ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ՀՀ ԳԱԱ ԵԳԻ Հ. Կարապետյանի անվան երկրաբանական թանգարան. Մրցույթ-միջոցառում՝ ընդառաջ Սպիտակի երկրաշարժի 30-րդ տարելիցին

Նոյեմբերի 26, 2018

ՀՀ ԳԱԱ ԵԳԻ երկրաբանական թանգարանը ՀՀ ԱԻՆ Սեյսմիկ պաշտպանության արևմտյան ծառայության հետ համատեղ դեկտեմբերի 12-ին, ժամը 15:00-ին կազմակերպում է մրցույթ-միջոցառում՝ նվիրված Սպիտակի երկրաշարժի 30-րդ տարելիցին, որին կարող են մասնակցել ՀՀ բոլոր կրթական հաստատությունների աշակերտներն ու ուսանողները: 

Մրցույթ-միջոցառման ընթացքում մասնակիցները կծանոթանան երկրաշարժերի առաջացման պատճառներին, շրջակա միջավայրի վրա ունեցած նրա ազդեցություններին, դրանց գրանցման ժամանակակից մեթոդներին, սկբունքներին և վերլուծություններին, երկրաշարժի ժամանակ ճիշտ կողմնորոշվելու և պաշտպանվելու կանոններին, ինչպես նաև թանգարանում Սպիտակի երկրաշարժի 30-րդ տարելիցին նվիրված ժամանակավոր ցուցադրությանը:

Մրցույթին կարող են մասնակցել խմբերով, առավելագույնը՝ 7 մասնակից:
Յուրաքանչյուր խումբ պետք է ներկայացնի իրենց կողմից պատրաստված պաստառ կամ սահիկահանդես /Power Point Presentation/, որտեղ ամփոփված կլինեն «երկրաշարժ» թեմայի վերաբերյալ՝ տվյալ խմբի կարծիքով առավել կարևոր տեղեկություններ, նկարներ, սխեմաներ և այլն /տեսանյութ/:
Բոլոր մասնակիցները կստանան մասնակցության հավաստագրեր:
Մասնակցության համար գրել մեզ armgeomuseum@gmail.com  էլ. հասցեով՝ մինչև 30.11.2018թ.-ը ներառյալ /դիմում-հայտի ձևը կցվում է/:

Մրցույթի թեմաները.

  • Ընդհանուր տեղեկություններ երկրաշարժերի և սեյսմիկության մասին
  • Երկրաշարժերի առաջացումը
  • Հայկական լեռնաշխարհում տեղի ունեցած ուժեղ երկրաշարժերը
  • Աշխարհում  տեղի  ունեցած  առավել   ուժգին  երկրաշարժերը
  • Սպիտակի 1988 թվականի երկրաշարժը
  • 1988 թ.-ի Սպիտակի երկրաշարժի ազդեցությունը ՀՀ տնտեսության վրա
  • Երկրաշարժերի կանխատեսումը
  • Առավել  երկրաշարժավտանգ  տարածաշրջաններն  աշխարհում
  • Երկրաշարժերի  առաջացման  վերաբերյալ  պատկերացումները նախնադարում
  • Երկրաշարժից  ապահովագրումը
  • Երկրաշարժի ժամանակ  ճիշտ  գործելու  կանոնները
  • Երկրաշարժերի  վերաբերյալ   բնակչության  իրազեկվածության  բարձրացման միջազգային փորձը
  • Սեյսմիկ  ռիսկի  նվազեցման  և աղետի  ժամանակ  կառավարման վերաբերյալ  օրենքները    ՀՀ-ում
  • Երկրաշարժերի  կանխատեսումը  կենդանիների  վարքի  միջոցով
  • Փրկարարական աշխատանքների կազմակերպումը երկրաշաժի ժամանակ
  • Օգնության բաշխաւոմը  երկրաշարժերի ժամանակ
  • Աղետի  գոտու   վերականգնումն  ու  վերակառուցումը
  • Երկրաշարժի հոգեբանական ազդեցությունը բնակչության վրա
  • Դպրոցների սեյսմոկայունության առանձնահատկությունները  ՀՀ-ում
  • Երկրաշարժերի  գրանցման  ժամանակակից մեթոդները։  

  • Մեխանիզմի օգտակար գործողության գործակից (ՕԳԳ)

  • Թռչուններ

    Հարգելի՛ մասնակիցներ այս թեմայի ուսումնասիրման ընթացքում դուք կծանոթանաք թռչունների տեսակներին, որոնք տասնյակ հազարի են հասնում ամբողջ երկրագնդով մեկ:Թռչունների բազմազանությունը։Կիմանաք թե որքան բազմազան է երկրագնդի թռչնաշխարհը։ Որ բնակլիմայական պայմաններում, ինչպիսի թռչուններ են ապրում, ինչպիսի՞ առանձնահատկություններ ունեն և ինչո՞վ են աչքի ընկնում։ Ինչպես են գոյատևում, բազմանում։ Կծանոթանաք նաև Հայաստանի թռչնաշխարհին։ Կտեղեկանաք թե ո՞ր թռչուններն են հազվագույտ, որո՞նք են գտնվում անհետացման եզրին։ Ի՞նչ է Կարմիր գիրքը։Ինչպե՞ս են թռչունները ձվադրում, բազմանում։ Ո՞րն է նրանց դերն ու նշանակությունը բնության մեջ և մարդու կյանքում։Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար՝Նարինե Խաչատրյան, Ծովազարդ գյուղի միջնակարգ դպրոց։

  • Մանկավարժական սթրես, հուզական սպառում, մասնագիտական ձևափոխում

         Այսօր մարդկության գերակշռող մասը վարում է առավել լարված կյանք, քան ընդամենը մեկ դար առաջ: Կյանքի արագ ընթացքը, աշխատանքային անհաջողութունները, ֆինանսական դժվարությունները, անընդհատ չբավարարող ժամանակը, մեծ քաղաքում ապրելու անհրաժեշտությունը հանգեցնում են սթրեսի:    Այսօր մեզանից յուրաքանչյուրին շատ ծանոթ և հաճախ օգտագործվող բառ է դարձել սթրեսը: Գրեթե բոլորը տեղյակ են մեր կյանքում դրա առկայության և վնասակար ազդեցության մասին: Իրական կյանքում, սակայն, քչերն են իրենց առողջության կամ հոգեկան ինքնազգացողության բացասական փոփոխությունները կապում վերոնշյալի հետ: Շատ քչերը գիտեն սթրեսի իրական հետևանքների, նրանից պաշտպանվելու կամ սեփական կյանքում առկա անխուսափելի սթրեսները վերահսկելու և կառավարելու մասին:  https://www.youtube.com/watch?v=2UmOMFnk07Q

  • Ես և շրջակա աշխարհը

    ԲնությունԹեմա 1 - Անկենդան բնությունԹեմա 2 - Կենդանի  բնությունԹեմա 3 - Բուսական աշխարհ                 Կենդանական աշխարհԹեմա 4 - Կարմիր  գիրքhttps://hy.wikipedia.org/wiki/%D5%80%D5%A1%D5%B5%D5%A1%D5%BD%D5%BF%D5%A1%D5%B6%D5%AB_%D4%BF%D5%A1%D6%80%D5%B4%D5%AB%D6%80_%D5%A3%D5%AB%D6%80%D6%84https://hy.wikipedia.org/wiki/%D4%B2%D5%B8%D6%82%D5%BD%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6_%D5%A1%D5%B7%D5%AD%D5%A1%D6%80%D5%Bhttps://hy.wikipedia.org/wiki/%D5%80%D5%A1%D5%B5%D5%A1%D5%BD%D5%BF%D5%A1%D5%B6%D5%AB_%D5%AF%D5%A5%D5%B6%D5%A4%D5%A1%D5%B6%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6_%D5%A1%D5%B7%D5%AD%D5%A1%D6%80%D5%B0https://learningapps.org/display?v=pkmyubvxc19

  • Ներառական կրթության,կրթություն բոլորի համար

     Այս դասընթաց նվիրված է ներառական կրթության էության, գաղափարախոսության հիմնադրույթների մեկնաբանությանը:Այն ընդգրկում է ներառական կրթության վերաբերյալ նյութեր`     ·         հանրակրթական դպրոցներում անցում կատարելով համընդհանուր ներառական կրթության համակարգին,կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների կրթության կազմակերպման հնարավորությունների ընդլայնում, ·         կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների բացահայտման, գնահատման և դրան համապատասխան կրթության կազմակերպման արդյունավետ մեխանիզմներ,   ·         մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայու­թյուններ

  • CLIMATE CHANGE

    Why is climate change education so important?Scientists believe global warming is caused by human activity, and this leads to climate change. As fossil fuels such as oil, coal, and gas are burned to produce energy, carbon dioxide (CO2) is released into the atmosphere. These CO2 emissions have a direct impact on air temperature by absorbing and retaining more energy from the sun. This is also known as the "Greenhouse Effect." Scientists have detected a measurable increase in both CO2 emissions and in the average air temperatures around the world over the last 100 years. The relationship between the two is clear, but ignoring the effects of global warming could have devastating consequences.

  • Ատոմային զանգված

  • Գոյականի ուսուցման մեթոդիկան տարրական դասարաններում

    Գոյականը որպես խոսքի մաս,նրա տեղը մայրենի լեզվի տարրական դասընթացում1.Գոյական անվան ուսուցում2.Հատուկ եւ հասարակ անունների ուսուցում3.Գոյականի թվի ուսուցում4.Գոյականի հոլովման եւ հոլովների ուսուցում

  • Teaching Foreign Languages Through Digital Techonologies

    This course will introduce technologies that can be used in a foreing language classroom to make your lessons more interesting, efficient and fun and your students more motivated and more willing to learn in a new environment. It will bring a new quality to your teaching. You will learn how to make online quizzez, how to create educational videos, how to how to create e-books, how to integrate songs and song-related materials into to class. You will also learn more closely what a Flipped Classroom is and how you can make efficient flipped classroom materials. 

  • Մաթեմատիկա, 1-ին դասարան, Միանիշ թվերի կազմությունը

    Դասընթացի նպատակն է օգնել երեխաներին ինքնուրույն և հաջողությամբ յուրացնել գիտելիքներ, նպաստել երեխաների ինքնազարգացմանը և ինքնակրթությանը: Դասընթացի շնորհիվ երեխաները կսովորեն  միանիշ թվերի կազմությունը և կկարողանան կատարել վարժություններ: