ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նոր ծրագիր՝ «Սոցիալական ցանցերը կրթության մեջ» խորագրով

Սեպտեմբերի 25, 2018

Կրթության ազգային ինստիտուտը Ինֆորմատիկայի և տեղեկատվական տեխնոլոգիների բաժնի ուժերով նախաձեռնում է նոր ծրագիր՝ «Սոցիալական ցանցերը կրթության մեջ» խորագրով:

Այսօր առանց սոցիալական մեդիայի և թվային գործիքների հնարավոր չէ պատկերացնել մեր կյանքը: Ծրագրի օգնությամբ հնարավորություն կստեղծվի սոցիալական մեդիան կիրառել որպես կրթության արդյունավետության բարձրացման գործիք: Այն կօգնի կիրառել բազմաթիվ գործիքների հնարավորությունները՝ կրթական գործընթացը պլանավորելու, առավել արդյունավետ դարձնելու, ժամանակը կառավարելու համար:

Ովքեր կարող են մասնակցել

կարող են մասնակցել հանրակրթական դպրոցների  տնօրենները, փոխտնօրենները, ուսուցիչները և այլք:

Ծրագրի նպատակը

Նպաստել  ուսուցիչների սոցիալական մեդիայի և թվային գործիքների կիրառման զարգացմանը՝ ուսումնական և կառավարման գործընթացի արդյունավետ կազմակերպման նպատակով:

Ծրագրի արդյունքում

Ուսուցիչները կկիրառեն՝

  • Facebook սոցցանցը՝ որպես հեռավար ուսուցման միջոց:
  • www.sway.com-ը՝ որպես համացանցում Մայքրոսոֆթ ընկերության կողմից շնորհանդես ստեղծելու գործիք:
  • Microsoft AutoCollage-ը՝ որպես նկարների խմբագրման գործիք:
  • Google Drive-ը՝ որպես ուսուցման և կառավարման գործընթացում ամպային տեխնոլոգիաների գործիք:
  • Google Calendar-ը՝  որպես ժամանակի կառավարման և արդյունավետ պլանավորման գործիք:
  • Google Forms-ը` որպես սովորողների գիտելիքների առցանց ստուգման և գնահատման գործիք:
  • Google Sticker-ը` որպես էլ.փոստի վերահսկման գործիք:
  • CamStudio ծրագիրը՝ որպես համակարգչի էկրանին կատարվող գործողությունների նկարահանման գործիք:

Ծրագրի պարտադիր պահանջները

Ծրագրի մասնակիցը պետք է՝

  • լինի Gmail էլեկտրոնային փոստի ծառայության օգտատեր, և եթե չի հանդիսանում, ապա պետք է ստեղծի էլեկտրոնային փոստ Gmail-ում:
  • լինի Facebook սոցիալական ցանցի օգտատեր, և եթե չի հանդիսանում, ապա պետք է ստեղծի հաշվեհամար Facebook-ում:
  • միանա Facebook սոցիալական ցանցում « Սոցիալական մեդիայի գործիքները կրթության մեջ» խումբին հետևյալ հղումով՝ https://web.facebook.com/groups/168910523626349/:

Ծրագրի իրականացում

  • Ծրագրի տևողությունը՝   4 շաբաթ:
  • Յուրաքանչյուր շաբաթվա համար կտրվի առաջադրանք, որն անհրաժեշտ է կատարել և ներկայացնել մինչև նշված վերջնաժամկետը:
  • Ծրագիրն իրականացվելու է  առցանց եղանակով՝ Facebook սոցցանցում,  «Սոցիալական ցանցերը կրթության մեջ» փակ խմբում:

Մասնակցություն ծրագրին

Ծրագրին մասնակցել ցանկացողները մինչև հոկտեմբերի 5-ը լրացված հայտը պետք է  ուղարկեն facebook.cragir@aniedu.am էլեկտրոնային փոստին՝ վերնագրի անվան դաշտում նշելով ծրագրի անվանումը:

Դասընթացները կլինեն շարունակական և յուրաքանչյուր խմբում կընդգրկվեն 20-25 մասնակից:

Տեղեկատու հովանավորը

Տեղեկատու հովանավորն է ԿԱԻ–ի www.aniedu.am  կայքը:

 

ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԱԶԳԱՅԻՆ ԻՆՍՏԻՏՈՒՏ

  • Ժամանակակից մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

    Դասընթացում կներկայացնեմ իմ անցկացրած մի քանի դասեր, որոնք պլանավորել եմ ժամանակակից մեթոդներով: Դասընթացը կտևի 5 շաբաթ:

  • Գումարում և հանում գործողությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Հարգելի  մասնակիցներ  այս  դասընթացում  կծանոթանաք տարրական դասարաններում գումարում, հանում գործողությունների և դրանց հատկությունների ուսուցմանը ,  գումարման և հանման հատկությունների կիրառմանը բանավոր և գրավոր հաշվումները ռացիոնալ ձևով կատարելիս:Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար՝  Մանե  Յոլչյան:

  • Պյութագորասի թեորեմը

    Հարգելի մասնակիցներ,Ողջունում եմ Ձեզ և ցանկանում եմ տեղեկացնել, որ այս դասընթացում դուք կծանոթանաք Պյութագորասի թեորեմայի ապացուցման տարբեր մոտեցումներին:Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար՝  Վալյա Կոլոլյան:

