Ընդհանուր տեղեկատվություն
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը «Բաց հասարակության հիմնադրամներ-Հայաստան» կազմակերպության և ՄԱԿ-ի պարենի համաշխարհային ծրագրի հետ համատեղ ՀՀ Արարատի մարզում կազմակերպում է փորձնական ամառային դպրոց, որի նպատակն է նպաստել 3-րդ և 6-րդ դասարաններն ավարտած սովորողների կողմից հանրակրթական ծրագրի յուրացմանը և գիտելիքների առկա բացի լրացմանը, ինչպես նաև՝ զինել աշակերտներին բավարար գիտելիքներով և հմտություններով, որոնք թույլ կտան շարունակել ուսումը հանրակրթության հաջորդ մակարդակում՝ առանց լրացուցիչ օգնության և կրկնուսուցման, ներառյալ՝ քննական և վերլուծական մտքի, խնդիրների լուծման, որոշումների կայացման և թիմային աշխատանքի հմտությունների զարգացումը:
Ամառային դպրոցի համար մշակվել են 3-րդ և 6-րդ դասարանների «Մայրենի» և «Մաթեմատիկա» առարկաների մոդուլներ:
Ամառային դպրոցի տևողությունը
• Ամառային դպրոցը կտևի մինչև 4 շաբաթ՝ 2019 թ. հուլիսի 1-31-ը:
• Յուրաքանչյուր դասավանդողի աշխատանքային զբաղվածությունը լինելու է շաբաթը 5 օր, օրական՝ 3-6 ժամ:
• Հունիսի 24-28-ը ներառյալ ընտրված թեկնածուները Երևան քաղաքում կանցնեն վերապատրաստում:
Դասավանդողների մրցույթին կարող են դիմել՝
• «Մայրեի»/«Հայոց լեզու» և/կամ «Մաթեմատիկա» առարկաներ դասավանդող մանկավարժներ,
• Խ. Աբովյանի անվան ՀՊՄՀ-ի և այլ բուհերի մագիստրատուրայի 2-րդ կուրսում և ասպիրանտուրայում սովորող ուսանողներ,
• ԲՈՒՀ-երի դասխոսներ:
Դասավանդողներին ներկայացվող պահանջները.
• Սիրել երեխաներին և դասավանդելը,
• Տիրապետել երեխայակենտրոն ուսուցման մեթոդներին, պատրաստ լինել կարճ, ժամանակահատվածում վերապատրաստվել,
• Լինել ստեղծագործ,
• Ունենալ քննական մտածողություն,
• Ունենալ թիմային աշխատանքի հմտություններ:
Անհրաժեշտ փաստաթղթերի ցանկ
• Մոտիվացիոն նամակ՝ առավելագույնը 300 բառ, որում պետք է պարտադիր անդրադառնալ հետևյալ հարցերին՝
1. Ո՞րն է ամառային դպրոցի դասավանդող դառնալու շարժառիթը
2. Ինչու՞ հենց Ձեզ պետք է ընտել,
3. Որո՞նք են կրթության մեջ ներառականության, սոցիալական արդարության և հավասարության ապահովման նախապայմանները:
• Ինքնակենսագրություն (CV),
• Երկու երաշխավորագիր՝ Ձեզ՝ որպես մասնագետ ճամանաչող և Ձեր մասնագիտական գործունեությանը տեղյակ անձանցից:
Դասավանդողների վարձատրություն
Ամառային դպրոցի դասավանդողներին կտրվի օրապահիկ և կփոխհատուցվի ճանապարհածախսը:
Մրցույթին դիմող անձինք հայտադիմումի էլեկտրոնային տարբերակները պետք է ուղարկեն ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության էլեկտրոնային հասցեին՝ info@edu.am՝ առարկա (subject) տողում նշելով «Ամառային դպրոցի դասավանդողներ, և register@osi.am էլեկտրոնային փոստի հասցեին:
Հայտերի ներկայացման վերջնաժամկետն է սույն թվականի հունիսի 19-ը, ժամը՝ 16:00:
Հետաքրքրված անձինք հարցերի կամ պարզաբանումների համար կարող են զանգահարել 010 524 777 (Վարսենիկ Գրիգորյան) կամ 010 533 862 (Լիլիթ Նազարյան) հեռախոսահամարներով կամ գրել varsenikgrigoryan@mail.ru կամ nlilit@osi.am էլեկտրոնային հասցեներին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: