ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մրցույթ` ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի մրցանակի համար

Հունիսի 25, 2019

ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի գրասենյակը հայտարարում է մրցույթ Հասարակական և հումանիտար գիտությունների ու արվեստի բնագավառում «Խայմե Տորրես Բոդետի անվան» ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի և Մեքսիկայի ազգային ինքնավար համալսարանի համատեղ մրցանակի համար: 
Մրցանակի վերաբերյալ այլ մանրամասներին կարելի է ծանոթանալ կից ներկայացվող նյութերից:
Ցանկացողները պահանջվող փաստաթղթերը պետք է մինչև 2019 թվականի հուլիսի 15-ը ներկայացնեն ՀՀ ԿԳՄՍՆ արտաքին կապերի և սփյուռքի վարչության արտաքին կապերի բաժին՝ ՀՀ ԱԳՆ փոխանցելու նպատակով:    

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Photoshop կետային գրաֆիկական խմբագրիչ: Հիմնական գաղափարները և մի քիչ ավելին

    Այս դասընթացը նախատեսված է ինչպես աշակերտների, այնպես էլ ուսուցիչների համար: Հանդիսանում է 9-րդ դասարանի ծրագրի Photoshop բաժնի ավելի համառոտ և մանրամասն նկարագրություն, գործիքների բացատրություն:Ինչպես նաև շատ այլ նյութեր, որոնք ներառված չեն դպրոցական ծրագրում, սակայն շատ կիրառելի են և դարձնում են լիարժեք ծրագրից օգտվելու հնարավորությունները: 

  • Գործնական աշխատանք

    Դասի կառուցվածքի և ուսումնական գործընթացի կազմակերպման ձևերի հարցը էական նշանակություն ունի ժամանակակից դասի տեսության և պրակտիկայի մեջ, քանի որ  դրանցից է մեծապես կախված ուսուցման արդյունավետություն։

  • Շփման ուժ: Շփումը բնության մեջ և տեխնիկայում

  • Երևույթների և նյութերի ճանաչումը

    Բնությունն ուսումնասիրում են ֆիզիկան, կենսաբանությունը, աշխարհագրությունը, քիմիան և այլ գիտություններ: Բնությունն ուսումնասիրող գիտություններն ունեն ընդհանուր անվանում՝ բնական գիտություններ: Բնական գիտությունների ուսումնասիրությունների արդյունքներն օգնում են մարդուն բնությունից ստանալ այն, ինչ անհրաժեշտ է մարդուն՝ կյանքի որակը բարձրացնելու, ճիշտ և լավ ապրելու համար՝ հնարավորինս քիչ վնաս հասցնելով նրան:

  • Ճնշում: Ճնշման ուժ

  • Ճնշում։ Ճնշման ուժ։

  • Կրիայ ծրագրի ուսուցում

    Այս  դասընթացը նկարագրում է «Կրիայ» ծրագրի դասավանդման ուղեցույցը։ Այստեղ քայլ առ քայլ նկարագրվում է յուրաքանչյուր դասի ընթացքը և հանձնարարվում առաջադրանքներ։

  • Հայոց լեզու

    Դասընթացը ստեղծվել է Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի հեռավար ուսուցման հարթակում՝ կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սովորողների համար տնային ուսուցում կազմակերպելու նպատակով։ 

  • Մաթեմատիկա

    Այս դասը ստեղծվել է հեռավար ուսուցման հարթակում կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող տնային ուսուցման ենթակա սովորողների համար հեռավար ուսուցում կազմակերպելու նպատակով։Դասընթացը կազմված է հանրակրթական դպրոցի չափորոշչային և ծրագրային պահանջներին համապատասխան՝ հաշվի առնելով նաև սովորողի անհատական ուսումնական պլանի պահանջները։ 

  • Կիսամյակային ամփոփիչ աշխատանք