ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԿԱՐԻԵՐԱ EXPO 2019» 19-րդ միջազգային մասնագիտացված ցուցահանդեսի հայտարարությունը

Ապրիլի 16, 2019

Հայաստանի արդյունաբերողների և գործարարների միությունը և LOGOS EXPO Center ցուցահանդեսային ընկերությունը,  Կրթության և գիտության նախարարության աջակցությամբ,  հրավիրում են Ձեզ այցելել  «ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԿԱՐԻԵՐԱ EXPO 2019» տարածաշրջանում խոշորագույն 19-րդ միջազգային մասնագիտացված ցուցահանդեսը, որը տեղի կունենա 2019 թվականի ապրիլի 17-ից 19-ը` Yerevan EXPO ցուցահանդեսային համալիրում` Հ.Հակոբյան 3 (Մերգելյան ինստիտուտի տարածք), ք. Երեւան, Հայաստանի Հանրապետություն:

«ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԿԱՐԻԵՐԱ EXPO 2019» ցուցահանդեսը ընդգրկելով կրթության կարևորագույն ոլորտների գործունեութունը, ցուցահանդեսային երեք  օրերի ընթացքում բոլոր  դիմորդներին կտրամադրի անհրաժեշտ տեղեկատվություն և ինֆորմացիա: «ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԿԱՐԻԵՐԱ EXPO 2019»  ցուցահանդեսի ջերմ մթնոլորտում այցելուները կստանան կրթության ոլորտներին վերաբերվող բոլոր հարցերի պատասխանները  և լուսաբանումները:

Հիմնական թեմատիկ բաժիններն են.

  • բարձրագույն կրթություն և ակադեմիաներ, համալսարաններ, ինստիտուտներ,
  • միջին մասնագիտացված կրթություն և քոլեջներ, ուսումնարաններ, վարժարաններ,
  • կադրերի վերապատրաստում, շարունակական կրթություն,
  • օտար լեզուներ, ուսուցումը արտասահմանում, փոխանակման ծրագրեր,
  • աշխատանքի տեղավորում,
  • միջազգային կազմակերպություններ,
  • տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ` կրթական համակարգում,
  • ուսումնական գրականություն, գրենական պիտույքներ,
  • գրասենյակային և դպրոցական կահույք:

Միջոցառման հիմնախնդիրները և նպատակը.

  • դպրոցականներին և ուսանողներին  տրամադրել  տեղեկություն ժամանակակից կրթության ողջ       սպեկտորի վերաբերյալ,
  • նպաստել կրթօջախների և ձեռնարկությունների միջև գործնական հարաբերությունների   կայացմանը,
  • տեղեկացնել զբաղվածության շուկայում առավել պահանջարկ ունեցող մասնագիտությունների մասին,
  • հանդիպումներ կազմակերպել գործազուրկների և իրական գործատուների միջև,
  • ծրագրում ներգրավել պետական, մասնավոր և  հասարակական կազմակերպություններ իրենց  նոր կրթական ծրագրերով,
  • կրթական ծրագրերով:       

Լրացուցիչ տեղեկությունների համար կարող եք դիմել՝
Հ Հ, ք. Երևան, Կիևյան16, 7-րդ հարկ
Հեռ.: +374 10 23 5775, 22 9813 
E-mail: info@expo.am
URL:  www.expo.am 

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: