ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նոր ծրագիր՝ «Սոցիալական ցանցերը կրթության մեջ» խորագրով

Սեպտեմբերի 25, 2018

Կրթության ազգային ինստիտուտը Ինֆորմատիկայի և տեղեկատվական տեխնոլոգիների բաժնի ուժերով նախաձեռնում է նոր ծրագիր՝ «Սոցիալական ցանցերը կրթության մեջ» խորագրով:

Այսօր առանց սոցիալական մեդիայի և թվային գործիքների հնարավոր չէ պատկերացնել մեր կյանքը: Ծրագրի օգնությամբ հնարավորություն կստեղծվի սոցիալական մեդիան կիրառել որպես կրթության արդյունավետության բարձրացման գործիք: Այն կօգնի կիրառել բազմաթիվ գործիքների հնարավորությունները՝ կրթական գործընթացը պլանավորելու, առավել արդյունավետ դարձնելու, ժամանակը կառավարելու համար:

Ովքեր կարող են մասնակցել

կարող են մասնակցել հանրակրթական դպրոցների  տնօրենները, փոխտնօրենները, ուսուցիչները և այլք:

Ծրագրի նպատակը

Նպաստել  ուսուցիչների սոցիալական մեդիայի և թվային գործիքների կիրառման զարգացմանը՝ ուսումնական և կառավարման գործընթացի արդյունավետ կազմակերպման նպատակով:

Ծրագրի արդյունքում

Ուսուցիչները կկիրառեն՝

  • Facebook սոցցանցը՝ որպես հեռավար ուսուցման միջոց:
  • www.sway.com-ը՝ որպես համացանցում Մայքրոսոֆթ ընկերության կողմից շնորհանդես ստեղծելու գործիք:
  • Microsoft AutoCollage-ը՝ որպես նկարների խմբագրման գործիք:
  • Google Drive-ը՝ որպես ուսուցման և կառավարման գործընթացում ամպային տեխնոլոգիաների գործիք:
  • Google Calendar-ը՝  որպես ժամանակի կառավարման և արդյունավետ պլանավորման գործիք:
  • Google Forms-ը` որպես սովորողների գիտելիքների առցանց ստուգման և գնահատման գործիք:
  • Google Sticker-ը` որպես էլ.փոստի վերահսկման գործիք:
  • CamStudio ծրագիրը՝ որպես համակարգչի էկրանին կատարվող գործողությունների նկարահանման գործիք:

Ծրագրի պարտադիր պահանջները

Ծրագրի մասնակիցը պետք է՝

  • լինի Gmail էլեկտրոնային փոստի ծառայության օգտատեր, և եթե չի հանդիսանում, ապա պետք է ստեղծի էլեկտրոնային փոստ Gmail-ում:
  • լինի Facebook սոցիալական ցանցի օգտատեր, և եթե չի հանդիսանում, ապա պետք է ստեղծի հաշվեհամար Facebook-ում:
  • միանա Facebook սոցիալական ցանցում « Սոցիալական մեդիայի գործիքները կրթության մեջ» խումբին հետևյալ հղումով՝ https://web.facebook.com/groups/168910523626349/:

Ծրագրի իրականացում

  • Ծրագրի տևողությունը՝   4 շաբաթ:
  • Յուրաքանչյուր շաբաթվա համար կտրվի առաջադրանք, որն անհրաժեշտ է կատարել և ներկայացնել մինչև նշված վերջնաժամկետը:
  • Ծրագիրն իրականացվելու է  առցանց եղանակով՝ Facebook սոցցանցում,  «Սոցիալական ցանցերը կրթության մեջ» փակ խմբում:

Մասնակցություն ծրագրին

Ծրագրին մասնակցել ցանկացողները մինչև հոկտեմբերի 5-ը լրացված հայտը պետք է  ուղարկեն facebook.cragir@aniedu.am էլեկտրոնային փոստին՝ վերնագրի անվան դաշտում նշելով ծրագրի անվանումը:

Դասընթացները կլինեն շարունակական և յուրաքանչյուր խմբում կընդգրկվեն 20-25 մասնակից:

Տեղեկատու հովանավորը

Տեղեկատու հովանավորն է ԿԱԻ–ի www.aniedu.am  կայքը:

 

ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԱԶԳԱՅԻՆ ԻՆՍՏԻՏՈՒՏ

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: