել բջջի քիմիական բաղադրիչների դերն ու նշանակությունը *իրականացնել կեսաբանական տեղեկատվության ինքնուրույն որոնում ( դասագրքերում,տեղեկագրքերում,գիտամասսայական հրատարակություններում, ինտերնետում և այլն)*կատարել վերլուծություններ*գալ եզրահանգմանԹեմայի ուսումնասիրման համար նախընտրելի մեթոդները(կաիելի է նաև փոփոխել))*շրջված դաս*մտագրոհ*համագործակցային ուսուցում՝խմբային աշխատանք*հասկացությունների քարտեզագրում*Վենի դիագրամԹեմայի ուսումնասիրման համար նախատեսված ժամաքանակի (28) բաշխում ՝ ըստ ենթաթեմաների1.

  • Հեքիաթը երաժշտության մեջ

    Դասի նպատակն է ծանոթացնել Պետյան և գայլը սիմֆոնիկ հեքիաթին և սիմֆոնիկ նվագախմբի նվագարաններին:Նպատակներից է նաև սիմֆոնիկ  նվագախմբի նվագարանները հնչողությամբ տարբերելու կարողությունը զարգացնելը:Կարևորագույն նպատակներից է երեխաների մեջ  մանուկ հասակից դաստիարակել սեր դեպի սիմֆոնիկ երաժշտությունը:

  • Բառակազմություն: Պարզ, բարդ, ածանցավոր բառեր: 4-րդ դասարան:

    Սիրելի՛ երեխաներ, այսօր մենք քերականությունից կբացենք մի մեծ պատուհան, որը մեզ կուղեկցի բառերի զարմանահրաշ աշխարհ: Կյանքում ամեն բան ունի իր սկզբնակունքը: Բառերն էլ ունեն արմատներ, որից սնվում, ծնվում են նորանոր բառեր, որոնք հարստացնում են հայերենի բառապաշարը: Թեմայի նպատակն է՝1. Տարբերել պարզ, բարդ, ածանցավոր բառերը:2. Իմանալ «արմատ» հասկացությունը:3. Կարողանալ պարզ բառերից ստանալ բարդ և ածանցավոր բառեր:4. Առանձնացնել արմատը ածանցից:5. Արժևորել բառերի դերը բառապաշարի հարստացման գործում:

  • Պտտական մարմիններ

    Երկրաչափություն 11-րդ դասարանԳաղափար պտտական մարմինների մասինԳլանի և գլանային մակերևույթի հասկացություններըԳլանի հատույթներըԿոնի և կոնային մակերևույթի հասկացություններըԿոնի հատույթները

  • Աֆրիկա աշխարհագրական դիրքը, ափագիծը, ռելիեֆը: Կլիման, ներքին ջրերը: Բնական զոնաները, սավանաների զոնայի բնութագիրը:

    Դասի նպատակն է վերլուծել  Աֆրիկա մայրացամաքի աշխարհագրական դիրքի, ափագծի մասնատվածության, ռելիեֆի  առնձնահատկությունները: Վերլուծել Աֆրիկայի կլիման ձևավորող հիմնական գործոնները, բացահայտել ջրագրական ցանցի առանձնահատկությունները: Բացատրել բնական զոնաների տարածման առանձնահատկությունները, դրանց կլիմայական, հողային պայմանների, բուսական ու կենդանական աշխարհի օրինաչափությունները:

  • Мир, в котором мы живём

    Удивительные приключения девочки Жени .,,Цветик-семицветик,, . Прекрасная сказка,заглавие которой говорит о себе.Пятиклассники с большим интересом читают сказку  В .П. Катаева ,,Цветик-семицветик,,

  • Мы и мир вокруг нас,

    Ознакомление с произведениями Русских писателей, которых они восхишаются не только природой, но и заставляют читателя задуматся о том как ее сохранить.

  • Мир, в котором мы живём

    ,,Цветик- семицветик,,  Заглавие сказки говорит о себе .Цветок ,состоящий из семи лепестков, выполняет все желания девочки Жени.Пятиклассники с большим интересом читают сказку В. П. Катаева ,, Цветик-семицветик,,