  • 1

    ՀԵՏԱՔՐՔՐԱՇԱՐԺ ԵՎ ՏՐԱՄԱԲԱՆԱԿԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՒՄԸ ՈՐՊԵՍ ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐՒ ՃԱՆԱՉՈՂԱԿԱՆ ԵՎ  ՈՐՈՆՈՂԱԿԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ  ՄԻՋՈՑ

  • Հայկական հարցը Բեռլինի վեհաժողովից մինչև Լոզանի վեհաժողով

    Հայկական հարցը Բեռլինի վեհաժողովից մինչև Լոզանի վեհաժողով դասընթացը նպատակ ունի ներկայացնել հայկական հարցի բովանդակությունը, միջազգայնացումը, հայկական հարցի լուծման ուղղված քայլերը, դրա ձախողման պատճառները, վեր հանել մեծ տերությունների վերաբերմունքը հայկական հարցի նկատմամբ: Դասընթացը նպատակ ունի վերլուծելու միջազգային հարաբերությունները, որոնք առկա էին Սան Ստեֆանոյի, Բեռլինի, Փարիզի, Լոնդոնի և Լոզանի վեհաժողովներում, բացահայտել պատճառահետևանքային կապերը:

  • ՐաֆֆուՙՙՍամվել՚՚ վեպի կերպարները

    Րաֆֆու ՙՙՍամվել՚՚ վեպի կերպարները վերլուծում ենք մի քանի տեսանկյունից.առանձնացնում ենք հայրենասեր և դավաճան,արյունակից և ոչ արյունակից, գաղափարը իրենց մեջ կրող և դրա իրականացմանը նպաստող հերոսներ:Մեր առջև դրված նպատակին հասնելու համար օգտագործում ենք դերային խաղ, Վենի դիագրամ, ձնագնդի, հարցաշար և այլ մեթոդներ ու հնարներ:Օգտագործելու ենք  սահիկաշար, տարբեր նկարներ ու նյութեր համացանցից:Ներկայացնելու ենք բեմադրություն .Սամվելի և հոր կռիվն ու հոր սպանությունը,որը կմեկնաբանի հեղինակը:

  • Նապոլենյան դարաշրջան

    Դասընթացը ներկյացվում է պատմության մեջ կարևորագույն մի դարաշրջան, որը նվիրված է Նապոլեոնյան դարաշրջանին:Ներկայացվելու  Նապոլեոն Բոնապարտի կյանքը, ծագումը, կատարած հետաքրքիր քայլերը

  • Типология и структура уроков

    Курс предусматривает рассмотрение вопросов, освещающих требования к современному уроку .Также изучается порядок создания технологической карты урока как инструмента методического обеспечения  и критерии эффективности современного урока. Вопрос имеет немаловажное значение не только в теоретическом, но и в практическом плане. Нельзя четко организовать учебный процесс, не выделив типы уроков по тому или иному признаку, не выделив, какой из них наиболее подходит для решения поставленных педагогических задач.Побудить интерес к предмету - одна из важных задач каждого учителя. Экспериментально доказано, что применение разнообразных форм работы поддерживает активность внимания и снижает утомляемость. Различные формы обучения при изложении нового материала и обобщении знаний учащихся на любой ступени обучения приобретают все большее значение. Так при обобщении знаний учащихся, активизируются, формируются умения применять знания, самостоятельно мыслить. Проведение различных форм на уроках повышает интерес учащихся к предмету, помогает ученикам обобщить и закрепить знания по темам, способствует формированию умений, работать коллективно и повышает ответственность за качество учебы.Всякий урок имеет своеобразие, отличается от другого по своим целям, содержанию, методам, структуре, поведению учителя и учащихся и по многим другим параметрам. Уже давно в педагогике появилась потребность выделить среди методически разнообразных уроков уроки, характеризующиеся определенными общими признаками. Этот вопрос имеет немаловажное значение не только в теоретическом, но и в практическом плане. Нельзя четко организовать учебный процесс, не выделив типы уроков по тому или иному признаку, не выделив, какой из них наиболее подходит для решения поставленных педагогических задач.Урок издавна был объектом классификации, но, к сожалению, до сих пор эта достаточно сложная проблема не разрешена, и в педагогике единая типология уроков отсутствует. До сих пор наблюдаются различные подходы к классификации уроков.

  • Մարդու հենաշարժիչ համակարգը (դասավանդման մեթոդիկա)

    Դասընթացում ներկայացված է հանրակրթական դպրոցի 8-րդ դասարանի կենսաբանության դասընթացից  <<Մարդու հենաշարժիչ համակարգը>> թեմայի դասավանդման մեթոդիկա։ Ներկայացված են դասապլանների օրինակներ,  հայտորոշիչ թեսթեր և այլ առաջադրանքներ, մեթոդական այլ նյութեր, որոնք կօգնեն առավել արդյունավետ կազմակերպել դասընթացը։ Հնարավորություն է տրվում կազմակերպել մեթոդական քննարկումներ յուրաքանչյուր ենթաբաժնում տեղադրված ֆորումում։

  • Նախակորիզավորների վերնաթագավորություն