ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Աշխարհի խոշորագույն արհեստական բանականության տեխնոլոգիական մրցույթը ընտանիքների համար

Հոկտեմբերի 23, 2019

«Կանայք և տեղեկատվական հասարակությունը» ՀԿ-ն և “Technovation” ընկերությունը հայտարարում են աշխարհի խոշորագույն արհեստական բանականության տեխնոլոգիական “Technovation Families” ծրագրի հայաստանյան «Տեխնովացիա Ընտանիքներ Հայաստան» մրցաշրջանի սկիզբը:

Մեծ սիրով հրավիրում ենք Երևանի և ՀՀ բոլոր մարզերի մինչև 16 տարեկան երեխաներ ունեցող ընտանիքներին մասնակցելու “Technovation Families” ծրագրին, այն է՝ սովորել, փորձել և ստեղծել արհեստական բանականություն:

“Technovation Families”–ը “Technovation” շահույթ չհետապնդող կազմակերպության ծրագիրն է, որը նպատակ է հետապնդում ոգեշնչել ու հզորացնել ընտանիքներին՝ դառնալու նորարարներ և առաջնորդներ իրենց համայնքներում՝ լուծելով իրենց համայնքի խնդիրները, օգտագործելով արհեստական բանականության վերաբերյալ ստացած գիտելիքներն ու հմտությունները:

 “Technovation Families” միջազգային ծրագիրը  համագործակցում է UNESCO, UN Women կազմակերպությունների հետ և հովանավորվում է Google, Intel, Salesforce, Adobe, Verizon, LinkedIn, Oracle, Yahoo ընկերությունների կողմից:

  • 2019թ-ին Հայաստանը առաջին անգամ մասնակցում է այս ծրագրին:
  • Google, NVIDIA  և Adobe հայտնի կազմակերպությունների կողմից մշակած ծրագրի շնորհիվ ծնողներն ու երեխաները կբացահայտեն արհեստական բանականությունը, թե ինչով է նման կամ  տարբերվում մարդը արհեստական բանականությունից, ինչ են տվյալները և ինչու են կարևոր, ինչ է մեքենայական ուսուցումը և ավելին:
  • Տաս շաբաթյա ուսուցման ընթացքում դասընթացավարների, համայնքային առաջնորդների, մենթորների, տեխնոլոգիական մասնագետների օգնությամբ մասնակիցները անվճար կսովորեն, կփորձեն և կօգտագործեն արհեստական բանականությունը տարբեր խնդիրներ լուծելու համար:
  • Որպես վերջնական մարտահրավեր, ընտանիքները կօգտագործեն արհեստական բանականությունը` լուծելու իրենց համայնքային  մի խնդիր, Կայուն զարգացման նպատակների հիմնախնդիրներից բխող` բնապահպանություն, աղքատություն, խաղաղություն, հավասարություն, կրթություն, առողջապահություն, նաև  ուղղորդված կլինեն լուծելու ցանկացած սոցիալական այլ խնդիր:
  • Արդյունքում թիմերը կմասնակցեն մրցույթի և  հաղթող թիմին հնարավորություն կընդձեռնվի  մասնակցելու Կալիֆոռնիայի Սան Ֆրանցիսկո քաղաքում կայանալիք համաշխարհային մրցանակաբաշխությանը:
  • Համաշխարհային առաջնությանը մասնակցելու փաթեթները կընդունվեն  2019 թվականի դեկտեմբերից մինչև 2020 թվականի հունվարի 9-ը:

Ծրագրին միանալու և մասնակցելու համար անհրաժեշտ  է անգլերեն լեզվի իմացությունը ընտանիքի որևէ անդամի կողմից, ցանկալի է ծանոթ լինել App Inventor  կամ Scratch միջավայրին, նախնական արհեստական բանականության գիտելիքի իմացության անհրաժեշտություն չկա: Պարզապես պետք է պատրաստ լինել ստանալու 21-րդ դարին համահունչ տեխնոլոգիական  նոր գիտելիքներ ու հմտություններ:

  • Մասնակիցներին աջակցելու համար կանցկացվեն դասընթացներ հայերեն լեզվով և կտրամադրվեն նաև հայերեն ուսումնական նյութեր:
  • Թիմերը կարող են ունենալ մենթորներ, ցանկալի է ինֆորմատիկայի ուսուցիչները լինեն թիմերի մենթորներ, սակայն մենթորները չեն հանդիսանում թիմի անդամներ:
  • Հաղթող ընտանիքների մենթորները նույնպես կշահեն մրցանակ՝ ուղևորություն մասնակցելու Կալիֆոռնիայի Սան Ֆրանցիսկո քաղաքում կայանալիք համաշխարհային առաջնությանը:
  • Թիմերը բաղկացած կլինեն նվազագույնը երկու հոգուց՝ ծնողներից մեկը և երեխան և առավելագույնը վեց հոգուց՝ մայր, հայր և չորս երեխա: Կձևավորեն «ավագ» կամ “կրտսեր” խմբեր ըստ  տարիքային սահմանափակումների`

        -  8-11  տարեկան երեխաներ ունեցող ընտանիքները կձևավորեն  «կրտսեր» խմբի թիմեր, մասնակից երեխաների տարիքը 2020թ. հունվարի 1–ին չպետք է գերազանցի 11-ը։
        -  12-16 տարեկան երեխաներ ունեցող ընտանիքները կձևավորեն  «ավագ» խմբի թիմեր, մասնակից երեխաների տարիքը 2020թ. հունվարի 1–ին չպետք է գերազանցի 16-ը։

  • Հեռավոր մարզերի մասնակիցները կստանան հեռահար խորհրդատվություն հայերեն լեզվով:

Ձեր մասնակցությունը հաստատելու համար, խնդրում ենք լրացնել կից մասնակցության հայտը, և ուղարկել girlsinictarmenia@gmail.com հասցեին մինչև 2019թ-ի հոկտեմբերի 29–ը:

Դասընթացները կսկսվեն նոյեմբերի 1-ից:

Հավելյալ տեղեկությունների համար խնդրում ենք զանգահարել 055 788 554; 098 225 581; 091 225 535 հեռախոսահամարներով:

  • Գրականության դասընթաց 9-րդ դասարանի համար

  • ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱ X ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Ինֆորմատիկա 9-րդ դասարան

    Ո ղ ջ ու´յ ն,   հ ա ր գ ե լ ի   մ ա ս ն ա կ ի ց .  .  .   Այս դասընթացը հնարավորություն է ընձեռելու ուսումնասիրված թեմաների ամրապնդման (փուլ առ փուլ շարունակելու ենք համակարգչային հմտությունների ուսուցանումն ու ամրապնդումը):Ծրագիրը բազմազան է լինելու. տվյալների հենքերի հետ աշխատելու նոր մեթոդներ, հարցումների և ձևերի հետ աշխատանք, համացանցում աշխատելու որոշ նոր հնարավորություններ, ալգորիթմներ նկարագրելու եղանակներ, համակարգչով նկարելու և տեքստեր հավաքելու նորանոր հնարավորություններ, ինչպես նաև կիրառելու ենք էլեկտրոնային աղյուսակների օգնությամբ կառուցված դիագրամների խմբագրելու եղանակներ:

  • ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱ IX ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Տեղեկատվության փոխանցումը կենդանի օրգանիզմներում

  • Խառը թվերի գաղափարը ևթվաբանական գործողություններ խառը թվերով

    Դասընթացը ստեղծել է Կոտայքի մարզի գ.Գեղաշենի Ռազմիկ ստեփանյանի անվան միջնակարգ դպրոցի ուսուցչուհի Սարգսյան Արմենուհին:Դասընթացը վերաբերվում է խառը թվերին:Աշակերտը պետք է իմանա ,ո՞ր թիվն է կոչվում խառը թիվը,ի՞նչպես են գրի առնվում խառը թվերը,ի՞նչ է խառը թվի ամողջ մասը,և ի՞նչ է նրա կոտորակային մասը:Ի՞նչպես են կարդացվոմ խառը թվերը:Ի՞նչպես կարելի է համեմատել Խառը թվերը և ի՞նչպես են պատկերում թվային ուղղի վրա:Ինչպես նաև իմանալ,թե ի՞նչպես կարելի է կատարել թվաանական գործողություններ խառը թվերով:

  • Դասը, որպես ուսումնադաստիարակչական գործընթացի առանցքային բաղադրիչ։ ՏՀՏ գործիքների դերը և նշանակությունը դասընթացին

    Լավ ուսուցիչը կարող է սովորեցնել ուրիշներին նույնիսկ այն, ինչ ինքը չի կարող անել: ՏԱԴԵՈՒՇ ԿՈՏԱՐԲԻՆՍԿԻ Ուսումնադաստիարակչական գործունեություն, որի ընթացքում իրագործում են արդի ժամանակաշրջանում մանկավարժ-գիտնականների կամ վարպետ ուսուցիչների գիտական հետազոտությունների արդյունքում կատարած եզրահանգումները, նորարարությունները, կիրառվում են նոր մանկավարժական տևխնոլոգիաներ և ՏՀՏ գործիքներ,ինչպես նաև ստեղծագործական որոնումների ինքնատիպ, նորարարական տարրեր պարանակող գործունեություն: Մանկավարժական փորձի առաջավոր համարվելու չափանիշներն են արդիականությունը և հեռանկարային նպատակները, ՄԱՓ-ի միջոցով լուծվող ուսումնադաստիարակչական խնդիրների հասարակական նշանակությանը:

  • «Երաժշտությունը եւ գրականությունը»

  • ՄԱՅՐԵՆԻ 4-ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Հայոց հայրենիքը