ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ՀՀ ԳԱԱ ԵԳԻ Հ. Կարապետյանի անվան երկրաբանական թանգարան. Մրցույթ-միջոցառում՝ ընդառաջ Սպիտակի երկրաշարժի 30-րդ տարելիցին

Նոյեմբերի 26, 2018

ՀՀ ԳԱԱ ԵԳԻ երկրաբանական թանգարանը ՀՀ ԱԻՆ Սեյսմիկ պաշտպանության արևմտյան ծառայության հետ համատեղ դեկտեմբերի 12-ին, ժամը 15:00-ին կազմակերպում է մրցույթ-միջոցառում՝ նվիրված Սպիտակի երկրաշարժի 30-րդ տարելիցին, որին կարող են մասնակցել ՀՀ բոլոր կրթական հաստատությունների աշակերտներն ու ուսանողները: 

Մրցույթ-միջոցառման ընթացքում մասնակիցները կծանոթանան երկրաշարժերի առաջացման պատճառներին, շրջակա միջավայրի վրա ունեցած նրա ազդեցություններին, դրանց գրանցման ժամանակակից մեթոդներին, սկբունքներին և վերլուծություններին, երկրաշարժի ժամանակ ճիշտ կողմնորոշվելու և պաշտպանվելու կանոններին, ինչպես նաև թանգարանում Սպիտակի երկրաշարժի 30-րդ տարելիցին նվիրված ժամանակավոր ցուցադրությանը:

Մրցույթին կարող են մասնակցել խմբերով, առավելագույնը՝ 7 մասնակից:
Յուրաքանչյուր խումբ պետք է ներկայացնի իրենց կողմից պատրաստված պաստառ կամ սահիկահանդես /Power Point Presentation/, որտեղ ամփոփված կլինեն «երկրաշարժ» թեմայի վերաբերյալ՝ տվյալ խմբի կարծիքով առավել կարևոր տեղեկություններ, նկարներ, սխեմաներ և այլն /տեսանյութ/:
Բոլոր մասնակիցները կստանան մասնակցության հավաստագրեր:
Մասնակցության համար գրել մեզ armgeomuseum@gmail.com  էլ. հասցեով՝ մինչև 30.11.2018թ.-ը ներառյալ /դիմում-հայտի ձևը կցվում է/:

Մրցույթի թեմաները.

  • Ընդհանուր տեղեկություններ երկրաշարժերի և սեյսմիկության մասին
  • Երկրաշարժերի առաջացումը
  • Հայկական լեռնաշխարհում տեղի ունեցած ուժեղ երկրաշարժերը
  • Աշխարհում  տեղի  ունեցած  առավել   ուժգին  երկրաշարժերը
  • Սպիտակի 1988 թվականի երկրաշարժը
  • 1988 թ.-ի Սպիտակի երկրաշարժի ազդեցությունը ՀՀ տնտեսության վրա
  • Երկրաշարժերի կանխատեսումը
  • Առավել  երկրաշարժավտանգ  տարածաշրջաններն  աշխարհում
  • Երկրաշարժերի  առաջացման  վերաբերյալ  պատկերացումները նախնադարում
  • Երկրաշարժից  ապահովագրումը
  • Երկրաշարժի ժամանակ  ճիշտ  գործելու  կանոնները
  • Երկրաշարժերի  վերաբերյալ   բնակչության  իրազեկվածության  բարձրացման միջազգային փորձը
  • Սեյսմիկ  ռիսկի  նվազեցման  և աղետի  ժամանակ  կառավարման վերաբերյալ  օրենքները    ՀՀ-ում
  • Երկրաշարժերի  կանխատեսումը  կենդանիների  վարքի  միջոցով
  • Փրկարարական աշխատանքների կազմակերպումը երկրաշաժի ժամանակ
  • Օգնության բաշխաւոմը  երկրաշարժերի ժամանակ
  • Աղետի  գոտու   վերականգնումն  ու  վերակառուցումը
  • Երկրաշարժի հոգեբանական ազդեցությունը բնակչության վրա
  • Դպրոցների սեյսմոկայունության առանձնահատկությունները  ՀՀ-ում
  • Երկրաշարժերի  գրանցման  ժամանակակից մեթոդները։  

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…