ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ՀՀ ԳԱԱ ԵԳԻ Հ. Կարապետյանի անվան երկրաբանական թանգարան. Մրցույթ-միջոցառում՝ ընդառաջ Սպիտակի երկրաշարժի 30-րդ տարելիցին

Նոյեմբերի 26, 2018

ՀՀ ԳԱԱ ԵԳԻ երկրաբանական թանգարանը ՀՀ ԱԻՆ Սեյսմիկ պաշտպանության արևմտյան ծառայության հետ համատեղ դեկտեմբերի 12-ին, ժամը 15:00-ին կազմակերպում է մրցույթ-միջոցառում՝ նվիրված Սպիտակի երկրաշարժի 30-րդ տարելիցին, որին կարող են մասնակցել ՀՀ բոլոր կրթական հաստատությունների աշակերտներն ու ուսանողները: 

Մրցույթ-միջոցառման ընթացքում մասնակիցները կծանոթանան երկրաշարժերի առաջացման պատճառներին, շրջակա միջավայրի վրա ունեցած նրա ազդեցություններին, դրանց գրանցման ժամանակակից մեթոդներին, սկբունքներին և վերլուծություններին, երկրաշարժի ժամանակ ճիշտ կողմնորոշվելու և պաշտպանվելու կանոններին, ինչպես նաև թանգարանում Սպիտակի երկրաշարժի 30-րդ տարելիցին նվիրված ժամանակավոր ցուցադրությանը:

Մրցույթին կարող են մասնակցել խմբերով, առավելագույնը՝ 7 մասնակից:
Յուրաքանչյուր խումբ պետք է ներկայացնի իրենց կողմից պատրաստված պաստառ կամ սահիկահանդես /Power Point Presentation/, որտեղ ամփոփված կլինեն «երկրաշարժ» թեմայի վերաբերյալ՝ տվյալ խմբի կարծիքով առավել կարևոր տեղեկություններ, նկարներ, սխեմաներ և այլն /տեսանյութ/:
Բոլոր մասնակիցները կստանան մասնակցության հավաստագրեր:
Մասնակցության համար գրել մեզ armgeomuseum@gmail.com  էլ. հասցեով՝ մինչև 30.11.2018թ.-ը ներառյալ /դիմում-հայտի ձևը կցվում է/:

Մրցույթի թեմաները.

  • Ընդհանուր տեղեկություններ երկրաշարժերի և սեյսմիկության մասին
  • Երկրաշարժերի առաջացումը
  • Հայկական լեռնաշխարհում տեղի ունեցած ուժեղ երկրաշարժերը
  • Աշխարհում  տեղի  ունեցած  առավել   ուժգին  երկրաշարժերը
  • Սպիտակի 1988 թվականի երկրաշարժը
  • 1988 թ.-ի Սպիտակի երկրաշարժի ազդեցությունը ՀՀ տնտեսության վրա
  • Երկրաշարժերի կանխատեսումը
  • Առավել  երկրաշարժավտանգ  տարածաշրջաններն  աշխարհում
  • Երկրաշարժերի  առաջացման  վերաբերյալ  պատկերացումները նախնադարում
  • Երկրաշարժից  ապահովագրումը
  • Երկրաշարժի ժամանակ  ճիշտ  գործելու  կանոնները
  • Երկրաշարժերի  վերաբերյալ   բնակչության  իրազեկվածության  բարձրացման միջազգային փորձը
  • Սեյսմիկ  ռիսկի  նվազեցման  և աղետի  ժամանակ  կառավարման վերաբերյալ  օրենքները    ՀՀ-ում
  • Երկրաշարժերի  կանխատեսումը  կենդանիների  վարքի  միջոցով
  • Փրկարարական աշխատանքների կազմակերպումը երկրաշաժի ժամանակ
  • Օգնության բաշխաւոմը  երկրաշարժերի ժամանակ
  • Աղետի  գոտու   վերականգնումն  ու  վերակառուցումը
  • Երկրաշարժի հոգեբանական ազդեցությունը բնակչության վրա
  • Դպրոցների սեյսմոկայունության առանձնահատկությունները  ՀՀ-ում
  • Երկրաշարժերի  գրանցման  ժամանակակից մեթոդները։  

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: