ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նոր ծրագիր՝ «Սովորում ենք Microsoft Math ծրագիրը սոցիալական ցանցերի միջոցով»

Հոկտեմբերի 09, 2018

Կրթության ազգային ինստիտուտը Ինֆորմատիկայի և տեղեկատվական տեխնոլոգիների բաժնի ուժերով նախաձեռնում է նոր ծրագիր՝ «Սովորում ենք Microsoft Math ծրագիրը սոցիալական ցանցերի միջոցով» խորագրով:

Ովքեր կարող են մասնակցել

Ծրագրին կարող են մասնակցել հանրակրթական դպրոցների  մաթեմատիկայիև ինֆորմատիկայի  ուսուցիչները:

Ծրագրի նպատակը

Նպաստել  ուսուցիչների սոցիալական մեդիայի և թվային գործիքների կիրառման զարգացմանը՝ ուսումնական գործընթացի արդյունավետ կազմակերպման նպատակով:

Ծրագրի արդյունքում

Ուսուցիչները՝

  • Կստանան սերտիֆիկատ Կրթության ազգային ինստիտուտի կողմից:
  • Կկիրառեն Facebook սոցցանցը՝ որպես հեռավար ուսուցման միջոց:
  • Կկիրառեն Microsoft Math-ը` որպես Մայքրոսոֆթ ընկերության կողմից ուսումնական գործիք:

Ծրագրի պարտադիր պահանջները

Ծրագրի մասնակիցը պետք է՝

  • լինի Facebook սոցիալական ցանցի օգտատեր, և եթե չի հանդիսանում, ապա պետք է ստեղծի հաշվեհամար Facebook-ում:
  • միանա Facebook սոցիալական ցանցում «Սովորում ենք Microsoft Math ծրագիրը սոցիալական ցանցերի միջոցով» խումբին հետևյալ հղումով՝ https://web.facebook.com/groups/1945515299105977/  :

Ծրագրի իրականացում

  • Ծրագրի տևողությունը՝   4 շաբաթ:
  • Ամեն շաբաթվա համար կտրվի առաջադրանք, որն անհրաժեշտ է կատարել և ներկայացնել մինչև շաբաթվա վերջ:
  • Ծրագիրն իրականացվելու է  առցանց եղանակով՝ Facebook սոցցանցում,  «Սովորում ենք Microsoft Math ծրագիրը սոցիալական ցանցերի միջոցով» փակ խմբում:

Մասնակցություն ծրագրին

Ծրագրին մասնակցել ցանկացողները պետք է.

  • մինչև հոկտեմբերի 25-ը լրացված հայտը (կցվում է) ուղարկեն math.cragir@aniedu.am էլեկտրոնային փոստին:
  • Ուղարկող ֆայլի անունը պետք է լինի դիմողի անուն, ազգանունը՝ անգլերենով: Օրինակ՝ Karine Sargsyan:
  • միանա Facebook սոցիալական ցանցում «Սովորում ենք Microsoft Math ծրագիրը սոցիալական ցանցերի միջոցով» խումբին հետևյալ հղումով՝ https://web.facebook.com/groups/1945515299105977/  :

Ծրագիրը կսկսվի նոյեմբերի 5-ին:

Հայտը կարող եք ներբեռնել նաև  ԿԱԻ–ի www.aniedu.am  կայքի «Լուրեր 2018» բաժնից:

Տեղեկատու հովանավորը

Տեղեկատու հովանավորն է ԿԱԻ–ի www.aniedu.am  կայքը:

ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԱԶԳԱՅԻՆ ԻՆՍՏԻՏՈՒՏ

  • Գրականության դասընթաց 9-րդ դասարանի համար

  • ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱ X ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Ինֆորմատիկա 9-րդ դասարան

    Ո ղ ջ ու´յ ն,   հ ա ր գ ե լ ի   մ ա ս ն ա կ ի ց .  .  .   Այս դասընթացը հնարավորություն է ընձեռելու ուսումնասիրված թեմաների ամրապնդման (փուլ առ փուլ շարունակելու ենք համակարգչային հմտությունների ուսուցանումն ու ամրապնդումը):Ծրագիրը բազմազան է լինելու. տվյալների հենքերի հետ աշխատելու նոր մեթոդներ, հարցումների և ձևերի հետ աշխատանք, համացանցում աշխատելու որոշ նոր հնարավորություններ, ալգորիթմներ նկարագրելու եղանակներ, համակարգչով նկարելու և տեքստեր հավաքելու նորանոր հնարավորություններ, ինչպես նաև կիրառելու ենք էլեկտրոնային աղյուսակների օգնությամբ կառուցված դիագրամների խմբագրելու եղանակներ:

  • ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱ IX ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Տեղեկատվության փոխանցումը կենդանի օրգանիզմներում

  • Խառը թվերի գաղափարը ևթվաբանական գործողություններ խառը թվերով

    Դասընթացը ստեղծել է Կոտայքի մարզի գ.Գեղաշենի Ռազմիկ ստեփանյանի անվան միջնակարգ դպրոցի ուսուցչուհի Սարգսյան Արմենուհին:Դասընթացը վերաբերվում է խառը թվերին:Աշակերտը պետք է իմանա ,ո՞ր թիվն է կոչվում խառը թիվը,ի՞նչպես են գրի առնվում խառը թվերը,ի՞նչ է խառը թվի ամողջ մասը,և ի՞նչ է նրա կոտորակային մասը:Ի՞նչպես են կարդացվոմ խառը թվերը:Ի՞նչպես կարելի է համեմատել Խառը թվերը և ի՞նչպես են պատկերում թվային ուղղի վրա:Ինչպես նաև իմանալ,թե ի՞նչպես կարելի է կատարել թվաանական գործողություններ խառը թվերով:

  • Դասը, որպես ուսումնադաստիարակչական գործընթացի առանցքային բաղադրիչ։ ՏՀՏ գործիքների դերը և նշանակությունը դասընթացին

    Լավ ուսուցիչը կարող է սովորեցնել ուրիշներին նույնիսկ այն, ինչ ինքը չի կարող անել: ՏԱԴԵՈՒՇ ԿՈՏԱՐԲԻՆՍԿԻ Ուսումնադաստիարակչական գործունեություն, որի ընթացքում իրագործում են արդի ժամանակաշրջանում մանկավարժ-գիտնականների կամ վարպետ ուսուցիչների գիտական հետազոտությունների արդյունքում կատարած եզրահանգումները, նորարարությունները, կիրառվում են նոր մանկավարժական տևխնոլոգիաներ և ՏՀՏ գործիքներ,ինչպես նաև ստեղծագործական որոնումների ինքնատիպ, նորարարական տարրեր պարանակող գործունեություն: Մանկավարժական փորձի առաջավոր համարվելու չափանիշներն են արդիականությունը և հեռանկարային նպատակները, ՄԱՓ-ի միջոցով լուծվող ուսումնադաստիարակչական խնդիրների հասարակական նշանակությանը:

  • «Երաժշտությունը եւ գրականությունը»

  • ՄԱՅՐԵՆԻ 4-ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Հայոց հայրենիքը