ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ավ․ Իսահակյանի տուն-թանգարանի «Դե անիմացրո՛ւ» ամենամյա համակարգչային մրցույթ-փառատոնի հայտարարությունը

Մայիսի 22, 2019

«Դե անիմացրո՛ւ»
ՄՐՑՈՒՅԹԻ ԿԱՆՈՆԱԿԱՐԳԸ

Ավ. Իսահակյանի տուն թանգարանը՝ «Նաիրի» համընկերության, նաև «Այ Իքս-Թեք» ՍՊԸ-ի աջակցությամբ հայտարարում է «Դե անիմացրո՛ւ» ամենամյա համակարգչային անիմացիոն մրցույթ-փառատոնը:
Մրցույթի մասնակիցները պետք է համակարգչային անիմացիոն ծրագրերի միջոցով պատրաստեն անիմացիոն տեսահոլովակներ՝ Ավ. Իսահակյանի կյանքին ու գործունեությանը
նվիրված հետևյալ թեմաներից որևէ մեկի մոտիվներով ՝

  • « Անի մայրաքաղաքը և Ավետիք Իսահակյանը»
  • « Վերնատունը և վերնականները »
  • « Ինչպես Ավ. Իսահակյանը առաջին անգամ կարդաց «Վերք Հայաստանի» վեպը»
  • « Ավ. Իսահակյանի նամակները որդուն»
  • « Ղազարապատ գյուղը Ավ. Իսահակյանի հուշերում»։

Մրցույթի հաղթողների համար նախատեսված են մրցանակներ: Հաղթողների անունները կհայտարարվեն հոկտեմբեր ամսին կայանալիք մրցանակաբաշխությանը, որի մասին հստակ տեղեկատվություն կտրամադրվի առաջիկայում: Հաղթողների անունները նաև կհրապարակվեն ֆեյսբուքյան էջում:

Մրցույթին կարող են մասնակցել 10-18 տարեկան աշակերտները։

Անիմացիոն տեսահոլովակի նվազագույն տևողությունը պետք է լինի 20 վայրկյանից ոչ պակաս, իսկ առավելագույնը 5 րոպե:
Անիմացիոն տեսահոլովակներն ընդունվում են օգտագործելով հետևյալ համակարգչային ծրագրերը ՝

  • «Աղուէս»
  • TupiTube
  • Blender

Տեսահոլովակի պարտադիր ձևաչափերն են՝ ․avi, ․mp4։
Նախագծերի նիշքերը պետք է լինեն՝ .sb, .tup, .blend ձևաչափերով:

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ԺԱՄԱՆԱԿԱՑՈՒՅՑԸ՝
Մրցույթը մեկնարկում է 2019թ. մայիսի 22-ին։ Աշխատանքները պետք է ներկայացնել մինչև սեպտեմբերի 20-ը ներառյալ: Մրցույթի արդյունքները կամփոփվեն մրցանակաբաշխության ժամանակ, որը տեղի կունենա հոկտեմբեր ամսին․ օրը լրացուցիչ կհայտարարվի։

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՆՁՆԱԺՈՂՈՎԸ
Հաղթողին կընտրի մրցույթի հանձնաժողովը՝ կազմված Ավ. Իսահակյանի տուն թանգարանի, «Այ Իքս-Թեք» ՍՊԸ-ի և «Նաիրի» համընկերության ներկայացուցիչներից:
Հանձնաժողովին իրավունք է վերապահվում որոշում կայացնել լրացուցիչ մրցանակ/մրցանակներ շնորհելու մասին՝ հանդես գալով լրացուցիչ հայտարարությամբ:

ՄԱՍՆԱԿԻՑՆԵՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ
Մասնակիցները պետք է երաշխավորեն, որ հանդիսանում են ներկայացված անիմացիոն տեսահոլովակների իրական հեղինակները:
Մասնակիցներն իրավունք չունեն հրապարակելու մրցույթին ներկայացված աշխատանքները՝ նախքան մրցանակաբաշխությունը:
Մրցանակ շահած աշխատանքների հեղինակները կարող են հրապարակել իրենց գործերը Ավ. Իսահակյանի տուն-թանգարանի համաձայնությամբ։

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՄՐՑԱՆԱԿԱՅԻՆ ԱՆՎԱՆԱԿԱՐԳԵՐԸ

  • ԼԱՎԱԳՈՒՅՆ ԳԱՂԱՓԱՐ
  • ԼԱՎԱԳՈՒՅՆ ՏԵՍԱԲԵՐՈՒՄ (Visualization)
  • ԼԱՎԱԳՈՒՅՆ ՊԱՏԿԵՐԱԶԱՐԴՈՒՄ (Design)
  • ԼԱՎԱԳՈՒՅՆ ՏԵԽՆԻԿԱ (Code)
  • ԼԱՎԱԳՈՒՅՆ ԱՆԻՄԱՑԻԱ ( Շարժապատկեր )

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀՐԱՊԱՐԱԿԱՅՆՈՒԹՅՈՒՆԸ
Լավագույն անիմացիոն տեսահոլովակները հրապարակվելու են isahakyanmuseum.am կայքում:

Մրցույթի ընթացքին հետևելու համար մասնակիցները կարող են բաժանորդագրվել Ավ.Իսահակյանի տուն-թանգարանի Facebook-յան էջին։
Աշխատանքները պետք է ուղարկել deanimacru@gmail.com հասցեին՝ վերնագրի տողում (Subject) նշելով «Դե անիմացրու» արտահայտությունը: Կից պետք է ուղարկել նաև մասնակցի անուն-ազգանունը, դպրոցը և բնակության վայրը:

«Դե անիմացրո՛ւ» մրցույթի կազմակերպչական թիմը հաջողություն է մաղթում բոլոր մասնակիցներին:

  • Գրականության դասընթաց 9-րդ դասարանի համար

  • ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱ X ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Ինֆորմատիկա 9-րդ դասարան

    Ո ղ ջ ու´յ ն,   հ ա ր գ ե լ ի   մ ա ս ն ա կ ի ց .  .  .   Այս դասընթացը հնարավորություն է ընձեռելու ուսումնասիրված թեմաների ամրապնդման (փուլ առ փուլ շարունակելու ենք համակարգչային հմտությունների ուսուցանումն ու ամրապնդումը):Ծրագիրը բազմազան է լինելու. տվյալների հենքերի հետ աշխատելու նոր մեթոդներ, հարցումների և ձևերի հետ աշխատանք, համացանցում աշխատելու որոշ նոր հնարավորություններ, ալգորիթմներ նկարագրելու եղանակներ, համակարգչով նկարելու և տեքստեր հավաքելու նորանոր հնարավորություններ, ինչպես նաև կիրառելու ենք էլեկտրոնային աղյուսակների օգնությամբ կառուցված դիագրամների խմբագրելու եղանակներ:

  • ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱ IX ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Տեղեկատվության փոխանցումը կենդանի օրգանիզմներում

  • Խառը թվերի գաղափարը ևթվաբանական գործողություններ խառը թվերով

    Դասընթացը ստեղծել է Կոտայքի մարզի գ.Գեղաշենի Ռազմիկ ստեփանյանի անվան միջնակարգ դպրոցի ուսուցչուհի Սարգսյան Արմենուհին:Դասընթացը վերաբերվում է խառը թվերին:Աշակերտը պետք է իմանա ,ո՞ր թիվն է կոչվում խառը թիվը,ի՞նչպես են գրի առնվում խառը թվերը,ի՞նչ է խառը թվի ամողջ մասը,և ի՞նչ է նրա կոտորակային մասը:Ի՞նչպես են կարդացվոմ խառը թվերը:Ի՞նչպես կարելի է համեմատել Խառը թվերը և ի՞նչպես են պատկերում թվային ուղղի վրա:Ինչպես նաև իմանալ,թե ի՞նչպես կարելի է կատարել թվաանական գործողություններ խառը թվերով:

  • Դասը, որպես ուսումնադաստիարակչական գործընթացի առանցքային բաղադրիչ։ ՏՀՏ գործիքների դերը և նշանակությունը դասընթացին

    Լավ ուսուցիչը կարող է սովորեցնել ուրիշներին նույնիսկ այն, ինչ ինքը չի կարող անել: ՏԱԴԵՈՒՇ ԿՈՏԱՐԲԻՆՍԿԻ Ուսումնադաստիարակչական գործունեություն, որի ընթացքում իրագործում են արդի ժամանակաշրջանում մանկավարժ-գիտնականների կամ վարպետ ուսուցիչների գիտական հետազոտությունների արդյունքում կատարած եզրահանգումները, նորարարությունները, կիրառվում են նոր մանկավարժական տևխնոլոգիաներ և ՏՀՏ գործիքներ,ինչպես նաև ստեղծագործական որոնումների ինքնատիպ, նորարարական տարրեր պարանակող գործունեություն: Մանկավարժական փորձի առաջավոր համարվելու չափանիշներն են արդիականությունը և հեռանկարային նպատակները, ՄԱՓ-ի միջոցով լուծվող ուսումնադաստիարակչական խնդիրների հասարակական նշանակությանը:

  • «Երաժշտությունը եւ գրականությունը»

  • ՄԱՅՐԵՆԻ 4-ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Հայոց հայրենիքը