2016 թվականի նոյեմբերի 2-6-ը «Վիքիմեդիա Հայաստան» գիտակրթական հասարակական կազմակերպությունը Վիքիպեդիան և մյուս վիքի նախագծերը մարզերում զարգացնելու, տարածելու, գյուղական բնակավայրերի երիտասարդության մասնակցությունը վիքինախագծերին խրախուսելու նպատակով, տեղի երիտասարդ ուսուցիչների և մասնագետների համար Աղվերանում կազմակերպում է թվով չորրորդ Վիքիպեդիայի դասընթացը։ Դասընթացի նպատակն է Հայաստանի յուրաքանչյուր բնակավայրի երիտասարդությանը հասանելի դարձնել Վիքիպեդիային և մյուս վիքի նախագծերին մասնակցությունը։
Դասընթացին կարող է մասնակցել Հայաստանի մարզային դպրոցների ուսուցիչներ, որոշ դեպքերում նաև ուսանողներ և այլ մասնագետներ, ովքեր տիրապետում են համակարգչից օգտվելու հմտություններին, կարող են որակյալ թարգմանություններ կատարել որևէ օտար լեզվից։ Դասընթացի ընթացքում մասնակիցները կսովորեն Վիքիպեդիայի խմբագրման կանոնները և գործիքները։ Փորձառու խմբագիրների օգնությամբ կստեղծեն կամ կբարելավեն հայերեն Վիքիպեդիայի հոդվածներ։
Դասընթացից հետո ակնկալվում է, որ մասնակիցները կշարունակեն հարստացնել հայերեն Վիքիպեդիան։ Վիքիմեդիա Հայաստանը իր բոլոր նախագծերի հաջողվածության համար ամենայն մանրամասնությամբ հաշվետու է Վիքիմեդիա Հիմնադրամին, և յուրաքանչյուր ամիս նախագծերի մասնակիցների շարունակական վիճակագրություն է ներկայացնում։ Ուստի խնդրում ենք հայտը լրացնելուց առաջ գնահատեք ձեր կարողությունները և ձեր պատասխանատվության աստիճանը, որպեսզի ձեր մասնակցությունը միայն դրական իմպուլս հաղորդի մեր ծրագրերին, ինչը և կօգնի Հայաստանում ներդնել նորարական, ստեղծագործ կրթություն։
Միայն այն մասնակիցները, ովքեր կշարունակեն համալրել հայերեն Վիքիպեդիան որակյալ հոդվածներով, դասընթացից կես տարի անց կստանան հավաստագիր առ այն, որ իրենք տիրապետում են վիքի խմբագրման գործիքներին և իհարկե Վիքի գաղափարախոսության կրողներ են՝ պատրաստ են անվարձահատույց իրենց ներդրումն ունենալ մեր լեզվի, պատմության, մշակույթի պահպանման գործում և տարածել վիքիպեդիան և մյուս նախագծերը իրենց դպրոցներում և շրջապատում։
Ուշադրություն դարձրեք, որ Վիքիմեդիա Հայաստանի կազմակերպչական թիմը կարող է մերժել ցանկացած հայտ՝ առանց որևէ պատճառաբանման։ Հայտը լրացնելուց հատուկ ուշադրություն դարձրեք Ձեր կամավորական աշխատանքը և մոտիվացիան նկարագրելիս, քանզի հայտերի ընտրության չափորոշիչներում դրանք առաջնային են։
Դասընթացին գրանցվելու համար հետևեք այս հղմանը։
Գրանցվելու վերջնաժամկետն է հոկտեմբերի 16-ը։
Վիքիպեդիան կրթություն է
Մանկավարժները և ուսանողներն ամբողջ աշխարհում ներդրումներ են կատարում Վիքիպեդիայում և Վիքիմեդիայի մյուս նախագծերում, դրանք ներառված են ուսումնական հաստատությունների ուսումնական ծրագրերում։ Մի շարք առաջատար երկրներում Վիքիպեդիան ներառված է դպրոցական ծրագրերում։ Հետաքրքիր է, որ մանկավարժներին ստեղծագործական ազատություն է տրված՝ ինքնուրույն կազմել Վիքիպեդիայի դասավանդման մոտեցումները։
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Կրթական ֆորումի հարգելի մասնակիցներ Այս թեմայի շրջանակներում կազմակերպվում է քննարկում դասերի պլանավորման առցանց գործիքների վերաբերյալ․․․
Ճապոնիայի դպրոցական կրթությունը Կրթության ոլորտում Ճապոնիայի կատարած ծախսերի տեսակարար կշիռը պետական բյուջեի ընդհանուր ծախսերում զգալիորեն զիջում է արևելյան որոշ երկրների նույն ցուցանիշին: Եթե Չինաստանում այն 16.7% է, իսկ Կորեայում՝ 18.2%,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